Olen tai olin b-luokantykkimies.
Poltin kuitenkin armeijasta vapauduttani palvelutodistuksen ja sotilaspassin, eli ei minulla ole mitään sotilas arvoa.
Enkä anna arvoa sotilaille!
Olen totaali kieltäytyjä.... Kommentteja hyvin käyttäyttyvät rauhanaktivistit.
Oelen sivari vai totaali??
2
119
Vastaukset
- Väpelö narisee?
Niin mahdoit olla!
Sotilaat eivät anna sinulle arvoa! Olet täysin joutava yksilö! - Asdertson
Ei se mitään muuta, jos ulkohuussin takana sotilaspassisi poltit.
Jos pääesikunta ei saa asiasta tietää, olet yhä sama asevelvollinen. Hukatun passin tilalle kirjoitetaan nopeasti uusi.
Jos oikeasti haluat pois reservistä, sinun täytyy ilmoittautua viikon täydennyskoulutukseen. Hakupaperit esikunnasta, kurssi Lapinjärvellä. Kiusa ja monelle kynnys tuo kurssille raahautuminen, varsinkin jos työ- ja perhe-elämän keskeltä sinne pitäisi irrottautua, mutta ainoa tapa ryhtyä reservin kieltäytyjäksi.
Oma passini on vielä tallella, mutta Nato-jäsenyyden koittaessa palautan sen ja käyn sen täydennyskurssin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602187
Cheek ei enää aio äänestää kokoomusta
"Erityisen pitkästi hän kirjoittaa Palestiinan tilanteesta ja purkaa turhautumistaan siitä, miten ”Suomen valtionjohto s2111656- 841475
A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su351456Voikkaalla käynnissä iso poliisioperaatio
Poliiseja valkoisissa suojapuvuissa ja armeijan väkeä runsaasti paikalla , tyhjentävät omakotitalosta räjähteitä, aseit411306- 751252
Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1421211Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄681036- 811016
- 1071009