kakkapöksy

kakkapöksy

Joskus aina tekee mieli kakata pöksyyn. Tiukat pöksyt jalkaan ja sitten antaa vähitellen tulla. Käsi etupuolelle nypläämään ja kakka tulee pakaroiden väliin. Kun orgasmi alkaa tulla työnnän kaikki housuihin, tuntuu tosi hyvältä ja orgasmi on mahtava

32

2692

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikkari

      Sulla on piuhat päin helevettiä nupissas.

      • Anonyymi

        Mitäs sulla on, ei se iso vika mut se on päässäs


    • housuunkakkam

      mulla sama jutta,että joskus tulee kova tarve kakata housuun se vaan on niin ihana tunne kun kakka pullistuu tiukkoihin housuihin ja kiihottaa kovasti....taidankin lähtä ko touhuihin....

    • Kommarinatsi

      :O hyi helvetti teitä pojat...paskoa nyt huosuun...mitä helvettiä.

    • 2+3

      Teen muovikassista "muovihousut" laittamalla reiät jalkoja varten. Sinne on kiva päästää lasti ja sitten levittää puristelemalla sitä etupuolelle ja hieroa kullia muovin läpi. Ei kestä kauaa niin mälli lähtee sinne paskan sekaan.

      • Kommarinatsi

        :D...tosta on jo vaikea pistää paremmaksi :D


    • kakkamees

      Hienoa etten ole ainut kakkaleikkien harrastaja!

    • kakkahousu79

      oon odottanut pitkään että olisin yksin kotona ja saisin tehdä sen.. nyt mulla on siihen tilaisuus! kohta se on tulossa.. pillu märkänä jos ajatuksestakin... tässä sohvalla kontallani odotan.. vielä kun joku olisi katsomassa... ensin dildolla suoleen, aah nyt s tule tulee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Greege

        Aah, olet ihana nainen täysin samat ajatukset kumpa olisi mahdollisuus tavata sinut kirjoita minulle odotan mielenkiinnolla


      • Greege

        Itse ei voi mieltymyksille mitään rajansa on näissäkin asioissa, tiedän että on pieni osa naisia ja miehiä tätä mieltymystä harrastavia ja monen tuttavapiiristä löytyy "minä hyväksyn" tällasen session jos vastaan tulee? "Odotan sinua nainen"


    • suklaapatukka

      Kakkasin äsken kortsuun, kohta vedän sen kyrvän päälle ja alan runkata... aah mitkä aromit... ehkä samaan aikaan vielä istun paksun sauvan päälle ja keinuttelen siinä...

    • housuunkakkam

      niin se tuntuu kiihoittavalta kun alkaa tiukat housut pullistua ja kaikki tulee lopulta ja joskus purskahtaa pallien puolelle ja siitä reisille.....:-)

    • 20vtytt

      housuun kakkaamine on kivaa mut viel kivempaa on sen maistelemine mu mielest ;)

      • waspla

        Hei mistä päin olet olisi kiva perehtyä kanssasi aiheeseen ;)


      • kakkaasuuhun

        Hyvä kakka syödään. Huonommat hierotaan vartaloon tai vedetään viemäristä alas.


      • Jutellaan..?


      • kakkis2
        kakkaasuuhun kirjoitti:

        Hyvä kakka syödään. Huonommat hierotaan vartaloon tai vedetään viemäristä alas.

        samaa mieltä. kokemuksella.


    • vinyylihousu

      Olen pari päivää syönyt reilusti kuituja ja pidätellyt kakkaa, nyt on kunnon lasti suolessa. Illalla vedän Englannista tilatut läpinäkyvät vinyylihousut jalkaan ja annan tulla...

