Nokian Linja-Autoasema

Eija_71

Onhan se nyt järkyttävää että Nokian kokoisessa kaupungissa on linja-autoasemana tuollainen pikkuruinen rakennus jossa ei ole edes kioskia/kahvilaa josta voisi ostaa virvokkeita, pientä purtavaa, luettavaa, yms..!! Hävettää olla nokialainen. Taas kerran.

19

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaaa

      Niin olis siinä asiassa ihan oikeasti kehitettävää. Pitäiskö tehdä kuntalaisaloite?

    • 19+19

      Varmaan fiksumpi nyt odotella mihin suuntaan joukkoliikenne kehittyy. Ja pidetäänkö tätä nykyistä linja-autoasemaa kauankin Nokian julkisen liikenteen solmukohtana. Kyseistä koppia on saanut hävetä jo monta kymmentä vuotta niin pari vuotta lisää ei tee pahaa. Onneks vieressä on hempan vohvelikahvila, jossa kannattaa päivällä poiketa.

      • kiire loppui

        Just sitä kehitystä on vissiin odoteltukin vuosikymmenet. No odotellaan lisää. Hämeessähän tässä ollaan.


    • Länjytäänkytä

      Mihin sellaista isoa linja-autoasemaa tarvittaisiin? Täh? Kyllä siihen Tampereelle menevään autoon voi kiivetä vaikka ei olisikaan ravintolaa juuri siinä kohden.

      • kyllä se siitä

        Ja mihin niitä autojakaan tarvitaan? Tampereelle on niin lyhyt matka, että sinnehän vaikka kävelee kuset housuissa.


      • jeplkutoksdtata
        kyllä se siitä kirjoitti:

        Ja mihin niitä autojakaan tarvitaan? Tampereelle on niin lyhyt matka, että sinnehän vaikka kävelee kuset housuissa.

        Olisit sen heti sanonut että sinulla on inkontinenssiongelma. Aluksi oli vaan tarve saada ostaa "virvokkeita, pientä purtavaa, luettavaa, yms".

        Vessassa voi käydä vaikka terveyskeskuksen tiloissa, ei ole kaukana eikä maksa mitään. Avoinnakin aamusta iltaan.


      • kaikki hyvin
        jeplkutoksdtata kirjoitti:

        Olisit sen heti sanonut että sinulla on inkontinenssiongelma. Aluksi oli vaan tarve saada ostaa "virvokkeita, pientä purtavaa, luettavaa, yms".

        Vessassa voi käydä vaikka terveyskeskuksen tiloissa, ei ole kaukana eikä maksa mitään. Avoinnakin aamusta iltaan.

        Minä en tuollaisista ongelmista tiedä mitään, mutta sinähän tunnut olevan asiantuntija omasta kokemuksestasi. Käy sinä pissillä terveyskeskuksen nurkalla sillä välin kun paunut lähtevät paahtamaan moottoritielle. Äläkä poikkea tapojesi orjana pysäkille palatessasi siinä baarissa, vaikka tunnetkin paikalliset hätätiet.


      • et kehtaa myöntää...
        kaikki hyvin kirjoitti:

        Minä en tuollaisista ongelmista tiedä mitään, mutta sinähän tunnut olevan asiantuntija omasta kokemuksestasi. Käy sinä pissillä terveyskeskuksen nurkalla sillä välin kun paunut lähtevät paahtamaan moottoritielle. Äläkä poikkea tapojesi orjana pysäkille palatessasi siinä baarissa, vaikka tunnetkin paikalliset hätätiet.

        Sinullahan kirjoituksesi mukaan oli kokemusta kuset housuissa kävelemisestä...


      • todetaan faktat
        et kehtaa myöntää... kirjoitti:

        Sinullahan kirjoituksesi mukaan oli kokemusta kuset housuissa kävelemisestä...

        Sinun ei kusta tarvitsekaan, koska kaikki kerääntyy pääkoppaasi :D


      • pullistelut pois
        todetaan faktat kirjoitti:

        Sinun ei kusta tarvitsekaan, koska kaikki kerääntyy pääkoppaasi :D

        No hei, minä osaan tyhjentää sen, mutta sinulla se pakkaa läikkymään yli...


      • tyhjennä pääs
        pullistelut pois kirjoitti:

        No hei, minä osaan tyhjentää sen, mutta sinulla se pakkaa läikkymään yli...

        No hei, osaisitkin tyhjentää, mutta kun se pissi nimenomaan kerääntyy sulla sinne sinänsä muutoin tyhjään tilaan, mikä sitten näkyy kommenteissasi suurena järjen köyhyytenä.

        Terveyskeskukseen kuselle, voi juma-lauta!


    • badboys

      Taksikoppi oli sentään aikoinaan Reinikaisessa joten se on museoviraston valvoma suojelukohde.

      • museossa ollaan

        Ahaa! Tuohan selittääkin, miksi mikään ei sen suhteen muutu eikä parannu.


    • ...

      Kunhan saadaan tuo VR:n puoli toimimaan, niin sit siihen vois ollakin järkevää joku kahvilan tapainen perustaa. Tosin onhan siinä ihan lähellä TeutoGrilli ja Vohvelikin. Ja Siwa.

      Kotikaupungissa ei ollu oikeestaan tuota suurempi. Samankokonen "keskuspaikkakunta"; iso S-market ~"Vohvelin kohdalla"

    • Eivaanoo

      No eipä taida olla Ylöjärvellä, Pirkkalassa tai Lempäälässäkään mitään Linja-autoasemaa?

    • Bökholmin patu

      Ylöjärvellä on Matkatiellä matkahuolto ja "Emmi ja Sulo" kahvio. Ja Mikkolantien toisella puolella kaksi laadukasta pikaruokapaikkaa. Eikä terveyskeskuskaan ole sen kauempana kuin Nokialla.

    • 18+19

      Pirkkala ei ole kaupunki eikä Nokian kokoinenkaan. Eikä siellä pysähdy "pitkänmatkan" autot.

      • stop tykkänään

        Nokiallakkaan ei tarvitse minkään pysähyä, koska kaikki on jo valmiiksi seisahtunutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe