Epämiellyttävää ajella

enemmän_kuin_kolmio

Olen sinkkunainen, joka yleensä antaa puskan kasvaa kaikkialle, myös sinne minne pakenee reisien sisäpinnalle ja myös anuksen ympärille. Välillä jos koittaa vähän sheivata vaikka ennen saunailtaa reisiltä ja peräaukon ympäriltä (ettei persvaosta näy viidakko), ja saksilla tai hiustenajokoneella pienentää puskaa, tulee ihan nätti aluksi, mutta ihan kamalaa on parin päivän päästä. Bikiniraja ja persaukko kutisee kun uusi karva tunkee ihosta läpi, ja jostain syystä myös muu puskakin kutisee vaikka on vaan kärjistä otettu.

En tajua. Onneksi olen sinkku niin voi antaa rauhassa rehottaa, mutta entä jos pitää alkaa kumppanin takia ajelemaan, vaikken itse välittäisikään, niin jos löytää ihmisen josta välittää, niin kyllä silloin toisen vuoksi tekee pieniä uhrauksia. Ärsyttää vaan koko homma, tuntuu niin vaivalloiselta.

Onko muilla näin vaivalloista? Tekisi mieli jättää koko homma sikseen ja tarkoituksella etsiä jostain palstoilta mies joka tykkää karvoista. Inhottaisi jos löytäisi sielunkumppanin, jota alkaa ajan mittaan kuitenkin etomaan karvaisuus, kun alkuhuuman jälkeen ei välttämättä jaksa enää samalla lailla nainen huolehtia, tai mies sietää karvoja.

2

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puskaliisa

      On kyllä! Minulla ei ollut aiemmin tapana ajella karvoja, joskus vähän siistin. Exä tykkäsi karvoista, joten siinä ei ollut mitään ongelmaa.

      Nykyinen mieheni hyvin nopeasti suhteen alettua huomautti, että voisin tehdä jotain niille karvoille. Siitä nyt on sitten alkanut tuskien taival, jolle ei loppua näy.

      Ensin kokeilin sheivaamista. Iho ärtyi heti pariksi päiväksi, vaikka sheivausvälineissä ei ollut mitään vikaa. Kun ihon ärsytys lakkasi, alkoi sänki pistellä. Kun sänki ei enää pistellyt, olikin jo aika sheivata uudestaan, ja palattiin alkuun.

      Sitten kokeilin Veetin voidetta. Riemastuin, tämähän ei satu yhtään, eikä sänkikään kasvanut pistelevän terävänä. Kunnes muutaman käyttökerran jälkeen iho ärtyi voiteesta aivan valtavasti, tuntui kuin koko alapää olisi ollut tulessa. Se siitä sitten.

      Päätin rohkaistua ja ostin Veetin vahaliuskoja. Yllättävää kyllä, kipu ei ollutkaan niin kova kuin mitä ajattelin. Vahaliuskojen käyttö oli kuitenkin melko suttuista puuhaa, ja vahatahrojen poisto mukana tulleilla öljylapuilla oli aika työlästä. Sitä paitsi sattuihan se, vaikkei niin paljon kuin ajattelin.

      Kun vahaliuskapaketti loppui, päätin kokeilla lämminvahaa. Ostin sellaisen purkin, joka lämmitetään mikrossa ja sitten sitä siirappimaista töhnää levitetään paikalleen, lappu päälle ja repäisy. Vahaliuskoihin verratuna se etu, että vahatahrat lähtevät pois ihan lämpimällä vedellä. Huonoa se, että sattuu kamalasti ja vahaa tule helposti levitettyä liikaa, jolloin repäistessä lähtee vain pari karvaa ja homma pitää toistaa monta kertaa.

      Kokeilematta on enää kylmävaha ja kosmetologilla käynti.

      Eniten tässä ottaa päähän, että minua itseäni karvat eivät häiritse, minulle riittäisi, että leikkaisin vähän niitä pisimpiä pois. Mies huomauttelee jos karvat ovat liian pitkät hänen mielestään, mutta myös valittaa kun karvojen poisto-operaatiossa kuluu minulla aikaa ja pidän kylppäriä sillon hänen mielestään liikaa varattuna. Silloin kun olen nätisti sheivattu/siistitty, ei hän sano mitään.

      Kauhean vaikeaa enää saada motivoitua itseään hankkiutumaan karvoista eroon. Itselle karvattomuus tuntuu vain epämukavalta ja karvoista eroon hankkiutuminen sattuu. Ainoa hyöty karvattomuudesta on se, ettei mies valita. Pitäisikö antaa vain olla?

    • Anonyymi

      Kumppani vaihtoon jos karvoitus haittaa.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe