Mikä on Jumalan kieltäjien elämän tarkoitus?

Finlandia mies

Onko se sitä mitä "maailma tarjoaa" aika tyhmä, jos ei usko Jumalaan ja Jeesuksen sovitustyöhön.

30

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaa toisaalla saamiisi kysymyksiin ennen kuin avaat uusia ketjuja.

    • onko hauskaa, ei ole

      Se on syödä, juoda, erittää ja naida

    • E. Vokkinen

      Onhan se näin evokista vähän kurjaa kun sen tietää että elämälläni ei ole sen enempää merkitystä kuin sittisontisisenkaan elämällä.

      • Kristillinen parempi

        Eläimellä se on luonnostaan, mutta ihmisen sen on valittava vapaaehtoisesti...maallinen tai kristillinen


      • Kristillinen parempi kirjoitti:

        Eläimellä se on luonnostaan, mutta ihmisen sen on valittava vapaaehtoisesti...maallinen tai kristillinen

        Kerropa tuo intialaiselle tai pakistanilaiselle päin näköä. :D


      • Älä nyt jyrbä. Elämäsi tarkoitus on selvästi tällä palstalla trollailu ja pään aukominen. Jos on muuta, kerro ihmeessä mikä se voisi olla.


      • vivahtaa vähäse
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kerropa tuo intialaiselle tai pakistanilaiselle päin näköä. :D

        Sanoppa suoraan oletko palkattu trolliksi?
        Vinkeesi on vähän sen sorttisia.


    • Miksi ihmeessä elämällä pitäisi ylipäätään olla jokin tarkoitus?

      Itse en moista kaipaa lainkaan, ja jos moinen tarkoitus on, niin se on itse kullekin meistä erilainen ja meidän itsemme antama. Meitä toki motivoivat mm. läheisemme, tunteemme, viettimme ja ympäristömme, mutta mitään objektiivisia tarkoituksia noista ei löydy.

      Nautin kyllä monista asioista ja panostan niihin, koska koen ne miellyttävinä ja motivoivina. Pyrin siis elämään elämäni onnellisena ja se minulle riittää.

      Ihminen, jonka elämän tarkoitus on mielikuvitusolennon palvonta, ei ole mitään muuta kuin ainoan elämänsä tuhlaava säälittävä luuseri. Sinäkin finlandiapelle tarvitset tuota idioottimaista mentaalikainalosauvaasi kyetäksesi hallitsemaan pelkojasi tai muuten kompensoimaan kyvyttömyyttäsi normaaliin elämänhallintaan.

      Profeetta Syrjä Ylöjärveltä sanoi sen paremmin kuin raamattu: elämämme tarkoitus on ikävämme karkoitus!

      • äksy illu

        "Nautin kyllä monista asioista ja panostan niihin, koska koen ne miellyttävinä ja motivoivina. Pyrin siis elämään elämäni onnellisena ja se minulle riittää."

        Entä jos Jumalan palvonnan kokee miellyttäväksi ja motivoivaksi ja se tekee onnelliseksi? Jos objektiivisia tarkoituksia ei ole, niin miksi sinun antama merkitys olisi parempi?

        "Ihminen, jonka elämän tarkoitus on mielikuvitusolennon palvonta, ei ole mitään muuta kuin ainoan elämänsä tuhlaava säälittävä luuseri. "

        Tämä on sinun subjektiivinen näkemyksesi. Teisti voi yhtä hyvin subjektiivisesti ajatella ateistista.


      • äksy illu kirjoitti:

        "Nautin kyllä monista asioista ja panostan niihin, koska koen ne miellyttävinä ja motivoivina. Pyrin siis elämään elämäni onnellisena ja se minulle riittää."

        Entä jos Jumalan palvonnan kokee miellyttäväksi ja motivoivaksi ja se tekee onnelliseksi? Jos objektiivisia tarkoituksia ei ole, niin miksi sinun antama merkitys olisi parempi?

        "Ihminen, jonka elämän tarkoitus on mielikuvitusolennon palvonta, ei ole mitään muuta kuin ainoan elämänsä tuhlaava säälittävä luuseri. "

        Tämä on sinun subjektiivinen näkemyksesi. Teisti voi yhtä hyvin subjektiivisesti ajatella ateistista.

        >>Entä jos Jumalan palvonnan kokee miellyttäväksi ja motivoivaksi ja se tekee onnelliseksi?> Jos objektiivisia tarkoituksia ei ole, niin miksi sinun antama merkitys olisi parempi?>"Ihminen, jonka elämän tarkoitus on mielikuvitusolennon palvonta, ei ole mitään muuta kuin ainoan elämänsä tuhlaava säälittävä luuseri. "
        Tämä on sinun subjektiivinen näkemyksesi. Teisti voi yhtä hyvin subjektiivisesti ajatella ateistista.


      • >Profeetta Syrjä Ylöjärveltä sanoi sen paremmin kuin raamattu: elämämme tarkoitus on ikävämme karkoitus!

        Ja alun perin tuon sanoivat suuret profeetat Alatalo ja Rinne Tampereelta!


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Profeetta Syrjä Ylöjärveltä sanoi sen paremmin kuin raamattu: elämämme tarkoitus on ikävämme karkoitus!

        Ja alun perin tuon sanoivat suuret profeetat Alatalo ja Rinne Tampereelta!

        Ja saattaa olla, että moiselle viisaudelle löytyy vieläkin varhaisempia profeettoja :-)


      • tyymä
        äksy illu kirjoitti:

        "Nautin kyllä monista asioista ja panostan niihin, koska koen ne miellyttävinä ja motivoivina. Pyrin siis elämään elämäni onnellisena ja se minulle riittää."

        Entä jos Jumalan palvonnan kokee miellyttäväksi ja motivoivaksi ja se tekee onnelliseksi? Jos objektiivisia tarkoituksia ei ole, niin miksi sinun antama merkitys olisi parempi?

        "Ihminen, jonka elämän tarkoitus on mielikuvitusolennon palvonta, ei ole mitään muuta kuin ainoan elämänsä tuhlaava säälittävä luuseri. "

        Tämä on sinun subjektiivinen näkemyksesi. Teisti voi yhtä hyvin subjektiivisesti ajatella ateistista.

        Paitsi että se mikä sinulle vajaatietoiselle on mielikuvitusta voikin olla todellisuueessa tietävälle reaalimaailmaa.


      • tyymä kirjoitti:

        Paitsi että se mikä sinulle vajaatietoiselle on mielikuvitusta voikin olla todellisuueessa tietävälle reaalimaailmaa.

        Näyttöjen mukaan mennään. Esitä objektiivinen todiste jumalasta tai pidä mölyt mahassasi.


      • Jyrtsiboy

        Surullista että joku tyytyy sittisontiaisen kanssa samaan elämän tarkoitukseen.Siis, syö, juo, rähisee vähän pahaa tuultaan ja perustaa surkean perheen ja kuolee pois ja sitten seuraa ikuinen unohdus hautajaisten jälkeeen jonne vaivautuu tuskin kymmenen sukulaista eikä muita.

        Surullinen se on evobastardin elämä joka ei kiinnosta ktään, ei edes häntä itseään.


      • Jyrtsiboy kirjoitti:

        Surullista että joku tyytyy sittisontiaisen kanssa samaan elämän tarkoitukseen.Siis, syö, juo, rähisee vähän pahaa tuultaan ja perustaa surkean perheen ja kuolee pois ja sitten seuraa ikuinen unohdus hautajaisten jälkeeen jonne vaivautuu tuskin kymmenen sukulaista eikä muita.

        Surullinen se on evobastardin elämä joka ei kiinnosta ktään, ei edes häntä itseään.

        Ensimmäinen kappaleesi kertonee sinusta itsestäsi. Onhan tuo ikävää, mutta kukapa kaltaistasi tyhmää mulkkua muistelisi saati kaipaisi. Tervemenoa vaan.

        Ja sIllä taasen, onko elämällä objektiivinen tarkoitus, ei ole mitään tekemistä sen kanssa kiinnostaako kenenkään elämä tätä itseään tai muita. Sotket taas vain asiat typerässä mielessäsi.


      • illuminatus kirjoitti:

        Ja saattaa olla, että moiselle viisaudelle löytyy vieläkin varhaisempia profeettoja :-)

        Erittäin saattavaista kyllä, mutta tuntien Rinteen jumalaisen nokkeluuden sanaprofeettana sanoisin että se on sixty-fifty, löytyykö vai ei.


      • Jyrtsiboy kirjoitti:

        Surullista että joku tyytyy sittisontiaisen kanssa samaan elämän tarkoitukseen.Siis, syö, juo, rähisee vähän pahaa tuultaan ja perustaa surkean perheen ja kuolee pois ja sitten seuraa ikuinen unohdus hautajaisten jälkeeen jonne vaivautuu tuskin kymmenen sukulaista eikä muita.

        Surullinen se on evobastardin elämä joka ei kiinnosta ktään, ei edes häntä itseään.

        Jotkut jopa kuulostavat sittisontiaiselta. Nimimerkkejäsi tietenkään mainitsematta, olenhan herrasmies.


      • tieteenharrastaja
        tyymä kirjoitti:

        Paitsi että se mikä sinulle vajaatietoiselle on mielikuvitusta voikin olla todellisuueessa tietävälle reaalimaailmaa.

        Reaalimaailman rajaus ei ole mielipidekysymys eivätkä subjektiiviset "todellisuuden tietämiset" siihen kuulu.


    • Mikä on Jumalan elämän tarkoitus?

      • Finlandia mies

        Että me tekisimme elämästämme Jumalan tahdon mukaisen, Raamattu on ohje-kirja siihen.


      • 12+4
        Finlandia mies kirjoitti:

        Että me tekisimme elämästämme Jumalan tahdon mukaisen, Raamattu on ohje-kirja siihen.

        Kysymys: "Mikä on Jumalan elämän tarkoitus?"
        Vastaus: "Että me tekisimme elämästämme..."

        Oletteko te omasta mielestänne jumalia?


      • Finlandia mies
        12+4 kirjoitti:

        Kysymys: "Mikä on Jumalan elämän tarkoitus?"
        Vastaus: "Että me tekisimme elämästämme..."

        Oletteko te omasta mielestänne jumalia?

        Onko meidän todellisuudessa pelättävä Jumalaa ?
        On, mutta terveellä tavalla, pelättävä, ettemme vain KAPINOISI hänen tahtoaan vastaan, koska hänen tahtonsa on OIKEA.


      • 7+4
        Finlandia mies kirjoitti:

        Onko meidän todellisuudessa pelättävä Jumalaa ?
        On, mutta terveellä tavalla, pelättävä, ettemme vain KAPINOISI hänen tahtoaan vastaan, koska hänen tahtonsa on OIKEA.

        Pelkäätkö Näkkiä kaivon lähellä? Entä Thoria ukonilmalla? Entä Tapiota metsään mennessäsi?
        Jos et, niin mietipä hetki miksi et. Ja jatka ajatusta eteenpäin miksi useimmat pitävät sinun fobioitasi tarpeettomina.


      • Finlandia mies kirjoitti:

        Että me tekisimme elämästämme Jumalan tahdon mukaisen, Raamattu on ohje-kirja siihen.

        "Että me tekisimme elämästämme Jumalan tahdon mukaisen, Raamattu on ohje-kirja siihen."

        Se voi toki olla ihmisen elämän tarkoitus mutta mikä sen Jumalan elämän tarkoitus on? Jos ihminen tarvitsee Jumalaa saadakseen elämälleen tarkoituksen, mistä sitten Jumala elämän tarkoitus on lähtöisin?


      • Finlandia mies
        7+4 kirjoitti:

        Pelkäätkö Näkkiä kaivon lähellä? Entä Thoria ukonilmalla? Entä Tapiota metsään mennessäsi?
        Jos et, niin mietipä hetki miksi et. Ja jatka ajatusta eteenpäin miksi useimmat pitävät sinun fobioitasi tarpeettomina.

        Kumpa papit käyttäisi Näkkiä edes "astuessaan" kuoripojan sakastiin,


      • Jyrtsiboy

        Tyhmä, eiköhän se ikuisen elämän tarklitus selviä sikanaan.

        Kristillinen elämäntapa on jo nyt niin antoisaa joka suhteessa että yksin se riittää elämän tarkoitukseksi, siis jopa ikuisen elämän tarkoitukseksi, sillä en millään haluaisi vanheta ja kuolla ja menettää kaikkea sitä mitä kristlilisyys on minulle tuonut.
        Evolutinismihän ei anna ihmiselle henkisesti yhtään mitään.
        Jos se antaisi, niin eipä se olisi Repekään täällä uskispalstalla murusia nuikkimassa.


    • Epäjumalienkieltäjä

      Oppimiskyvytön tollo:
      Se on jumalankieltäjä - yhdyssana!

      Ateistien elämän tarkoitus on ihan sama kuin uskistekin: se on se, minkä sille itse kukin haluaa antaa.

    • Jumalan kieltäjä

      Minun elämäntarkoitus on tietenkin Jumalan kieltäminen, tollo.
      Tänäänkin kielsin monta kertaa. Ensin sanoin: "Kuules nyt Jumala, älä taas yritä asettua niitten jútkujen puolelle siinä sodassa, yritä olla puolueeton!" Sitten sanoin: "älä sinä Jumala taas vahtaa sen Villen runkkaamista! Äläkä taas ole tuomitsemassa ihmisiä pikkujutuista hélvettiin!" Sitten sanoin vielä: "Älä sinä Jumala yhtään yritä aloittaa sitä tulivuorenpurkausta ja tsunamia taas! Etkö sinä millään malta olla tappamatta porukkaa?"

    • >=3

      Mun elämän tarkoitus on olla onnellinen. Se tosin olisi helpompaa jos väkeä ei kuolisi joka puolelta. =P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe