Uotilan ratsastuskoulu

J.T.T.T

Jos hyvää ratsastuskoulua missä aloittaa ratsastaminen suosittelen Perttulassa sijaitsevaa Uotilan ratsastuskoulua. Itse olen ratsastanut siellä jo kolme vuotta ja voin sanoa, että siellä on todella laadukasta opetusta! Opettajat ovat ihan HUIPPUJA ja tuntihevoset/ponit todella taitavia ja osaavia. Jotkut väittävät , että Uotilassa on vain hulluja hevosia jotka purevat ja pukittelevat, mutta se ei ole totta. Tallilla on monta ponia ja hevosta jotka ovat kilttejä tottelevaisia! Tallilla on myös pari itsepäistäkin hevosta jotka eivät sovi aloittelijoille, mutta eihän se mitään haittaa. Sehän on vain hyvä sillä jos kaikki hevoset tekevät kaiken automaattisesti miten kokeneemmat ratsastajat oppivat??!!
Tallilaiset voivat käydä myös valmennuksissa ja kisoissa. Uotilalaiset ovatkin pärjänneet hyvin kisoissa.
Ehkä tallilla opetetaan vähän hitaasti, mutta sekin on vain hyvä asia! Uudet asiat täytyy opetella perusteellisesti! Jotkut myös valittavat että ovat ratsastaneet jo esim. 3 vuotta Uotilassa mutta ovat menneet vasta puomeja. Se johtuu vain siitä, että et ehkä ole vielä tarpeeksi kokenut hyppäämään esteitä! Puomeja mennään ensiksi jotta opettaja näkee voiko ratsastajan päästää jo hyppäämään oikeita esteitä.
Olen jopa kuullut, että jotkut väittävät Uotilassa lyödään hevosia ja poneja!!!!???????!!!!! Se on täyttä paskaa!! Uotilassa hevosten hyvinvointi on tärkeintä (ja tietenkin myös ratsastajan turvallisuus) eikä siellä lyödä hevosia!!
Tässä oli minun mielipiteeni Uotilan ratsastuskoulusta. Jos olette joskus ratsastaneet siellä kertokaa jooko omat mielipiteenne:)

2

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hepat kuoli21

Se on palanut

• Näin on

Kyllä se on palanut ja hevosia kuoli, mutta se rakennettiin uudestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3235
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2283
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1859
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1755
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1411
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1371
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1266
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1251
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1167
    Aihe