Uotilan ratsastuskoulu

J.T.T.T

Jos hyvää ratsastuskoulua missä aloittaa ratsastaminen suosittelen Perttulassa sijaitsevaa Uotilan ratsastuskoulua. Itse olen ratsastanut siellä jo kolme vuotta ja voin sanoa, että siellä on todella laadukasta opetusta! Opettajat ovat ihan HUIPPUJA ja tuntihevoset/ponit todella taitavia ja osaavia. Jotkut väittävät , että Uotilassa on vain hulluja hevosia jotka purevat ja pukittelevat, mutta se ei ole totta. Tallilla on monta ponia ja hevosta jotka ovat kilttejä tottelevaisia! Tallilla on myös pari itsepäistäkin hevosta jotka eivät sovi aloittelijoille, mutta eihän se mitään haittaa. Sehän on vain hyvä sillä jos kaikki hevoset tekevät kaiken automaattisesti miten kokeneemmat ratsastajat oppivat??!!
Tallilaiset voivat käydä myös valmennuksissa ja kisoissa. Uotilalaiset ovatkin pärjänneet hyvin kisoissa.
Ehkä tallilla opetetaan vähän hitaasti, mutta sekin on vain hyvä asia! Uudet asiat täytyy opetella perusteellisesti! Jotkut myös valittavat että ovat ratsastaneet jo esim. 3 vuotta Uotilassa mutta ovat menneet vasta puomeja. Se johtuu vain siitä, että et ehkä ole vielä tarpeeksi kokenut hyppäämään esteitä! Puomeja mennään ensiksi jotta opettaja näkee voiko ratsastajan päästää jo hyppäämään oikeita esteitä.
Olen jopa kuullut, että jotkut väittävät Uotilassa lyödään hevosia ja poneja!!!!???????!!!!! Se on täyttä paskaa!! Uotilassa hevosten hyvinvointi on tärkeintä (ja tietenkin myös ratsastajan turvallisuus) eikä siellä lyödä hevosia!!
Tässä oli minun mielipiteeni Uotilan ratsastuskoulusta. Jos olette joskus ratsastaneet siellä kertokaa jooko omat mielipiteenne:)

2

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hepat kuoli21

      Se on palanut

      • Näin on

        Kyllä se on palanut ja hevosia kuoli, mutta se rakennettiin uudestaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1704
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1025
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe