Kolme ottelua viidessä päivässä on melkoinen haaste yleisön kannalta mille tahansa seuralle ja liigalle. Kausilipun omaajat ovat tietysti jokaisessa paikalla, mutta muut tuskin katsovat kuin yhden tai korkeintaan kaksi ottelua.
Kuitenkin kolmanteen ja vielä arkiotteluun tuli yli 9 000 katsojaa, mistä Liiga- joukkueet voivat vain unelmoida viikonloppuisin.(TPS tosin veti avausotteluunsa enemmän, mutta vapaalippujen ansiosta).
Kyllä Jokerit ja hyvä lätkä kiinnostaa suomalaisa. MOT.
Yleisö löysi heti uudistuneen Jokerit!
4
149
Vastaukset
- niin.
Tuo ottelusuma on aina haaste ja kannattaisi ehkä sitä rukata vähemmäksi. Toisaalta kyse on kulujen hallinnasta. Niin tai näin, hyvä lätkä kiinnostaa aina.
- ikiroutaaaa
Ei niitä voi rukata. KHL:ssä pelisusteemi on pitkien välimatkojen vuoksi se, että on monta kotimatisa peräkkäisinä päivinä , sit monta vierasmatsia. Tää oli töllössäkin hjalliksen haastattelussa jossain urheiluruudussa
- niin.
ikiroutaaaa kirjoitti:
Ei niitä voi rukata. KHL:ssä pelisusteemi on pitkien välimatkojen vuoksi se, että on monta kotimatisa peräkkäisinä päivinä , sit monta vierasmatsia. Tää oli töllössäkin hjalliksen haastattelussa jossain urheiluruudussa
Onhan se sama tilanne NHL:ssäkin. Mutta ainakin lähiotteluita eli oman divisioonan otteluita voisi hajottaa pidempiin aikaväleihin.
MUTTA! Eihän tuo logiikka KOTIotteluihin vaikuta. Aivan hyvin voisi järjestää, että vierasjoukkueet tulevat vähän harvemmassa ryppäässä. Minun ymmärtääkseni?
- Miksi?
Miksi lätkäfanit eivät haluaisi ja saisi katsoa mahdollisimman laadukasta lätkää?
Tätä asia en ymmärrä, kun KHL_-okereita arvostellaan??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1718441KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527610Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521613665Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552795Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432060- 1262056
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211781