    • likaisethalut

      Mua viehättää sellainen sovellus että muija antaisi mulle ensin kotona reilun annoksen laksatiiveja ja sitten lähdettäisiin ulos kävelemään. Mulla olisi tietysti siniset farkut jalassa. Tietysti mulla ei olisi lupaa mennä kyykkimään tien poskeen. Se voisi olla kauhen ihana tunne kun yrität tuskan hiki valuen pidättää ja lopulta kuitenkin suoli tyhjenee housihin. Toinen voisi olla että muijan kansa lähdetään baariin ja ensin juodaan tietysti runsaasti baariin lähtiessä ihan vettä. Baarissa pari kaljaa sitten kävelemään kaupungille. Kusta ei tietenkään saa kuin kotona. Jokainen kusta pidättänyt mies tietää kyllä että mieskin osaa "pissa tanssin" askeleet:D Lopulta kuitenkin tunnet kuinka housuihin lirahtaa tilkka kusta ja se jälkään yrittä pidätää vielä mutta lopulta kusi suihkuaa täydellä paineella housuihin valuen lahkeista kadulle. Tuo retki olisi varmaan paras toteuttaa kesällä niin että päällä on vanhat farkut, t-paita ja varvastossut. Voin kuvitella ihmisten säälivät katseet kun he näkisivät naisen jonka mies on jo niin deekikselle että kusee kännissä housuunsa:D

      • pisuttelija

        Huh, kiitoksia tästä. Oli ihan pakko sormetella orgasmi kun tämän jutun lukaisi. Nyt on sitten rento fiilis :)


      • housupiss
        pisuttelija kirjoitti:

        Huh, kiitoksia tästä. Oli ihan pakko sormetella orgasmi kun tämän jutun lukaisi. Nyt on sitten rento fiilis :)

        Moi pisuttelija mistäpäin olet olis kiva kokeilla yhdessä pisuttelua


      • pisuttelija
        housupiss kirjoitti:

        Moi pisuttelija mistäpäin olet olis kiva kokeilla yhdessä pisuttelua

        Lahdesta..


      • pisuttelija kirjoitti:

        Lahdesta..

        voisko sulle nuolla orgasmin ja sitten,,,.viestitellään..


    • Kokeiltu on ja lopputulos oli yks ikimuistoisimmista. Suosittelen ;)

    • Muovipussirunkku

      Kiitos tuosta muovikassi vihjeestä, ihan uskomaton fiilis oli kun päästin lastit muovikassihousuun. Kullin runkkaus paskan seassa kireän muovin alla oli ihanaa!

    • pussit täynnä

      Kullin hierominen siitä muovin päältä, ja lämpimän paskan pusertelu liukasteeksi... kannattaa kaikkien kakkahousujen kokeilla!

      • pskansyöjä

        Saako maistaa


    • Olisin voinut

      Lahjoittaa sinne ilmaiseksi jo roskiin meneet ripulipaskaa sisällä pitäneet alushousut. Veikkaan ettet olisi enää koskaan edes haaveillut asiasta sen jälkeen.

    • Kuravaatteet ja kumipuku toppapuvun alle ja ulos kävelylle tappi pyllyssä. Jalkaan lämpösaappaat joihin voi rauhassa laskea kusetja muut muiden huomaamatta samalla hieroskellen etumusta taskun kautta kun lämpösetleviää pitkin reisiä. Tietäisipä vastaantulijat mitä tulee tehtyä.. sitten lenkin jälkeen kotiin kuumaan kylpyyn kaikki vaatteet päällä ja amme täyttyy keltaruskealla liejulla jossa on ihanaa lillua ja runkata monet orkut sekaan ja syödä omaa ulostetta ammeesta. Kaverii?

    • scatmanni

      Voi voi teitä!Kunpa te kakkaleikkijät oisitte aitoja ettekä feikkejä.
      Jos ootte oikeita niin laittakaa meiliä:[email protected] niin tapaillaan
      ja nautitaan.

    • Anonyymi

      Kyllä se housuun kakkaaminen vaan hyvältä tuntuu. Omasta kokemuksesta voin sanoa että tiukat housut tai lyhyet shortsit lenkkipolulla ym. julkisella paikalla ja pieni kiima päällä se kakka tulee housuun välillä enempää ajattelemattakaan. Jälkitoimenpiteitä ja kiinni jäämistä voi miettiä sitten jälkeenpäin :) Jotain tullut kuvattuakin, twitter.com/kinkykidddo

      • Anonyymi

        Siis joo itellä osa fiiliksestä tulee siitä jos joku muu näkee kun tulee kakkat housuun. Vaaleet tiukat urheiluhousut tai shortsit kesällä ja lenkille/kaupungille. Antaa tulla kunnon isot kakkat housuun ja muka häpeillen jatkaa matkaa ne kakkat housus mielellää nii et joku mies kovaa äänee muide kuullen/nähden sättis mua ko sillee sonnat päästi housuu


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1649
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1421
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1119
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1081
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      981
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 5
      955
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe