Meitä ei ollut olemassa ennenkuin vanhempamme hedelmöittivät meidät.
Olemme toki avaruuden aineksista koostuvia ja nuo ainekset olivat jo olemassa ennen hedelmöitymistämme.
Samoin käy kuoltuamme, mutta toisessa järjestyksessä.
Avaruus ei meistä irroita kuoltuammekaan. Olemme osa avaruutta.
Uskontoja on aina ollut ja tulee olemaan.
Ihan kuin tyhmiä/lahjakkaita ihmisiäkin.
Todellisia Raamatunmukaisia jumalia ei ole ollut eikä tule olemaankaan.
Ei myöskään muita henkiolentoja.
Mitä ennen hedelmöittymistämme
ilkka kukkanen
3
80
Vastaukset
- Hipheihurraaa
On perusteltua uskoa syntymän ja kuoleman väliseen elämään
- Nasse..
Ennen hedelmöittymistämme olimme samassa paikassa kuin kuolemamme jälkeen tulemme olemaan.
- kunhn vastaan
Ihmiset, Nassekin saa olla oikeassa omasta mielestään, mutta...
Uskomme mukaan Jumala luo uutta koko ajan, ei vain kerran alkuluomista. Jumala puhaltaa elämän hengen hedelmöittyneeseen munasoluun ja siitä alkaa elämä, Jumalan luoma uusi elämä. Ihmisen päätöksistä sitten riippuu, missä hän viettää iäisyytensä, kuolemansa jälkeen. Sielu, kerran syntynyt, on ikuinen. Ei se siirry toiseen ihmiseen tai eläimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316