Onkos joku kattonu täältä sitä? se vasemmassa alareunassa heti ekalla sivulla. Siis exended versiosta sneak preview..Siinä näkyy se Sauronin suu,vähän alkoi naurattaa,luulin että portista ilmestyisi jokin mahtavampi,mutta tuleekin jokin örkinnäköinen jolla kypärä ja vaan suu näkyy, klonkkumaiset hampaat...en tiedä sitten ehkä kuvittelin kirjan perusteella erillaiseksi...
jos joku nyt muistaa, kirjasta oliko siinäkin jokin örkki/olio välikätenä eli puhujana...
Se oli upea ilmestys kun siivekäs peto lentää gandalfin luo..oikein odotan jo tuota exended versiota..ja siinä oli myös paljon muuta..kannattaa kattoa..ja sekin oli aika hassu kun saruman heittää tulilieskan alas tornista...
heh heh
Ootteko nähnyt sneak preview tuolta lotri-sivustolta?
kontu
4
642
Vastaukset
- kontu
tällä sivulla
http://www.lordoftherings.net/ - reppuli
joo oon nähny.. se oli IHANA!!!!!mä en jaksa oottaa että se tulee....x)
- LOTR
joo epätoivoissani kysyn;onks noi täyspitkät leffat pelkästään dvd:llä?!
katos kun meil ei oo ku vhs:videot!!!!!!*repii hiuksiaan ja huutaa* ;´O- pöpö
...minusta sen leffan saa pidennettynä myös video-versiona. Mutta ilman niitä ekstroja, mitä tulee DVD:ssä mukana kahden levyn verran. En vain tiedä onko se saatavilla Suomessa. Maininta löytyy TSH:n virallisilta kotareilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213849
- 891900
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa891316Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681271- 561129
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.541031Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1881007- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849