Kuulin Kainuussa paikalla olleilta, että pojat olivat sanoneet poliisille, että "ettekö te hakkaakaan ja laita tyrmään niin kuin äiti oli kertonut". Outi-äiti oli peloitellut lapsiaan aiheettomasti ja meni vielä tyhmänä sanomaan telkkarikamerallekkin, että poliisi olisi muka väkivalloin ottanut pojat mukaansa. Taitaa Outi-äiti tarvita lääkäriä enemmän kuin poikiaan...
Totuus Outin lapsista
9
842
Vastaukset
- Meisseli
Joo outi EMAKKO ei ole äiti, vaan lastensa hyväksikäyttäjä.
- raksu
Ettei ois vaan ollu väkisin eikä väkivalloin!
Toisaalta, kun joku viedään jonnekin väkisin, niin voi siinä väkivaltaa joutua käyttämään. Mitä on väkivalta? Toisen vahingoittaminen siten, että tulee mustelma tai hiertymä? Niitä varmasti tulee, jos väkisin kannetaan ja raahataan jonnekin... Eikä Outi ollut ainoa, joka tuota kuvaili:
"Pojat yrittivät kaikin voimin panna vastaan poliiseille. Poikien avunhuudot kaikuivat kuuroille korville, ja ulosottoviranomaiset veivät pojat tuntemattomaan määränpäähän.
Pakkotoimea turvattiin ainakin yli kymmenen poliisin voimin.
- Kiinniotto oli aivan katastrofaalinen tapahtuma. Ensin kaksi poliisia vei Outin väkisin ulos, ja sitten viiden poliisin voimin kannettiin kaksi pientä poikaa väkisellä autoon ja vietiin pois, poikien isoisä Erkki Ollanketo totesi järkyttyneenä. " - joo
Joten tuo tarina on sitten 100% totta.Sunkin sietäisi hävetä.Ei tarvitse väenvängällä keksiä juttuja,kun niillä lapsilla on muutenkin vaikeaa.
Oli Outi Koski millanen tahansa,niin lapset välittivät hänestä.Onko oikein,että isä manipuloi nyt lapsensa äitiä vastaan?Sairasta. - Masa
Ei Outi ole sairas vaan vaan käyttää kaikkia keinoja pitääkseen lapset itsellään. Ei tämä ole niin harvinaista avioerotapauksissa. Kaikki keinot tuntuvat oleva sallittuja. Valitettavasti lapsen etua ei ajatella. Outi on normaali itsekäs ihminen ei muuta.
Te ette tule koskaan, edes isinä, tajuamaan sitä yhteyttä mikä on äidin ja lasten välille syntynyt jo raskauden aikana. Ainakin terveessä äiti-lapsi-suhteessa. Äitiyden emotionaalinen, väkevä reaktio voi hyvin ilmentyä äärimmäisinä, epätoivoisina tekoina.Itsekin taistelisin kuin naarasleijona pentujeni puolesta!Se on kaukana itsekkyydestä, siinä puhu pelkästään rakkaus lapsiin ja huoli heidän tulevaisuudestaan.
En tiedä totuutta tässä asiassa, mutta sen tiedän, että poikia olisi oikeuden pitänyt kuunnella. Se oli uskomaton ja ylenkatseellinen vallankäytön mallinäytös.
Suomi on sitoutunut Haagin sopimukseen Usa ei. Tässäkin olisi ollut mahdollista tulkita lakia toisin, kun maat eivät ole lakisuhteessa sitoutuneet samaan.
Usa:ssa ei ole köyhän helppo saada oikeutta. Rahat loppuvat nopeasti uskomattomiin kuluihin, joita asianajajat lypsävät surutta.Nytkö sitten on tapahtunut oikeus, kun Outi Koski ei tule näkemään poikiaan, koska hän ei voi mennä Usa:han pidätettäväksi? Huoltajuusprosessihan lähti tietääkseni miehen taholta alunperin.
Onko kukaan kuullut mitään Campoyn pojista sen jälkeen, kun he palasivat Usa:han? Niin ovat kadonneet kuin se kuuluisa pieru Saharan erämaahan. Ei minkäänlaista jälkiseurantaa tai oikeutta kysyä perään pojilta miten heillä menee ja mitä he todella ajattelevat asioista ilman, että kukaan painostaa heitä suuntaan tai toiseen.
Isällä on muitakin lapsia, Koskella nämä kaksi yhteistä. Toinen vie häneltä kaiken. Tavallaan en ihmettele Kosken kovia ratkaisuja. Sen haastattelun perusteella ,joka tuli joskus lasten isältä, en menisi takuuseen siitä, että siellä päässä se parempi kasvattaja olisi. Te olette monet vaahdonneet siitä, miten poikia on aivopesty, te ette sitä tiedä, mutta tuolla asenteella voisi jatkaa, että nyt se aivopesu vasta alkaakin miehen taholta, kun hän erottaa pojat äidistään lopullisesti, sillä siitä olen varma, että tämä tulee tapahtumaan.
Isä mietti, kun pojat saatiin kiinni sitä, että lähtiskö niitä vastaan Suomeen vai venaisko jenkeissä heidän tuloaan. Todellinen, rakastava isä ei miettisi, vaan tietäen millaisen prosessin pienet pojat ovat joutuneet kokemaan, tulisi oitis heitä vastaan Suomeen eikä antaisi vieraiden edelleen kuljettaa epätoivoisia lapsia pitkää lentomatkaa ilman huolehtivaa vanhempaansa. Tämä on yksi seikka, joka pistää ihmettelemään hänen motivaatioitaan. Näyttäisi lähinnä voitonriemuiselta minäpä voitin-asenteelta.
ps. jos joku nyt sanoo, että jos sillä ei ole varaa lentolippuihin, niin miten sillä on varaa hoitaa poikia sellaisessa maassa kuin Usa, jossa sosiaaliturva on naurettava ja hädänhetkellä ihminen jää todella yksin, kun ei ole setelinippua, jota vilauttaa.- Happo
Ajatar1 kirjoitti:
Te ette tule koskaan, edes isinä, tajuamaan sitä yhteyttä mikä on äidin ja lasten välille syntynyt jo raskauden aikana. Ainakin terveessä äiti-lapsi-suhteessa. Äitiyden emotionaalinen, väkevä reaktio voi hyvin ilmentyä äärimmäisinä, epätoivoisina tekoina.Itsekin taistelisin kuin naarasleijona pentujeni puolesta!Se on kaukana itsekkyydestä, siinä puhu pelkästään rakkaus lapsiin ja huoli heidän tulevaisuudestaan.
En tiedä totuutta tässä asiassa, mutta sen tiedän, että poikia olisi oikeuden pitänyt kuunnella. Se oli uskomaton ja ylenkatseellinen vallankäytön mallinäytös.
Suomi on sitoutunut Haagin sopimukseen Usa ei. Tässäkin olisi ollut mahdollista tulkita lakia toisin, kun maat eivät ole lakisuhteessa sitoutuneet samaan.
Usa:ssa ei ole köyhän helppo saada oikeutta. Rahat loppuvat nopeasti uskomattomiin kuluihin, joita asianajajat lypsävät surutta.Nytkö sitten on tapahtunut oikeus, kun Outi Koski ei tule näkemään poikiaan, koska hän ei voi mennä Usa:han pidätettäväksi? Huoltajuusprosessihan lähti tietääkseni miehen taholta alunperin.
Onko kukaan kuullut mitään Campoyn pojista sen jälkeen, kun he palasivat Usa:han? Niin ovat kadonneet kuin se kuuluisa pieru Saharan erämaahan. Ei minkäänlaista jälkiseurantaa tai oikeutta kysyä perään pojilta miten heillä menee ja mitä he todella ajattelevat asioista ilman, että kukaan painostaa heitä suuntaan tai toiseen.
Isällä on muitakin lapsia, Koskella nämä kaksi yhteistä. Toinen vie häneltä kaiken. Tavallaan en ihmettele Kosken kovia ratkaisuja. Sen haastattelun perusteella ,joka tuli joskus lasten isältä, en menisi takuuseen siitä, että siellä päässä se parempi kasvattaja olisi. Te olette monet vaahdonneet siitä, miten poikia on aivopesty, te ette sitä tiedä, mutta tuolla asenteella voisi jatkaa, että nyt se aivopesu vasta alkaakin miehen taholta, kun hän erottaa pojat äidistään lopullisesti, sillä siitä olen varma, että tämä tulee tapahtumaan.
