Ehdottaisin, että jättäisimme kokonaan huomioimatta kahden näille palstoille kirjoittelevan fanaatikon, mirkan ja trubaduurin, kirjoitukset. Heille on näköjään täysin mahdotonta saada aikaan asiallista keskustelua, ainoa minkä he osaavat on vastapuolen aiheeton solvaaminen.
Ehdotus
47
898
Vastaukset
- Trubaduuri
Onko sinulla aina tapana ylläpitää syrjintään johtavaa vihaa ja valehdella julkisesti. Minä en ole tiettävästi keskustellut sinun kanssasi laisinkaan tällä suomi24.fi sivuilla. Kuka olet?
Voisitko esittäytyä, niin katsotaan sitten minkakaltainen lööperin laskija oikeasti olet.
Huom. Ja muista käyttää vain yhtä nimimerkkiä!- uneksija
"Onko sinulla tapana ylläpitää syrjintään johtavaa vihaa ja valehdella julkisesti." Mitäs sinä minulle sanoitkaan siitä, että kaikilla saa olla oma mielipide ja että se ei ole vielä syrjintää? Eli nimimerkii "kyllästyneellä" on täysi oikeus pitää sinua fanaatikkona, eikä tämä vielä ole syrjimistä.
- Trubaduuri
uneksija kirjoitti:
"Onko sinulla tapana ylläpitää syrjintään johtavaa vihaa ja valehdella julkisesti." Mitäs sinä minulle sanoitkaan siitä, että kaikilla saa olla oma mielipide ja että se ei ole vielä syrjintää? Eli nimimerkii "kyllästyneellä" on täysi oikeus pitää sinua fanaatikkona, eikä tämä vielä ole syrjimistä.
Ai se ei ole syrjintää, kun kehottaa muita käyttäytymään syrjivästi toista ihmistä kohtaan tai muita ihmisiä kohtaan. Onpa sinun kohdallasi
joku mennyt pahasti pieleen, et näköjään ymmärrä edes käsitteellistä maailmaa, saatikka sitten todellista maailmaa ollenkaan. On sinulla ihan hyvät mielipiteet, jatka vaan samaan malliin ;)
Sinusta tulee ehkä vielä jotakin joskus :)
Onneksi kostonhimosi ei näy ulospäin, heh ! - pieni juttu
Täällä ei ole tarpeen laittaa omia tietojansa uppotuntemattomille, mistäs tietää millainen sekopää nekin itsellensä keräilisi?
- ei naurata
Trubaduuri kirjoitti:
Ai se ei ole syrjintää, kun kehottaa muita käyttäytymään syrjivästi toista ihmistä kohtaan tai muita ihmisiä kohtaan. Onpa sinun kohdallasi
joku mennyt pahasti pieleen, et näköjään ymmärrä edes käsitteellistä maailmaa, saatikka sitten todellista maailmaa ollenkaan. On sinulla ihan hyvät mielipiteet, jatka vaan samaan malliin ;)
Sinusta tulee ehkä vielä jotakin joskus :)
Onneksi kostonhimosi ei näy ulospäin, heh !Aggressiivisuus ei ole ainakaan huumoria, mikset mene sinne jossa voisit olla hyvällä tuulella?
Haastat riitaa ja väität uskovaisien haastavan sellaisia.
- Heguli
Ehdottele pois. Varmaan kotonakin "ehdottelet" sitä ja tätä.
- ei voi tietää
Toisista ihmisistä ei tiedä täällä yhtään mitään, eikä kannata jättää mitään yhteystietojakaan koska ei voi tietää!
- >ulos>
mene ny saatanan tumpelo tekemään niitä sun hienoja hiekkakakkuja sinne hiekkkalaatikolle
äläkä tuu tänne niiskuttamaan vaippahousu- taas kerran
Ovatko nämä "riitelijät" yksi ja sama henkilö tai jotain...??? Ei ole tekemistä kristinuskon kanssa.
- Risto
Olen täysin samaa mieltä kanssassi.
- Verna
Miltähän kuulostaisi Mirkan ja Trubaduurin dialogi? Ehkäpä meillä olisi siitä opittavaa, jos he vain suostuisivat vuoropuheluun.
- Risto
Kummatkin pitävät itseään ylivertaisena tietäjänä. He varovat joutumasta tilanteeseen, jossa ovat vaarassa menettää kasvonsa.
Minun kommenttini:
- Mirka on ajanut tyylinsä inflaatioon. hah hah-
tyyli ei enää edes ärsytä ketään.
- Trubaduurin hoksottimet ovat huonot. Nopeissa käänteissä hän ei pysy mukana. Hän yrittää panna vastustajaa huokealla, mutta terävyys sanankäytöstä puuttuu. - Trubaduuri
Minkähän takia minun pitäisi suostua mihinkään sellaiseen, jota en katso aiheelliseksi tällä hetkellä. On kai tämä vielä suomen tasavalta vai olemmeko jo siirtyneet uuteen liittoumisaikaan
jonkun kolmannen osapuolen kanssa, jota en vielä tunne. - Trubaduuri
Risto kirjoitti:
Kummatkin pitävät itseään ylivertaisena tietäjänä. He varovat joutumasta tilanteeseen, jossa ovat vaarassa menettää kasvonsa.
Minun kommenttini:
- Trubaduurin hoksottimet ovat huonot. Nopeissa käänteissä hän ei pysy mukana. Hän yrittää panna vastustajaa huokealla, mutta terävyys sanankäytöstä puuttuu.Kukahan sinusta tulee esiin jos sinua alkaa oikein kunnolla ravistelemaan? Haluatko tietää?
Minä en ole pannut ketään vähään aikaan, ja en aiokkaan panna. Olet muuten kyllä hauska, mutta suomen kielesi vie sinut vielä suuriin vaikeuksiin
elämässäsi, ja olisihan se ikävää jos sinua vielä enemmän poljettaisiin kuin nyt jo tehdään. - Verna
Trubaduuri kirjoitti:
Minkähän takia minun pitäisi suostua mihinkään sellaiseen, jota en katso aiheelliseksi tällä hetkellä. On kai tämä vielä suomen tasavalta vai olemmeko jo siirtyneet uuteen liittoumisaikaan
jonkun kolmannen osapuolen kanssa, jota en vielä tunne.hermostu. Ei se ehdotus ollut millään pahalla tarkoitettu. Kyllä minä vielä sinun viestejäsi luen. Mirkan tekstejä en ole lukenut enää aikoihin, sillä minun mielestäni aikuismaisesti käyttäytyvien aikuisten keskusteluun ei mikään hehettely ja vastapuolen mollaaminen kuulu.
- Trubaduuri
Verna kirjoitti:
hermostu. Ei se ehdotus ollut millään pahalla tarkoitettu. Kyllä minä vielä sinun viestejäsi luen. Mirkan tekstejä en ole lukenut enää aikoihin, sillä minun mielestäni aikuismaisesti käyttäytyvien aikuisten keskusteluun ei mikään hehettely ja vastapuolen mollaaminen kuulu.
En ole hermostunut enää moneen vuoteen mistään mikä liittyy vähänkin ihmiselämään. Se on turhaakin turhenpaa alkaa itseään hiillostamaan täällä käytyjen keskustelujen perusteella. Pieni hölmistynyt heh tai höh tai hih hi tai joku muu spontaani ilmaisu muoto kyllä menettelee, mutta tuon pitkän hehettelyn kanssa olen samaa mieltä kuin sinä.
Minä harrastan nykyään kokeellista kirjoittelua ja keskustelu muotoa, eli kaivan esiin kaikki ne ihmismielen pimeimmät puolet, joita ei joidenkin mielestä ole olemassa ollenkaan. Ja sen voi sanoa aivan suoraan; hyvin toimii ja antaa kaikille mahdollisuuden oppia jotakin ihan uutta. - Turpaluuri
Trubaduuri kirjoitti:
Kukahan sinusta tulee esiin jos sinua alkaa oikein kunnolla ravistelemaan? Haluatko tietää?
Minä en ole pannut ketään vähään aikaan, ja en aiokkaan panna. Olet muuten kyllä hauska, mutta suomen kielesi vie sinut vielä suuriin vaikeuksiin
elämässäsi, ja olisihan se ikävää jos sinua vielä enemmän poljettaisiin kuin nyt jo tehdään."Minä en ole pannut ketään vähään aikaan"
Olisin kauhiast hämmästynyt jos olisit päässyt. Mutta eihän tervekätinen mies kaveria tarvitse. - Turpaluuri
Trubaduuri kirjoitti:
En ole hermostunut enää moneen vuoteen mistään mikä liittyy vähänkin ihmiselämään. Se on turhaakin turhenpaa alkaa itseään hiillostamaan täällä käytyjen keskustelujen perusteella. Pieni hölmistynyt heh tai höh tai hih hi tai joku muu spontaani ilmaisu muoto kyllä menettelee, mutta tuon pitkän hehettelyn kanssa olen samaa mieltä kuin sinä.
Minä harrastan nykyään kokeellista kirjoittelua ja keskustelu muotoa, eli kaivan esiin kaikki ne ihmismielen pimeimmät puolet, joita ei joidenkin mielestä ole olemassa ollenkaan. Ja sen voi sanoa aivan suoraan; hyvin toimii ja antaa kaikille mahdollisuuden oppia jotakin ihan uutta.Tää on sama hemmo joka savusti itsensä ulos eräältä toiselta palstalta taannoin.
Keski-ikäinen nainen joka harrastaa murtomaahiihtoa syötteen maastoissa.
Kesti kauan tajuta kirjoitustyylien yhtenevyys.
Sielläkin pääasiana oli olla oikeassa ja kun väite aukottomasti osoitettiin paikkansapitämättömäksi niin kyseinen hiihtelijä sivuutti aiheen ikäänkuin sitä ei olisi olemassa.
Vai joko Trubaduuri tietää askonnon ja ateismin eron ? - Risto
Trubaduuri kirjoitti:
Kukahan sinusta tulee esiin jos sinua alkaa oikein kunnolla ravistelemaan? Haluatko tietää?
elämässäsi, ja olisihan se ikävää jos sinua vielä enemmän poljettaisiin kuin nyt jo tehdään.Noilla eväillä ainakaan sinusta ei ole ravistelijaksi.
Vai et ole pannut ketään vähään aikaan, etkä aiokkaan panna. Eikö ota eteen vai eivätkö tytöt anna?
Vai suomenkieleni vie minut vielä suuriin vaikeuksiin elämässä. Olet nyt täysin hakoteillä.
Ja et osaa lukea rivien välistä. Se on ominaisuus, jonka vain harvat oppivat.
Olen lähes eläkeiässä. Olen ministeriössä kirjoittanut lausuntoja 33 vuotta, enkä vielä kertaakaan ole joutunut vaikeuksiin suomenkielen kanssa. Olen varmaan kirjoittanut paljon enemmän kuin sinä tulet koskaan kirjoittamaan. Tämä on muuten totta. Jos olisin halunnut valehdella olisin kyllä keksinyt hurjempaa tekstiä. - Risto
Trubaduuri kirjoitti:
Minä harrastan nykyään kokeellista kirjoittelua ja keskustelu muotoa, eli kaivan esiin kaikki ne ihmismielen pimeimmät puolet, joita ei joidenkin mielestä ole olemassa ollenkaan. Ja sen voi sanoa aivan suoraan; hyvin toimii ja antaa kaikille mahdollisuuden oppia jotakin ihan uutta.On aivan turha valehdella, ettet ole hermostunut moneen vuoteen. Lue omia tekstejäsi ja analysoi niitä. Sieltä löytyy totuus.
Kun harrastat kokeellista kirjoittelua ja keskustelua, älä ikinä erehdy pitämään itseäsi niin viisaana, ettei viisaampaa löytysi. Tämän vuoksi vältä ehdottomuuksia. - Trubaduuri
Risto kirjoitti:
Noilla eväillä ainakaan sinusta ei ole ravistelijaksi.
Vai et ole pannut ketään vähään aikaan, etkä aiokkaan panna. Eikö ota eteen vai eivätkö tytöt anna?
Vai suomenkieleni vie minut vielä suuriin vaikeuksiin elämässä. Olet nyt täysin hakoteillä.
Ja et osaa lukea rivien välistä. Se on ominaisuus, jonka vain harvat oppivat.
Olen lähes eläkeiässä. Olen ministeriössä kirjoittanut lausuntoja 33 vuotta, enkä vielä kertaakaan ole joutunut vaikeuksiin suomenkielen kanssa. Olen varmaan kirjoittanut paljon enemmän kuin sinä tulet koskaan kirjoittamaan. Tämä on muuten totta. Jos olisin halunnut valehdella olisin kyllä keksinyt hurjempaa tekstiä.Olet sä kova poika ainakin valehtelemaan. Jos kirjoittaisit niin kuin miehet kirjoittaa, voisin ottaa muutaman sanan todesta, mutta räpellät kuin teinipoika räkää nenänpielessä ja sylki suusta roiskuten. Vai oikein ministeriössä olet ollut
töissä. Oliko se ministeriön virasto, se hyvin tunnettu lapinlahden virasto. - Trubaduuri
Turpaluuri kirjoitti:
Tää on sama hemmo joka savusti itsensä ulos eräältä toiselta palstalta taannoin.
Keski-ikäinen nainen joka harrastaa murtomaahiihtoa syötteen maastoissa.
Kesti kauan tajuta kirjoitustyylien yhtenevyys.
Sielläkin pääasiana oli olla oikeassa ja kun väite aukottomasti osoitettiin paikkansapitämättömäksi niin kyseinen hiihtelijä sivuutti aiheen ikäänkuin sitä ei olisi olemassa.
Vai joko Trubaduuri tietää askonnon ja ateismin eron ?Tää on tää napisija, joka valittaa ja nassettelee mirkamaisesti jokeltaen samalla kuin äitin pieni kakkatykki, vaipat poikittain housuissa ja tietenkin läpimärkänä. Se on sulla alapesun paikka edessä ja samalla voit myös pesettää tuon katkeruuden vääristämän naamasi.
- Trubaduuri
Risto kirjoitti:
On aivan turha valehdella, ettet ole hermostunut moneen vuoteen. Lue omia tekstejäsi ja analysoi niitä. Sieltä löytyy totuus.
Kun harrastat kokeellista kirjoittelua ja keskustelua, älä ikinä erehdy pitämään itseäsi niin viisaana, ettei viisaampaa löytysi. Tämän vuoksi vältä ehdottomuuksia.Kuule hei, kuka lie hei hei oletkin, älä sä ala isottelemaan noilla eväillä. Lueskele sä vaan omia tekeleitäsi.
- Trubaduuri
Turpaluuri kirjoitti:
"Minä en ole pannut ketään vähään aikaan"
Olisin kauhiast hämmästynyt jos olisit päässyt. Mutta eihän tervekätinen mies kaveria tarvitse.Kyllä teitil homoilla on aina vaan peräaukko mielessä ja käteen vetäminen. Kielikuvista ette ymmärrä mitään.
- Risto
Trubaduuri kirjoitti:
Olet sä kova poika ainakin valehtelemaan. Jos kirjoittaisit niin kuin miehet kirjoittaa, voisin ottaa muutaman sanan todesta, mutta räpellät kuin teinipoika räkää nenänpielessä ja sylki suusta roiskuten. Vai oikein ministeriössä olet ollut
töissä. Oliko se ministeriön virasto, se hyvin tunnettu lapinlahden virasto.En ole valehdellut, miksi olisin. Oletko sinä täyttänyt vielä 30 vuotta. Vaikka olisit, tekstisi on täysin kakaramaista. Itsestäsihän sen parhaiten tiedät "räpellät kuin teinipoika räkää nenänpielessä ja sylki suusta roiskuten."
Ja väität kaiken lisäksi olevasi uskovainen, missä on hengellisyytesi - epäilijä
Trubaduuri kirjoitti:
Kuule hei, kuka lie hei hei oletkin, älä sä ala isottelemaan noilla eväillä. Lueskele sä vaan omia tekeleitäsi.
vei "sanataiteilija" herneen nenään.
"En ole koskaan hermostunut" hah hah haa.... - Risto
Trubaduuri kirjoitti:
Kuule hei, kuka lie hei hei oletkin, älä sä ala isottelemaan noilla eväillä. Lueskele sä vaan omia tekeleitäsi.
Kun harrastat kokeellista kirjoittelua ja keskustelua, miksi sinulta unohtui mainita koneajattelun harrastaminen.
Yritän nyt lohduttaa sinua.
Jumalani, tee minusta rauhasi välikappale,
niin että sinne, missä on vihaa, toisin rakkauden,
...missä loukkausta, toisin anteeksiannon,
...missä epäsopua, loisin yksimielisyyden,
...missä erehdystä, osoittaisin totuuden,
...missä epäilystä, auttaisin uskoon,
...missä epätoivoa, nostaisin luottamuksen,
...missä pimeyttä, loisin sinun valoasi,
...missä surua, virittäisin ilon ja lohdutuksen,
niin että oi Mestari,
en yrittäisi niin paljon etsiä lohdutusta
kuin lohduttaa muita,
hakea ymmärrystä kuin ymmärtää toisia,
pyytää rakkautta kuin rakastaa muita,
sillä antaessaan saa,
kadottaessaan löytää,
unohtaessaan saa anteeksi,
kuollessaan nousee iankaikkiseen elämään. - Trubaduuri
epäilijä kirjoitti:
vei "sanataiteilija" herneen nenään.
"En ole koskaan hermostunut" hah hah haa....Ja sinäkö pikku viisastelija muka näkisit minun mielentilani, kyllähän luulet itsestä vähän liikaa
heti aamusta alkaen. - Trubaduuri
Risto kirjoitti:
Kun harrastat kokeellista kirjoittelua ja keskustelua, miksi sinulta unohtui mainita koneajattelun harrastaminen.
Yritän nyt lohduttaa sinua.
Jumalani, tee minusta rauhasi välikappale,
niin että sinne, missä on vihaa, toisin rakkauden,
...missä loukkausta, toisin anteeksiannon,
...missä epäsopua, loisin yksimielisyyden,
...missä erehdystä, osoittaisin totuuden,
...missä epäilystä, auttaisin uskoon,
...missä epätoivoa, nostaisin luottamuksen,
...missä pimeyttä, loisin sinun valoasi,
...missä surua, virittäisin ilon ja lohdutuksen,
niin että oi Mestari,
en yrittäisi niin paljon etsiä lohdutusta
kuin lohduttaa muita,
hakea ymmärrystä kuin ymmärtää toisia,
pyytää rakkautta kuin rakastaa muita,
sillä antaessaan saa,
kadottaessaan löytää,
unohtaessaan saa anteeksi,
kuollessaan nousee iankaikkiseen elämään.Ihan hyvin kopioitu, kiitos kiitos tästäkin.
- Trubaduuri
Risto kirjoitti:
En ole valehdellut, miksi olisin. Oletko sinä täyttänyt vielä 30 vuotta. Vaikka olisit, tekstisi on täysin kakaramaista. Itsestäsihän sen parhaiten tiedät "räpellät kuin teinipoika räkää nenänpielessä ja sylki suusta roiskuten."
Ja väität kaiken lisäksi olevasi uskovainen, missä on hengellisyytesiJumalako luulet olevasi kun esität tuollaisia
säkeitä. Koitahan palata takaisin maan pinnalle, sillä maa vain sinuakin kutsuu.
Mikähän sinun motiivisi on tuolle sinun sota retkelle, en ole sinulle tiettävästi kirjoittanut ennen eilispäivää yhtään ainutta sanaa
ja nyt sinä suorastaan jo suoritat sotilaallisia iskuja. - epäilijä
Trubaduuri kirjoitti:
Ja sinäkö pikku viisastelija muka näkisit minun mielentilani, kyllähän luulet itsestä vähän liikaa
heti aamusta alkaen.En kirjoittanut ihan heti vaan heti. Niissä on eroa, sinunhan "sanataiteilijana" pitäisi tietää se.
- Trubaduuri
epäilijä kirjoitti:
En kirjoittanut ihan heti vaan heti. Niissä on eroa, sinunhan "sanataiteilijana" pitäisi tietää se.
Vai silleen, voi halvattu pannukakku, tuli paha moka, saankohan anteeksi tätä koskaan. Tiedätkö?
- epäilijä
Trubaduuri kirjoitti:
Vai silleen, voi halvattu pannukakku, tuli paha moka, saankohan anteeksi tätä koskaan. Tiedätkö?
se hoidu muutamalla nöyrällä Isä Meidän rukouksella :) jumalasi on muistaakseni anteeksi antavaa sorttia.
- haluatko kuulla?
Trubaduuri kirjoitti:
Ihan hyvin kopioitu, kiitos kiitos tästäkin.
Jos nyt olisin kotona ja minulla olisi Raamattu, etisisin sieltä tänne lisääkin näitä kauniita riimejä...!
- sitäpä sitä
Risto kirjoitti:
Minun kommenttini:
- Trubaduurin hoksottimet ovat huonot. Nopeissa käänteissä hän ei pysy mukana. Hän yrittää panna vastustajaa huokealla, mutta terävyys sanankäytöstä puuttuu.Herjaajia joka tapauksessa, jotka purkavat vihansa tänne.
- eipä naurattele
Trubaduuri kirjoitti:
elämässäsi, ja olisihan se ikävää jos sinua vielä enemmän poljettaisiin kuin nyt jo tehdään.Jospa ketään ei ravisteltaisi, vai mitä???
Mitä se sitäpaitsi edes muille kuuluu mitä joku ihminen itsessänsä sattuu olemaan.
Jokainen on sellainen kuin on.
Hillitse itseäsi! - hei
Turpaluuri kirjoitti:
"Minä en ole pannut ketään vähään aikaan"
Olisin kauhiast hämmästynyt jos olisit päässyt. Mutta eihän tervekätinen mies kaveria tarvitse.Seksijutuista jää vain huono omatunto, eikä hyvää ihmissuhdetta. Minusta parempi on rakkaus, kuin himot jotka katoavat. Jumala rakastaa ihmisiä niin paljon, että hän antoi ainokaisen poikansa, eikä yksikään häneen uskova huku!
- en ymmärrä taaskaan
Trubaduuri kirjoitti:
Kyllä teitil homoilla on aina vaan peräaukko mielessä ja käteen vetäminen. Kielikuvista ette ymmärrä mitään.
En tajua ketä tarkoitat???
- taas omituista
Trubaduuri kirjoitti:
Olet sä kova poika ainakin valehtelemaan. Jos kirjoittaisit niin kuin miehet kirjoittaa, voisin ottaa muutaman sanan todesta, mutta räpellät kuin teinipoika räkää nenänpielessä ja sylki suusta roiskuten. Vai oikein ministeriössä olet ollut
töissä. Oliko se ministeriön virasto, se hyvin tunnettu lapinlahden virasto.Ei kun sitä haukkumista ja muuta vaan taas. Ei mitään järkeä...!
- outoa
Trubaduuri kirjoitti:
Jumalako luulet olevasi kun esität tuollaisia
säkeitä. Koitahan palata takaisin maan pinnalle, sillä maa vain sinuakin kutsuu.
Mikähän sinun motiivisi on tuolle sinun sota retkelle, en ole sinulle tiettävästi kirjoittanut ennen eilispäivää yhtään ainutta sanaa
ja nyt sinä suorastaan jo suoritat sotilaallisia iskuja.Kuten sanoin, mutta ei se mitään...?
Ei pitäisi haukkua tuntemattomia ihmisiä ja itsellensä uppo outoja asioita kuten usko. vaikka sitä ei itsellänsä olisikaan. - ei naurattele
Trubaduuri kirjoitti:
Tää on tää napisija, joka valittaa ja nassettelee mirkamaisesti jokeltaen samalla kuin äitin pieni kakkatykki, vaipat poikittain housuissa ja tietenkin läpimärkänä. Se on sulla alapesun paikka edessä ja samalla voit myös pesettää tuon katkeruuden vääristämän naamasi.
Ei pitäisi haukkua toisia ihmisiä edes tietämättä onko se ihminen mies vai nainen, ja kuka siellä lienee?
- oikeasti
Trubaduuri kirjoitti:
Ja sinäkö pikku viisastelija muka näkisit minun mielentilani, kyllähän luulet itsestä vähän liikaa
heti aamusta alkaen.Aamun pikku viisastelija on herätyskello!
- siel on sellanenkii
ei naurattele kirjoitti:
Ei pitäisi haukkua toisia ihmisiä edes tietämättä onko se ihminen mies vai nainen, ja kuka siellä lienee?
kai sil voi vaipat olla siitä huolimatta onko mies taikka nainen ja kyllä yhteen ihmiseen mahtuu monta pahaa henkeä jot kyll siel voi olla vaikka kuka vastassa tuulettaminenkin on joskus paikallaan tekee hyvää pakaroille
- laitan sul
haluatko kuulla? kirjoitti:
Jos nyt olisin kotona ja minulla olisi Raamattu, etisisin sieltä tänne lisääkin näitä kauniita riimejä...!
Ilm. 21:6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
- Nasse
Trubaduuri kirjoitti:
Tää on tää napisija, joka valittaa ja nassettelee mirkamaisesti jokeltaen samalla kuin äitin pieni kakkatykki, vaipat poikittain housuissa ja tietenkin läpimärkänä. Se on sulla alapesun paikka edessä ja samalla voit myös pesettää tuon katkeruuden vääristämän naamasi.
Joko Trubaduuri nyt selittäisi mikä on erona?
- Tom of Finland
Trubaduuri kirjoitti:
Kyllä teitil homoilla on aina vaan peräaukko mielessä ja käteen vetäminen. Kielikuvista ette ymmärrä mitään.
Truba, my love, come out of the box :D
- olen myös huomannut
Mutta tekstiä niiltä tulee, pilkkaa, herjaa, ja muuta mielenvikaiselta kuulostavaa asiaa, joita ei ihan aina osaa ottaa kuin vitsinä...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948