Jos hyvää ratsastuskoulua missä aloittaa ratsastaminen suosittelen Perttulassa sijaitsevaa Uotilan ratsastuskoulua. Itse olen ratsastanut siellä jo kolme vuotta ja voin sanoa, että siellä on todella laadukasta opetusta! Opettajat ovat ihan HUIPPUJA ja tuntihevoset/ponit todella taitavia ja osaavia. Jotkut väittävät , että Uotilassa on vain hulluja hevosia jotka purevat ja pukittelevat, mutta se ei ole totta. Tallilla on monta ponia ja hevosta jotka ovat kilttejä tottelevaisia! Tallilla on myös pari itsepäistäkin hevosta jotka eivät sovi aloittelijoille, mutta eihän se mitään haittaa. Sehän on vain hyvä sillä jos kaikki hevoset tekevät kaiken automaattisesti miten kokeneemmat ratsastajat oppivat??!!
Tallilaiset voivat käydä myös valmennuksissa ja kisoissa. Uotilalaiset ovatkin pärjänneet hyvin kisoissa.
Ehkä tallilla opetetaan vähän hitaasti, mutta sekin on vain hyvä asia! Uudet asiat täytyy opetella perusteellisesti! Jotkut myös valittavat että ovat ratsastaneet jo esim. 3 vuotta Uotilassa mutta ovat menneet vasta puomeja. Se johtuu vain siitä, että et ehkä ole vielä tarpeeksi kokenut hyppäämään esteitä! Puomeja mennään ensiksi jotta opettaja näkee voiko ratsastajan päästää jo hyppäämään oikeita esteitä.
Olen jopa kuullut, että jotkut väittävät Uotilassa lyödään hevosia ja poneja!!!!???????!!!!! Se on täyttä paskaa!! Uotilassa hevosten hyvinvointi on tärkeintä (ja tietenkin myös ratsastajan turvallisuus) eikä siellä lyödä hevosia!!
Tässä oli minun mielipiteeni Uotilan ratsastuskoulusta. Jos olette joskus ratsastaneet siellä kertokaa jooko omat mielipiteenne:)
Uotilan ratsastuskoulu
J.T.T.T
2
115
Vastaukset
- Hepat kuoli21
Se on palanut
- Näin on
Kyllä se on palanut ja hevosia kuoli, mutta se rakennettiin uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663235
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272283Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681859Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281755Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161411- 281371
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61266Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291251Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631167