Olen jo 25-vuotiaaksi eksynyt ruma neitsyt nainen, ja tuntuu että alkaa olla jo sen verran säpinää erään pojan kanssa että petiin voitaisi eksyä. Hän on kuitenkin ikäiseni ja varmaan arjen makuiseen seksin makuun päässyt nuoruudessaan, joten en haluaisi vetään häntä takaisin teinisekoiluihin siihen kun seksi on kiusallista ja jopa epämiellyttävää. (Olen siinä luulossa että eka ja toka kerta ei ole kovin kummoisia.)
Voisinko jotenkin tehdä ekasta kerrasta itselleni ja hänelle helpomman? Pohdin, voisiko olla hyötyä venytellä omia värkkejä jollain sopivan kokoisella dildolla, vai onko tuolla väliä? En ole kokenut vaginaalista itsetyydyttämistä miksikään, joten en ole tunkenut emättimeeni mitään. Liian pervoksi viestiksi menemättä, tunnen että olen aika tiukka, sillä en saa sisääni edes neitsyille sopivaa kuukuppia. :( Tämän takia haluaisinkin valmistautua ekaan kertaan jotenkin, ettei se olisi tosi kivuliasta vaikka kiusallista varmaan onkin.
Emättimen venyttäminen ennen ekaa kertaa?
3
379
Vastaukset
- dildo1
No elä ny venyttele liikoja... kyllä se vielä venyy ajan kanssa.. no sillä dildolla lämmittelet aluksi ni varmasti uppoo hyvin... niin ja ilman kiirettä...
- kysy mieheltä
Keskustele ensin miehen kanssa asiasta. Ainakaan minä en haluaisi valmiiksi venytettyä toiset taas pelkää neitsyitä.
On pelkästään typerää jos et kysy miehen mielipidettä. - Tiukka
Minä olen jo nuorena 12 vuotiaana kokeillut kaikkea pilluuni mikä mahtu. Banaania/kurkkuja ja paksuja puu esineitä kun rasvas, hyvää teki. Kun ekan kerran sain 55 vuotiaalta mieheltä tuntu erillaiselta kun halus jatkuvasti antaa munaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1182728- 872391
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651870- 561797
- 1681749
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581576Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461566- 1231383
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3871306Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281279