- Näyttämöä Kuningas Jeesuksen paluuta varten rakennetaan parhaillaan ja meidät vapautetaan kaikesta pahasta! Pystyin myös näkemään kuinka kaiken tämän päättömän väkivaltaisuuden takana vaikuttavat pahat henget, joita saatana itse johtaa!
http://fi.icej.org/news/special-reports/jesaja-62-rukouskirje-21
Näyttämö Jeesuksen paluulle valmistuu
33
300
Vastaukset
- Totta on
Kiitos aloituksesta ja linkistä.
- Amen
Johanneksen evankeliumi:
14:2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
14:3 Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.- aamen!
Eli maan päällä, Jeesus on tullessaan maan päällä ja silloin alkaa tuhat vuotinen valtakunta. Uusi Jerusalem jota Hän meni valmistelemaan, tulee vasta uuteen maahan ja taivaisiin.
aamen! kirjoitti:
Eli maan päällä, Jeesus on tullessaan maan päällä ja silloin alkaa tuhat vuotinen valtakunta. Uusi Jerusalem jota Hän meni valmistelemaan, tulee vasta uuteen maahan ja taivaisiin.
Aamen. Vahvistaisitko sanomasi Raamatulla? Ja tarkennuksilla?
yurki1000js kirjoitti:
Aamen. Vahvistaisitko sanomasi Raamatulla? Ja tarkennuksilla?
Mihin ja milloin uusi Jerusalem laskeutuu? Uskotko kuutioon vai pyramidiin? Uskon kuutioon, koska risti muodostaa kuution.
http://www.tarotica.net/uploads/1/5/2/8/1528320/7057301.png?480
Ilm. 21:2
Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
http://www.youtube.com/watch?v=4aFYr3rAFMc
Koko
http://www.tourofheaven.com/eternal/new-jerusalem/size.aspx
- Suomenkielellä
Paholaisen teot
'Saatana ei ole ystävä! Hän on kaiken ihmiskunnan vihollinen. Hän ei ainoastaan ole kaikkien valheiden isä, vaan Jeesuksen mukaan hän on myös murhaaja, joka on tullut ainoastaan varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan (Joh. 8:44; 10:10). Valitettavasti me näemme hänen tekojaan kaikkialla.
Vaikka tämän elämän ajan kärsimykset pysyvät meille mysteerinä, Raamattu on asiassa hyvin selkeä: saatana ja hänen pahat henkensä pystyvät vaikuttamaan maailman tapahtumiin sellaisten ihmisten ajatusten ja tekojen kautta, jotka ovat yhtä mieltä hänen kanssaan (Ef. 2:1-3). He saavat innoituksensa ja voimansa pahoilta voimilta. Sen seurauksena koko ihmiskunta kärsii, on sekaannuksessa sekä täynnä vihaa, pelkoa ja toivottomuutta.' - !!!
Loistava linkki!
Siinä kiteytyy hyvin tämän hetken tilanne ja myös rukousaiheet, omien henk.koht. aiheiden lisäksi.
Siunattua päivää kaikille Herran sotasankareille!!!
Ollaan pitkään piileksitty koloissamme, Gideonit, on aika nousta!!!! Arkajalka-Gideon muistuttaa meitä Herran huumorintajusta. Hän teki Gideonista Urhon:)
Tuom:
6:11 Ja Herran enkeli tuli ja istui Ofran tammen alle, joka oli abieserilaisen Jooaan oma, juuri kun tämän poika Gideon oli puimassa nisuja viinikuurnassa, korjatakseen ne talteen midianilaisilta.
6:12 Ja Herran enkeli ilmestyi hänelle ja sanoi hänelle: "Herra olkoon sinun kanssasi, sinä sotaurho!"
6:13 Niin Gideon vastasi hänelle: "Oi, Herrani, jos Herra on meidän kanssamme, miksi sitten kaikki tämä on meitä kohdannut? Ja missä ovat kaikki hänen ihmeelliset tekonsa, joista isämme ovat meille kertoneet sanoen: 'Herra on johdattanut meidät tänne Egyptistä'? Mutta nyt Herra on hyljännyt meidät ja antanut meidät Midianin kouriin."
6:14 Silloin Herra kääntyi häneen ja sanoi: "Mene tässä voimassasi ja vapauta Israel Midianin kourista; minä lähetän sinut."
6:15 Hän vastasi hänelle: "Oi, Herra, millä minä vapautan Israelin? Minun sukunihan on heikoin Manassessa, ja minä itse olen kaikkein vähäisin isäni perheessä."
Ao. tapahtuma on suosikkini.
1.Kun:
18:21 Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä." Eikä kansa vastannut hänelle mitään.
18:22 Niin Elia sanoi kansalle: "Minä olen ainoa jäljelle jäänyt Herran profeetta, mutta Baalin profeettoja on neljäsataa viisikymmentä.
18:23 Antakaa meille kaksi mullikkaa, ja valitkoot he itselleen toisen mullikan, paloitelkoot sen ja pankoot kappaleet puiden päälle, mutta älkööt panko tulta; ja minä valmistan toisen mullikan ja asetan sen puiden päälle, mutta en pane tulta.
18:24 Sitten huutakaa te jumalanne nimeä, ja minä huudan Herran nimeä. Se jumala, joka vastaa tulella, on Jumala." Kaikki kansa vastasi ja sanoi: "Niin on hyvä."
18:25 Ja Elia sanoi Baalin profeetoille: "Valitkaa itsellenne toinen mullikka ja valmistakaa se ensin, sillä teitä on enemmän. Huutakaa sitten jumalanne nimeä, mutta älkää panko tulta."
18:26 Niin he ottivat sen mullikan, jonka hän antoi heille, ja valmistivat sen. Sitten he huusivat Baalin nimeä aamusta puolipäivään asti, sanoen: "Baal, vastaa meille!" Mutta ei ääntä, ei vastausta! Ja he hyppelivät alttarin ääressä, joka oli tehty.
18:27 Puolipäivän aikana Elia pilkkasi heitä ja sanoi: "Huutakaa kovemmin; hän on tosin jumala, mutta hänellä voi olla jotakin toimittamista, tahi hän on poistunut johonkin, tahi on matkalla; kenties hän nukkuu, mutta kyllä hän herää."
18:28 Niin he huusivat vielä kovemmin ja viileksivät itseään tapansa mukaan miekoilla ja keihäillä, niin että heistä vuoti verta.
18:29 Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!
18:30 Niin Elia sanoi kaikelle kansalle: "Astukaa minun luokseni." Ja kaikki kansa astui hänen luoksensa. Niin hän korjasi Herran alttarin, joka oli hajotettu.
18:31 Ja Elia otti kaksitoista kiveä, yhtä monta kuin oli Jaakobin poikien sukukuntia, hänen, jolle oli tullut tämä Herran sana: "Israel on oleva sinun nimesi."
18:32 Ja hän rakensi kivistä alttarin Herran nimeen ja teki alttarin ympärille ojan, johon olisi mahtunut kaksi sea-mittaa jyviä.
18:33 Sitten hän latoi puut, paloitteli mullikan ja pani kappaleet puiden päälle.
18:34 Ja hän sanoi: "Täyttäkää neljä ruukkua vedellä ja vuodattakaa se polttouhrin ja puiden päälle." Ja hän sanoi: "Tehkää se toinen kerta." Ja he tekivät niin toisen kerran. Vielä hän sanoi: "Tehkää se kolmas kerta." Ja he tekivät niin kolmannen kerran.
18:35 Niin vesi juoksi ympäri alttarin; ojankin hän täytti vedellä.
18:36 Ja kun oli tullut hetki, jolloin ruokauhri uhrataan, astui profeetta Elia esille ja sanoi: "Herra, Aabrahamin, Iisakin ja Israelin Jumala, tulkoon tänä päivänä tiettäväksi, että sinä olet Jumala Israelissa ja että minä olen sinun palvelijasi ja että minä olen sinun käskystäsi tehnyt kaiken tämän.
18:37 Vastaa minulle, Herra, vastaa minulle, että tämä kansa tulisi näkemään, että sinä, Herra, olet Jumala ja että sinä käännät heidän sydämensä takaisin."
18:38 Silloin Herran tuli iski alas ja kulutti polttouhrin, puut, kivet ja mullan sekä nuoli veden, joka oli ojassa.
18:39 Kun kaikki kansa näki tämän, lankesivat he kasvoillensa ja sanoivat: "Herra on Jumala! Herra on Jumala!"
- Suosittelen
Rukouskirje aloituksesta kannattaa lukea.
Rakkaat rukouskumppanit,
”Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.” (Ef. 6:12) - Ei jaksa avata linkk
Rakkaat rukouskumppanit,
”Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.” (Ef. 6:12)
Sain ulkomaalaisia vieraita luokseni Jerusalemiin viimeaikaisen Gazan konfliktin aikoihin. Heidän lentonsa Ben-Gurionin lentokentälle saapui myöhään ja odotellessani heitä kotona, päätin katsoa tuoreimmat uutiset televisiosta ja Internetistä. Useiden tuntien ajan katsoin eri uutisia televisiosta ja tietokoneelta israelilaisilta uutissivustoilta. Saatuani tämän valtavan tietotulvan maailmalla vallitsevista tapahtumista eri raporttien, kuvien ja analyysien kautta, pysähdyin ajattelemaan.
Kulisseissa oleva pahuus
Uutisissa kerrottiin Irakin ISIS-terroristimiliisistä, Libyan yhteenotoista, Hamasin raketti-iskuista Gazassa, hurrikaaneista, maanjäristyksistä ja Afrikan Ebola-viruksesta. Mietin myös sitä, kuinka terroristiryhmät kuten al-Qaida, Nigerian Boko Haram ja Somalian al-Shabaab lisäävät kaaosta ja ihmisten kärsimyksiä. Kuulin myös Jeesuksen sanojen kaikuvan mielessäni: ”Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista… nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin… mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä.” (Matt. 24:6-7; Luuk. 21:28)
Näyttämöä Kuningas Jeesuksen paluuta varten rakennetaan parhaillaan ja meidät vapautetaan kaikesta pahasta! Pystyin myös näkemään kuinka kaiken tämän päättömän väkivaltaisuuden takana vaikuttavat pahat henget, joita saatana itse johtaa!
Paholaisen teot
Saatana ei ole ystävä! Hän on kaiken ihmiskunnan vihollinen. Hän ei ainoastaan ole kaikkien valheiden isä, vaan Jeesuksen mukaan hän on myös murhaaja, joka on tullut ainoastaan varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan (Joh. 8:44; 10:10). Valitettavasti me näemme hänen tekojaan kaikkialla.
Vaikka tämän elämän ajan kärsimykset pysyvät meille mysteerinä, Raamattu on asiassa hyvin selkeä: saatana ja hänen pahat henkensä pystyvät vaikuttamaan maailman tapahtumiin sellaisten ihmisten ajatusten ja tekojen kautta, jotka ovat yhtä mieltä hänen kanssaan (Ef. 2:1-3). He saavat innoituksensa ja voimansa pahoilta voimilta. Sen seurauksena koko ihmiskunta kärsii, on sekaannuksessa sekä täynnä vihaa, pelkoa ja toivottomuutta.
Kristittyjen kärsimys Lähi-Idässä
On tuskallista nähdä seuraukset, joita pahat henget saavat aikaan, kun ne hallitsevat ihmisten elämää. Yksi surullinen esimerkki tästä murhan hengestä tänä aikana on radikaalien muslimien osoittama viha kristittyjä kohtaan Lähi-Idässä. Samalla hetkellä, kun kirjoitan tätä, ISIS mestaa, ristiinnaulitsee, teurastaa ja vainoaa tuhansia kristittyjä Syyriassa ja Irakissa.
300 000 irakilaista kristittyä on paennut islamilaisen valtion julmuuksia tänä kesänä. Heille annettiin neljä vaihtoehtoa: kääntyä islamiin, maksaa jizya veroa, paeta tai tulla murhatuksi. Myös Hamas vainoaa ja uhkailee kristittyjen pientä yhteisöä Gazassa. Millaista on olla kristitty tämän päivän Irakissa, Syyriassa, Gazassa tai muilla alueilla, jotka elävät islamilaisen hallinnan alla? Meidän pitäisi todella pysähtyä ajattelemaan sitä!
Meidän kristityissä ja sivistyneissä länsimaisissa yhteiskunnissamme kristittyjä ei mestauteta. Päinvastoin, meidän on helppoa seurata Jeesusta. Jos vainoa ilmenee, on se yleensä vain sanallista, meitä voidaan vältellä työpaikalla, tai meidän etenemistämme urallamme voidaan vaikeuttaa. Näin ei kuitenkaan ole Lähi-Idässä, jossa Israel on ainoa demokraattinen valtio, jossa on uskonnonvapaus. On sanomattakin selvää, että henki, joka islamissa vaikuttaa, ei ole sama kuin Pyhä Henki, joka vaikuttaa meidän elämässämme. Ei, se on anti-Kristuksen henki, joka yrittää orjuuttaa kristityt islamilaisen hallinnon alle. Se on myös fyysistä sotaa kristittyjä vastaan yrittäen hävittää heidät Lähi-Idästä ja koko maailmasta!
Toivo Kristuksessa
Jeesuksen seuraajina me emme taistele lihaa ja verta vastaan; mikä tarkoittaa ihmisiä vastaan. Me tunnistamme hengen ihmisten pahojen tekojen takana, ja kunnioitamme jokaista luotua Jumalan kuvana. Meidän viestimme on anteeksiantamus ja sovinto Jeesuksessa. Se tarkoittaa ensin sovintoa Jumalan kanssa, sen jälkeen eri uskonnollisista, kulttuureista, ideologioista ja etnisistä taustoista tulevien ihmisten kanssa. Evankeliumilla on valta muuttaa ihmisten elämä. Se on kaikille ihmisille ja kulttuureille oleva viesti toivosta.
Jumalan olemus ja hengen hedelmät, jotka ruumiillistuivat Jeesuksessa, ovat kaikkien saatavilla! (Hepr. 1:3; Gal. 5:22-23; Kol. 3:12-15; 1. Tim. 3:16) Meidän aseemme ovat hengellisiä ja toivontäyteisiä. Niiden alkuperä on Jumalan hyvyydessä ja ne tuovat parannuksen ja totuuden ihmisten sydämiin.- jatkuu..
Rukouksen voimakas ase
Kristuksen ruumiin täytyy harjoittaa hengellisiä aseitaan, erityisesti rukouksen voimaa. Meidät on kutsuttu paastoamaan ja rukoilemaan Jumalan tahdon tapahtumista maan päällä, ja että hän vapauttaisi meidät pahasta ja kaataisi demoniset linnoitukset (Ef. 6:10-17; Kol. 2:15; Hepr. 2:14; Room. 16:20; Matt. 6:13)
Tiedämme, että hänen tahtonsa ihmiskuntaa kohtaan on hyvä, ja että hän haluaa oikeudenmukaisuuden ja rauhan vallitsevan (Luuk. 2:14; Jes. 2:1-4; 1. Tim. 2:1-7). Tämän vuoksi käymme sotaa näkymättömässä maailmassa, kun rukoilemme Jumalaa.
Sama vihollinen tähtää Israeliin
Pimeyden hengelliset hallitsijat ilmentävät tätä hetkeä, tilaa ja historiaa. Nämä pahuuden voimat vaikuttavat terroristiryhmiin niin, että ne tappavat kristittyjä armottomasti, eivätkä lopeta, vaan tähtäävät myös Israeliin ja juutalaisiin. Israel on taistellut eturintamassa radikaaleja jidahisteja vastaan jo useiden vuosikymmenien ajan, tismalleen samoja pahuuden voimia vastaan kuin alueen kristitytkin. Israel itse asiassa taistelee hengellistä sotaa pahuutta vastaan suojellessaan omia kansalaisiaan.
Tämä on todellakin osa hengellistä sodankäyntiä ”tämän ajan pimeyden hallitsijoita vastaan”, kun nostamme äänemme vainottujen kristittyjen puolesta, jotka elävät radikaalin islamin alla, ja seisomalla Israelilaisten rinnalla, kun he taistelevat tätä samaa vihollista vastaan.
Vastuun ottaminen
Israelilaiset kieltäytyvät antautumasta näiden kieroutuneiden valtojen alle tai antamasta heidän kohtalonsa valua vihollisten käsiin. He pitävät kohtalonsa rohkeasti omissa käsissään, mikä pahastuttaa kansainvälistä yhteisöä. Monet maailman johtajista ajattelevat Israelin vaarantavan muiden maiden turvallisuuden, kun he vastustavat pahaa niin rohkeasti. Jos nämä johtajat, erityisesti lännessä, kieltäytyvät hyväksymästä vastuunsa, eivätkä seiso Israelin rinnalla, kokevat he pian saman hengellisen pahuuden valtaavan heidän maansa. Tämä vaarallinen henki haluaa fyysisesti hyökätä kristittyjä ja juutalaisia vastaan monissa maissa – mukaan lukien Eurooppa ja Yhdysvallat. Se haluaa rajoittaa meidän vapauttamme jakaa Jumalan Sanaa ja hiljentää kaikki rehelliset arvioinnit, joita tehdään Islamia koskien.
Toivo koko maailmalle
Näen kuitenkin toivon kaiken tämän keskellä, jos maailmanlaajuinen seurakunta tarttuu Hengen tuuleen, katuu ja antaa Jumalan muuttaa meidän sisintämme. Pidämmekö seurakunnan kunniakkaan kohtalon omassa kädessämme, emmekä antaudu pimeyden voimille? Vartioimmeko niitä aarteita, hengellisiä aseita ja lahjoja, jotka on uskottu seurakunnalle? Vastustammeko saatanaa loppuun saakka? (2. Tim. 1:14; Jaak. 4:7; Matt. 4:1-11)
Tämän kaltainen seurakunta täyttää Israelin ja kaikki kansat toivolla, kun yhdessä taistelemme pahuutta vastaan!
Kristuksessa Sinun,
Juha Ketola
ICEJ:n kansainvälinen johtaja
- ---
Kiitos Ketolalle.
- tyiu
Kiitos myös aloittajalle tiedoista.
Ole hyvä. Muistakaamme lämmöllä suomenhevosta:)
http://www.wgpatrick.com/data/photos/19_1horse48x42_7_8_a.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=gV6W-mcTyxg- Yllätys yllätys
yurki1000js kirjoitti:
Ole hyvä. Muistakaamme lämmöllä suomenhevosta:)
http://www.wgpatrick.com/data/photos/19_1horse48x42_7_8_a.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=gV6W-mcTyxgHepat ovat viisaita.
Yllätys yllätys kirjoitti:
Hepat ovat viisaita.
Yllätys. Olet oikeassa. Upea dokumentti: "Hevosen tie"
http://www.youtube.com/watch?v=PKNOZJKaf2k- Pidän niistä
yurki1000js kirjoitti:
Yllätys. Olet oikeassa. Upea dokumentti: "Hevosen tie"
http://www.youtube.com/watch?v=PKNOZJKaf2kNe ovat jotenkin uljaita, mutta sitten kuitenkin ikään kuin lapsellisia, mutta tiedostavia olioita.
Pidän niistä kirjoitti:
Ne ovat jotenkin uljaita, mutta sitten kuitenkin ikään kuin lapsellisia, mutta tiedostavia olioita.
Pidän niistä. Käytännössä hevosia kohdellaan väärin. Ihmisten turhamaisuutta ja ymmärtämättömyyttä. Tässä versiossa on enkkuteksti. (Kts. 22:35 - 32:08) Katsoitko jo 44 minuutin kohdalta?
http://www.youtube.com/watch?v=TQUMAJCh1fA&feature=youtu.be&t=22m35s
http://www.youtube.com/watch?v=TQUMAJCh1fA&feature=youtu.be&t=22m35s
- bää
1700 luvulla uskova bunjyanille saatana sanoi, että hänellä ei ole muuta virkaa enää, kuin että harhauttaa mahdollisimman monia ihmisiä helvettiin mukaansa.
- 1234567...
Harhautettuja ovat, niin suuret kuin pienetkin, rikkaat ja köyhät, samoin vapaat kuin orjatkin.
- iop-
Ja harhautukset jatkuvat.
iop. Niinpä. Olikos siellä Vatikaanissa tämän näköisiä kahvipannumyssyjä?
http://kuvat.kaleva.fi/default/b844c766-2a27-11e1-89c7-12314303c108/large-20100912-100912j121329i.jpg
Paavin asun taustatekijät ovat perin kummalliset.
http://www.youtube.com/watch?v=wPX-kxuvvb0
Niinikään paavilla on erikoiset "tähtiharrastukset". VATICAN'S PROJECT LUCIFER
http://www.youtube.com/watch?v=Pa4nsCYzM1w- suu mutrus'
yurki1000js kirjoitti:
iop. Niinpä. Olikos siellä Vatikaanissa tämän näköisiä kahvipannumyssyjä?
http://kuvat.kaleva.fi/default/b844c766-2a27-11e1-89c7-12314303c108/large-20100912-100912j121329i.jpg
Paavin asun taustatekijät ovat perin kummalliset.
http://www.youtube.com/watch?v=wPX-kxuvvb0
Niinikään paavilla on erikoiset "tähtiharrastukset". VATICAN'S PROJECT LUCIFER
http://www.youtube.com/watch?v=Pa4nsCYzM1wOlipa tiukka ilme kahvipannun myssynpitäjällä !
- Olen ikuisesti kiito
Rukoilkaa hyvät ihmiset, että minä parantuisin. On vaikka mitä sairautta. Lääkärit eivät auta. Muuta kuin valehtelevat minkä kerkiää.Olen ihmiskunnan Pohja sakkaa.
Mutta Jeesuksen oma. Olen monet itkut itkennyt. Minä en ymmärrä miksi on näin.
Anteeksi, jos tulin väärälle palstalle. Mutta minusta tämä on oikia palsta.
Esim:aurta on räjähtänyt.Selkä on palasina
. Kaksi kertaa tuo aurta, toisella kerralla räjähti. Voi en jaksa LUETELLA KAIKKIA VAIVOJA. Mutta on niitä. Jeesus kyllä tietää. - Siunaten
Jeesus parantaa kenet parantaa ja milloin parantaa. Hänellä on kaikki valta taivaassa ja maan päällä ja ihmisilla kipuja riittää.
- Suojissa olen
Kyllä suuri valheen ja eksytyksen aika on juuri nyt menossa tapahtumat maailman kulmilla ja kentillä on hyvin vaikeaselkoista asioista erillään ja poissa olevana ja jos uutisointeja pitäisi spekuloida ihan omalta ymmärrykseltä alkaa henkiset voimat kulua vähiin.
Taivaan isän antamat raamatunsanat profeettojen ja näkyjen kautta saamme hiemman pilkahdusta tälle ja tulevalle päiville.
Edelleenkin Jeesus on armonsa kautta uskollinen pelkäävälle ihmisille. Pelko pois se ei kuulu Jeesukseen USKOVAN ihmisen elämään. Rukous on jykevä ase, väline moneen: kiittämiseen,pelkoon,visaistenkin asioitten hoitumiseen.
Tämä raamatun paikka on toiminut ja jaan sen tässä: Jes.54:17Aamen.
"Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra."
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Jes.54.html
Herra puolustaa valittuaan:)
Hesekiel:
39:1 "Ja sinä, ihmislapsi, ennusta Googia vastaan ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä tulen sinun tykösi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.
39:2 Minä kuljetan sinua, talutan sinua, nostatan sinut pohjan periltä ja annan sinun hyökätä Israelin vuorille.
39:3 Mutta minä lyön pois jousesi sinun vasemmasta kädestäsi ja pudotan nuolesi sinun oikeasta kädestäsi.
39:4 Israelin vuorille sinä olet kaatuva, samoin kaikki sinun sotalaumasi ja kansat, jotka sinun kanssasi ovat: minä annan sinut petolinnuille, kaikille siivekkäille ja metsän eläimille ruuaksi.
39:5 Kentälle sinä kaadut. Sillä minä olen puhunut, sanoo Herra, Herra.
39:6 Ja minä lähetän tulen Maagogiin ja rantamaalla turvassa asuvien keskeen. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra.
39:7 Ja pyhän nimeni minä teen tunnetuksi kansani Israelin keskuudessa enkä enää salli häväistävän pyhää nimeäni. Ja pakanakansat tulevat tietämään, että minä olen Herra, Israelin Pyhä.
39:8 Katso, se tulee, se tapahtuu, sanoo Herra, Herra: tämä on se päivä, josta minä olen puhunut.
39:9 Israelin kaupunkien asukkaat menevät ulos ja sytyttävät ja polttavat aseita, pieniä ja suuria kilpiä, jousia, nuolia, käsikarttuja ja keihäitä. He pitävät niitä polttoaineina seitsemän vuotta;
39:10 eivät he kanna puita kedolta eivätkä hakkaa metsistä, vaan pitävät polttoaineina aseita. Näin he saalistavat saalistajiaan ja ryöstävät ryöstäjiään, sanoo Herra, Herra.
39:11 Sinä päivänä minä annan Googille siellä, Israelissa, hautasijan, 'Kulkijain laakson', itää kohden merestä; se sulkee tien noilta kulkijoilta. Sinne haudataan Goog ja koko hänen meluisa joukkonsa, ja sille pannaan nimeksi: 'Googin meluisan joukon laakso.'
39:12 Niitä hautaa Israelin heimo seitsemän kuukautta puhdistaaksensa maan.
39:13 Koko maan kansa hautaa heitä, ja se on koituva heille kiitokseksi sinä päivänä, jona minä näytän kunniani, sanoo Herra, Herra.
39:14 Valitaan vakinaiset miehet, jotka kulkevat maata ja hautaavat noita kulkijoita, mitä niitä vielä on jäljellä maan pinnalla, puhdistaaksensa sen; seitsemän kuukauden kuluttua he sen tutkivat läpikotaisin.
39:15 Kun nämä kulkijat kulkevat maata ja joku heistä näkee ihmisen luut, laittaa hän niitten ääreen kivimerkin, siihen asti että haudankaivajat saavat ne haudatuiksi 'Googin meluisan joukon laaksoon.'
39:16 Onpa eräällä kaupungillakin nimenä Hamona. - Niin he puhdistavat maan.
39:17 Ja sinä, ihmislapsi! Näin sanoo Herra, Herra: Käske lintuja, kaikkia siivekkäitä, ja kaikkia metsän eläimiä: Kokoontukaa, tulkaa, yhtykää joka taholta minun teurasuhrilleni, jonka minä teitä varten uhraan, suurelle teurasuhrille Israelin vuorille; syökää lihaa ja juokaa verta.
39:18 Syökää sankarien lihaa ja juokaa maan ruhtinaitten verta - oinaita, lampaita, kauriita ja härkiä, kaikki tyynni Baasanissa syötettyjä.
39:19 Syökää itsenne kylläisiksi rasvasta ja juokaa itsenne juovuksiin verestä, teurasuhrista, jonka minä teitä varten uhraan.
39:20 Tulkaa kylläisiksi minun pöydässäni ratsuista ja vaunuhevosista, sankareista ja kaikenkaltaisista sotamiehistä, sanoo Herra, Herra.
39:21 Minä asetan kunniani pakanakansojen keskeen, ja kaikki pakanakansat saavat nähdä minun tuomioni, jonka minä toimitan, ja käteni, jonka minä lasken heidän päällensä.
39:22 Mutta Israelin heimo tulee tietämään, että minä, Herra, olen heidän Jumalansa siitä päivästä lähtien ja aina eteenpäin.
39:23 Ja pakanakansat tulevat tietämään, että Israelin heimo joutui pakkosiirtolaisuuteen syntivelkansa tähden, koska olivat olleet minulle uskottomat, ja minä kätkin heiltä kasvoni, ja niin minä annoin heidät heidän vihollistensa käsiin, ja he kaatuivat miekkaan kaikki tyynni.
39:24 Minä tein heille heidän saastaisuutensa ja rikkomustensa mukaan ja kätkin heiltä kasvoni.
39:25 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Nyt minä käännän Jaakobin kohtalon ja armahdan kaikkea Israelin heimoa ja kiivailen pyhän nimeni puolesta.
39:26 Ja häpeänsä ja kaiken uskottomuutensa, jota he ovat minulle osoittaneet, he unhottavat, asuessaan nyt maassansa turvallisina, kenenkään peloittelematta.
39:27 Kun minä tuon heidät takaisin kansojen seasta ja kokoan heidät heidän vihamiestensä maista, niin minä osoitan heissä pyhyyteni lukuisain pakanakansain silmien edessä.
39:28 Ja he tulevat tietämään, että minä, Herra, olen heidän Jumalansa, kun minä, vietyäni heidät pakkosiirtolaisuuteen pakanakansojen luokse, kokoan heidät omaan maahansa enkä jätä sinne jäljelle ainoatakaan heistä.
39:29 Enkä minä enää kätke heiltä kasvojani, sillä minä vuodatan Henkeni Israelin heimon päälle, sanoo Herra, Herra."yurki1000js kirjoitti:
Aamen.
"Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra."
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Jes.54.html
Herra puolustaa valittuaan:)
Hesekiel:
39:1 "Ja sinä, ihmislapsi, ennusta Googia vastaan ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä tulen sinun tykösi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.
39:2 Minä kuljetan sinua, talutan sinua, nostatan sinut pohjan periltä ja annan sinun hyökätä Israelin vuorille.
39:3 Mutta minä lyön pois jousesi sinun vasemmasta kädestäsi ja pudotan nuolesi sinun oikeasta kädestäsi.
39:4 Israelin vuorille sinä olet kaatuva, samoin kaikki sinun sotalaumasi ja kansat, jotka sinun kanssasi ovat: minä annan sinut petolinnuille, kaikille siivekkäille ja metsän eläimille ruuaksi.
39:5 Kentälle sinä kaadut. Sillä minä olen puhunut, sanoo Herra, Herra.
39:6 Ja minä lähetän tulen Maagogiin ja rantamaalla turvassa asuvien keskeen. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra.
39:7 Ja pyhän nimeni minä teen tunnetuksi kansani Israelin keskuudessa enkä enää salli häväistävän pyhää nimeäni. Ja pakanakansat tulevat tietämään, että minä olen Herra, Israelin Pyhä.
39:8 Katso, se tulee, se tapahtuu, sanoo Herra, Herra: tämä on se päivä, josta minä olen puhunut.
39:9 Israelin kaupunkien asukkaat menevät ulos ja sytyttävät ja polttavat aseita, pieniä ja suuria kilpiä, jousia, nuolia, käsikarttuja ja keihäitä. He pitävät niitä polttoaineina seitsemän vuotta;
39:10 eivät he kanna puita kedolta eivätkä hakkaa metsistä, vaan pitävät polttoaineina aseita. Näin he saalistavat saalistajiaan ja ryöstävät ryöstäjiään, sanoo Herra, Herra.
39:11 Sinä päivänä minä annan Googille siellä, Israelissa, hautasijan, 'Kulkijain laakson', itää kohden merestä; se sulkee tien noilta kulkijoilta. Sinne haudataan Goog ja koko hänen meluisa joukkonsa, ja sille pannaan nimeksi: 'Googin meluisan joukon laakso.'
39:12 Niitä hautaa Israelin heimo seitsemän kuukautta puhdistaaksensa maan.
39:13 Koko maan kansa hautaa heitä, ja se on koituva heille kiitokseksi sinä päivänä, jona minä näytän kunniani, sanoo Herra, Herra.
39:14 Valitaan vakinaiset miehet, jotka kulkevat maata ja hautaavat noita kulkijoita, mitä niitä vielä on jäljellä maan pinnalla, puhdistaaksensa sen; seitsemän kuukauden kuluttua he sen tutkivat läpikotaisin.
39:15 Kun nämä kulkijat kulkevat maata ja joku heistä näkee ihmisen luut, laittaa hän niitten ääreen kivimerkin, siihen asti että haudankaivajat saavat ne haudatuiksi 'Googin meluisan joukon laaksoon.'
39:16 Onpa eräällä kaupungillakin nimenä Hamona. - Niin he puhdistavat maan.
39:17 Ja sinä, ihmislapsi! Näin sanoo Herra, Herra: Käske lintuja, kaikkia siivekkäitä, ja kaikkia metsän eläimiä: Kokoontukaa, tulkaa, yhtykää joka taholta minun teurasuhrilleni, jonka minä teitä varten uhraan, suurelle teurasuhrille Israelin vuorille; syökää lihaa ja juokaa verta.
39:18 Syökää sankarien lihaa ja juokaa maan ruhtinaitten verta - oinaita, lampaita, kauriita ja härkiä, kaikki tyynni Baasanissa syötettyjä.
39:19 Syökää itsenne kylläisiksi rasvasta ja juokaa itsenne juovuksiin verestä, teurasuhrista, jonka minä teitä varten uhraan.
39:20 Tulkaa kylläisiksi minun pöydässäni ratsuista ja vaunuhevosista, sankareista ja kaikenkaltaisista sotamiehistä, sanoo Herra, Herra.
39:21 Minä asetan kunniani pakanakansojen keskeen, ja kaikki pakanakansat saavat nähdä minun tuomioni, jonka minä toimitan, ja käteni, jonka minä lasken heidän päällensä.
39:22 Mutta Israelin heimo tulee tietämään, että minä, Herra, olen heidän Jumalansa siitä päivästä lähtien ja aina eteenpäin.
39:23 Ja pakanakansat tulevat tietämään, että Israelin heimo joutui pakkosiirtolaisuuteen syntivelkansa tähden, koska olivat olleet minulle uskottomat, ja minä kätkin heiltä kasvoni, ja niin minä annoin heidät heidän vihollistensa käsiin, ja he kaatuivat miekkaan kaikki tyynni.
39:24 Minä tein heille heidän saastaisuutensa ja rikkomustensa mukaan ja kätkin heiltä kasvoni.
39:25 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Nyt minä käännän Jaakobin kohtalon ja armahdan kaikkea Israelin heimoa ja kiivailen pyhän nimeni puolesta.
39:26 Ja häpeänsä ja kaiken uskottomuutensa, jota he ovat minulle osoittaneet, he unhottavat, asuessaan nyt maassansa turvallisina, kenenkään peloittelematta.
39:27 Kun minä tuon heidät takaisin kansojen seasta ja kokoan heidät heidän vihamiestensä maista, niin minä osoitan heissä pyhyyteni lukuisain pakanakansain silmien edessä.
39:28 Ja he tulevat tietämään, että minä, Herra, olen heidän Jumalansa, kun minä, vietyäni heidät pakkosiirtolaisuuteen pakanakansojen luokse, kokoan heidät omaan maahansa enkä jätä sinne jäljelle ainoatakaan heistä.
39:29 Enkä minä enää kätke heiltä kasvojani, sillä minä vuodatan Henkeni Israelin heimon päälle, sanoo Herra, Herra."Pelko pois. (Ohjelmallinen kevennykseni)
http://www.youtube.com/watch?v=-u3UrD-KRbc
- "Aurta on
Räjähtänyt" . Nm. Olen ikuisesti kiito Mitän tukin tarkoitti? Jos yrit kertoa, että aortta on räjähtänyt, jos näin olisi käynyt, et täällä enää kirjoittelisi. Ps. "Selkä on palasina " Kyllä olet tavan satusetä, tai täti.
- Miksihän
Tulee mieleen vertaus 5 tyhmää ja 5 viisasta neitsyttä.
- ---
Eikä ihan suotta tulekaan mieleen ko. vertaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 152216
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1722182- 1051067
Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢114892Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46857Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah165849Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35806Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30756- 131755
- 43714