sattuuks joku tunteen tyyppiä, onko hän varattu, vai saako vapaasti metsästää...
Robert Hangosta
10
455
Vastaukset
- hipsu
Ketähän Roberttia tarkalleen tarkoitat? Hangossa meinaan on aika monta Robert -nimistä heppua.
- toivoton
pitkää, komeaa.. en tiedä hänestä paljoakaan
- hankkoseen...:P
eiköhän kannattaisi vaan unohtaa..kyllä nuo hankolaiset tiietään..;)
- toivoton
hankkoseen...:P kirjoitti:
eiköhän kannattaisi vaan unohtaa..kyllä nuo hankolaiset tiietään..;)
miks tarttis unohtaa?? siis tahdon vaan tietää täst ihmisestä enemmän... ei oo helposti unohdettava tapaus.. onx tyttöystävää vai ei?
- hipsu
Hangossa on monta Roberttia, jotka sopis sun kuvailuun. Osa heistä seurustelee, osa ei. Tarttis tietää vähän enemmänkin kuin pituus.
- toivoton
miettiä miten kuvailisin... Eli: tosi pitkä, hoikka, vaalea, n.20v., hyvännäköset vaatteet, hyvännäkönen muutenkin, kapeat kasvot... nyt tuli kaikki ulkonäöstä..
- hipsu
toivoton kirjoitti:
miettiä miten kuvailisin... Eli: tosi pitkä, hoikka, vaalea, n.20v., hyvännäköset vaatteet, hyvännäkönen muutenkin, kapeat kasvot... nyt tuli kaikki ulkonäöstä..
Taidan tietää ketä tarkoitat. Taitaa olla ruotsinkielinen? En ole varma seurusteleeko, mutta usein olen nähny eri naisia "kierroksessa". Naistenmies :).
- toivoton
hipsu kirjoitti:
Taidan tietää ketä tarkoitat. Taitaa olla ruotsinkielinen? En ole varma seurusteleeko, mutta usein olen nähny eri naisia "kierroksessa". Naistenmies :).
ruotsinkielinen... että vaihtaa naista kun sukkia? kannattaa vissiin skipata..? Voi harmi, mut semmosia noi pojat on, ne jotka päällepäin näyttää hyvältä, tietävät sen yleensä itekkin.. tiätkö sukunimee?
- hipsu
toivoton kirjoitti:
ruotsinkielinen... että vaihtaa naista kun sukkia? kannattaa vissiin skipata..? Voi harmi, mut semmosia noi pojat on, ne jotka päällepäin näyttää hyvältä, tietävät sen yleensä itekkin.. tiätkö sukunimee?
Jos puhutaan samasta Robertista, niin sellaisen kuvan olen hepusta saanut, että tykkää bilettää ja paljon, on millon kenenkin naisen/tytön kanssa. Tiedän sukunimen, mutta tällaisille palstoille en sitä viitsi laittaa. Pitää kuitenkin kunnioittaa toisen yksityisyyttä. :)
- toivoton
hipsu kirjoitti:
Jos puhutaan samasta Robertista, niin sellaisen kuvan olen hepusta saanut, että tykkää bilettää ja paljon, on millon kenenkin naisen/tytön kanssa. Tiedän sukunimen, mutta tällaisille palstoille en sitä viitsi laittaa. Pitää kuitenkin kunnioittaa toisen yksityisyyttä. :)
luulen,että puhutaan samasta tyypistä... eli tiedän nyt ettei ainakaan kovin vakavasti kannata ottaa... kiitos sulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895685
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113067Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p242677Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321533
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191476- 1851328