Mahtaa se keskenkasvuisia kovasti vituttaa kun auto kulkisi kahta sataa, mutta ajaa saa vain sataa.
Automainokset käyttävät tätä typeryyttä kantavana markkinavoimana.
Voi voi sentään
5
401
Vastaukset
- Nuori mukava sälli
Mahtaa se ikäloppuja harmittaa kun saisi ajaa puolta kovempaa mutta kun ei näe oikein kunnolla.
Aika monikin auto kulkisi kahtasataa, lähes kaikilla pääsee yli 160, joten ei se satasen rajoitus ainoastaan nuoria harmita.
En kyllä muista montaakaan mainosta jossa mainittaisiin auton pystyvän yli 200 nopeuksiin.
En tiedä ketään joka olisi ostanut auton sillä perusteella että se kulkee yli 200.
Mopoautolla ajellessa kaikki vaikuttavat kaahareilta, eikö?- Wanha ilkeä pappa
Papalla on kyllä uuden karhea saksalaisvalmisteinen farmariauto tallissa ja sillä jopa ajelenkin muutaman kymmenen tuhatta kilometriä vuodessa. Saksassa totesin sen kulkevan ihan tarpeeksi kovaa, Suomessa tyydyn näihin kinttupolkujen rajoituksiin.
Mitä näköön tulee, se tarkastettiin kesällä. Riittää ainakin toistaiseksi ABCE-kortin hallussapitoon. - sika
Wanha ilkeä pappa kirjoitti:
Papalla on kyllä uuden karhea saksalaisvalmisteinen farmariauto tallissa ja sillä jopa ajelenkin muutaman kymmenen tuhatta kilometriä vuodessa. Saksassa totesin sen kulkevan ihan tarpeeksi kovaa, Suomessa tyydyn näihin kinttupolkujen rajoituksiin.
Mitä näköön tulee, se tarkastettiin kesällä. Riittää ainakin toistaiseksi ABCE-kortin hallussapitoon.Sulla on ihan ABCE-kortti. Taidat olla onneton paskakuski kun ajokortillasi leveilet. Itse ajan hyvin harvoin. Hauskempi istua kyydissä, voi olla lisäksi kännissä kokoajan.
- Wanha ilkeä pappa
sika kirjoitti:
Sulla on ihan ABCE-kortti. Taidat olla onneton paskakuski kun ajokortillasi leveilet. Itse ajan hyvin harvoin. Hauskempi istua kyydissä, voi olla lisäksi kännissä kokoajan.
Täytyyhän liikennöitsijällä pätevyys olla vaikka ei itse ajaisikaan. Toisin kun esim. liikennesuunnittelijoilla.
- äippä
Wanha ilkeä pappa kirjoitti:
Täytyyhän liikennöitsijällä pätevyys olla vaikka ei itse ajaisikaan. Toisin kun esim. liikennesuunnittelijoilla.
Kuuleppas Tero. Eläs leveile siellä tai äippä tulee antamaan piiskaa. Onko läksyt jo tehty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760