Isä mietti, kun pojat saatiin kiinni sitä, että lähtiskö niitä vastaan Suomeen vai venaisko jenkeissä heidän tuloaan. Todellinen, rakastava isä ei miettisi, vaan tietäen millaisen prosessin pienet pojat ovat joutuneet kokemaan, tulisi oitis heitä vastaan Suomeen eikä antaisi vieraiden edelleen kuljettaa epätoivoisia lapsia pitkää lentomatkaa ilman huolehtivaa vanhempaansa. Tämä on yksi seikka, joka pistää ihmettelemään hänen motivaatioitaan. Näyttäisi lähinnä voitonriemuiselta minäpä voitin-asenteelta.
ps. jos joku nyt sanoo, että jos sillä ei ole varaa lentolippuihin, niin miten sillä on varaa hoitaa poikia sellaisessa maassa kuin Usa, jossa sosiaaliturva on naurettava ja hädänhetkellä ihminen jää todella yksin, kun ei ole setelinippua, jota vilauttaa.> Suomi on sitoutunut Haagin sopimukseen Usa ei
USA on hyväksynyt Haagin sopimuksen, en ymmärrä mistä olet saanut päähäsi, ettei olisi? Voit itse tarkastaa asian vaikka netistä. Vuoden 1999 jälkeen USA on jo palauttanut 9 lasta Suomeen ko. sopimuksen perusteella.
> Isällä on muitakin lapsia, Koskella nämä kaksi
> yhteistä. Toinen vie häneltä kaiken.
Eli loppujen lopuksi lapset ovatkin sinulle vain kauppatavaraa, kun niitä voi jakaa sulle-mulle-periaatteella, eli "kun sulla jo on lapsia, niin jaetaan nämä uusimmat mulle" - vain
Ajatar1 kirjoitti:
ps. jos joku nyt sanoo, että jos sillä ei ole varaa lentolippuihin, niin miten sillä on varaa hoitaa poikia sellaisessa maassa kuin Usa, jossa sosiaaliturva on naurettava ja hädänhetkellä ihminen jää todella yksin, kun ei ole setelinippua, jota vilauttaa."Te ette tule koskaan, edes isinä, tajuamaan sitä yhteyttä mikä on äidin ja lasten välille syntynyt jo raskauden aikana. Ainakin terveessä äiti-lapsi-suhteessa. Äitiyden emotionaalinen, väkevä reaktio voi hyvin ilmentyä äärimmäisinä, epätoivoisina tekoina.Itsekin taistelisin kuin naarasleijona pentujeni puolesta!Se on kaukana itsekkyydestä, siinä puhu pelkästään rakkaus lapsiin ja huoli heidän tulevaisuudestaan. "
Tuo juuri on itsekkyyttä! Kuka on sanonut että itsekkyys perustuu johonkin vhäpätöisiin tunteisiin. Itsekkyyden takana on useimmiten vahvat tunteet. Itsekkäät tunteet, jotka selitetään päinvastaisiksi. Tuosakin on kysymys omaisuudesta ja omasta edusta, omista jälkeläisistä, omista...omista...minun...minun... Happo kirjoitti:
> Suomi on sitoutunut Haagin sopimukseen Usa ei
USA on hyväksynyt Haagin sopimuksen, en ymmärrä mistä olet saanut päähäsi, ettei olisi? Voit itse tarkastaa asian vaikka netistä. Vuoden 1999 jälkeen USA on jo palauttanut 9 lasta Suomeen ko. sopimuksen perusteella.
> Isällä on muitakin lapsia, Koskella nämä kaksi
> yhteistä. Toinen vie häneltä kaiken.
Eli loppujen lopuksi lapset ovatkin sinulle vain kauppatavaraa, kun niitä voi jakaa sulle-mulle-periaatteella, eli "kun sulla jo on lapsia, niin jaetaan nämä uusimmat mulle"Tietämätön voin olla ja olenkin monissakin asioissa eikä tee tiukkaakaan sitä myöntää. Se on hyvä, että löytyy sitten teitä kaiken tietäviäkin;)
Totta puhuit, että Usa on mukana sopimuksessa,joten tähän on tehtävä sellainen pikkutunnustus, että mutu-pohjalta sen heitinkin. Usa on kieltäytynyt monista tärkeistä sopimuksista, joten en katsonut asiakseni edes tarkistaa, joten tasavertaiset sopimuksen suhteen Suomen kanssa ovat.
Tämä tietysti asettaa kysymyksen uuteen valoon sikäli, että vielä tarkemmin pitäisi allekirjoittaneiden ottaa asia ja kun luet sopimuspuolten ehdot, niin kyllä siinä on rikottu sopimusta selkeästi. Eli Usa:n kuva ei tästä kirkastunut, jos ei Suomenkaan. Häpeäksi koko asia kummallekin maalle.
Ikävää, jos kirjoitukseni voidaan lukea tuossa "sulle-mulle-valossa"Se ei ollut tarkoitukseni. Nähtävästi miehen ja naisen ajatusmaailmassa on skismaa melkoisesti, sillä tarkoitin tuolla "miehellä on jo entuudestaan lapsia sitä", että hän vaikuttaa häikäilemättömältä riistäessään äidiltä lapset kokonaan. Hänen pitäisi päinvastoin tajuta mitä pojat äidille merkitsevät. Ehkä hän tajuaakin, mutta tarkoitusperät eivät olekaan niin jalot alunalkaenkaan.
Etpä näytä tajuavan Ajattaren kirjoituksia ollenkaan, kun väität minun pitävän ihmisiä kauppatavarana. Tuosta gentleman lähettäisi jo anteeksipyynnön, jota luonnollisesti en sinulta edes odota.
Tässä vielä kaikille yhteisesti kyseessä olevan kaappausjutun taustoja:
http://www.kko.fi/ennakkoratkaisut/2004-76.htmvain kirjoitti:
"Te ette tule koskaan, edes isinä, tajuamaan sitä yhteyttä mikä on äidin ja lasten välille syntynyt jo raskauden aikana. Ainakin terveessä äiti-lapsi-suhteessa. Äitiyden emotionaalinen, väkevä reaktio voi hyvin ilmentyä äärimmäisinä, epätoivoisina tekoina.Itsekin taistelisin kuin naarasleijona pentujeni puolesta!Se on kaukana itsekkyydestä, siinä puhu pelkästään rakkaus lapsiin ja huoli heidän tulevaisuudestaan. "
Tuo juuri on itsekkyyttä! Kuka on sanonut että itsekkyys perustuu johonkin vhäpätöisiin tunteisiin. Itsekkyyden takana on useimmiten vahvat tunteet. Itsekkäät tunteet, jotka selitetään päinvastaisiksi. Tuosakin on kysymys omaisuudesta ja omasta edusta, omista jälkeläisistä, omista...omista...minun...minun...Nähtävästi et. No, minun on täysin mahdotonta saada mies tajuamaan mitä äitiys pitää sisällään. Vaikka yrittäisin paksun kirjan verran selittää sitä, niin se ei miespuolelle aukea.
Sen kai sinäkin tajuat,että jos toinen osapuoli pitää lapsille vahingollisena mennä x:n luo, niin hän tekee kaikkensa, etteivät lapset joutuisi kärsimään.
Me emme kukaan tiedä miten asiat todella ovat, mutta kyllähän Koskesta näkee, että hän on kärsinyt paljon. Tuskin siis kovin helppoa on elämä sen miehen kanssa ollut. No, tuo on mutu-juttua tuo:)
Rakkaus on kaikkea muuta kuin itsekkyyttä. Joskus sen myötä joutuu tekemään asioita, jotka eivät ole niin helppoja.Ymmärtäkää jo hyvät ihmiset, että kyse ei ole kauppatavarasta, kyse on ihmisistä ja huolesta, mikä heidän tulevaisuutensa tulee olemaan ja missä maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191632
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36864Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29839Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?36759Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42699Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37663