Elikkä simspsoneiden kadonnut jakso jonka nimi on dead Bart mutta et löydä kyseistä videota jos kirjoitat googleen tai youtubeen dead bart elikkäs kirjoita googleen the simpsons lost episode 7G06 sitten klikkaa sivustoa creepypastawiki ja selaaa sivu alas. Alhaalla pitäisi olla video klikkaa kyseistä videota ja katso ja jos löydät mustan sivusto jossa lukee keltaisella tekstilla dowload here älä missään nimessä klikkaa siitä jos klikkaat siitä tiedosto latautuu koneelle normaalisti mutta sitten kone pimahtaa ja se toimi sinun pitää tehdä jotain paskaa
simpsonit kadonnut jakso
15
2000
Vastaukset
Dead Bart on urbaanilegenda, Creepypasta.
Ei se ole totta.- samtsuliini
Minä olen myös yrittänyt löytää sitä kyseistä jaksoa, mutts en löydä mistään.
- Kiinostunutihminen
Onko se oikeasti totta että se on olemassa? Olen kyllä videota nähnyt mutta en niitä ole uskaltanut kattoa kun kerta creepypastan mukaan simpsoneiden työntekiä ampui ittensä sen jälkeen kun oli sen kattonu.
- Anonyymi
Mä oon nähnyt oikeen jakson
- Anonyymi
oon nähnyt sen dead bart jakson tai sellasen jakson jossa oli se sama kuva jossa homerilla lähtee iho pois ja silmät syttyy palaa. ihan telkkarista foxilta näin ja sen jakson nimi oli isoveli.
- Anonyymi
Se ei ollut se.
- Anonyymi
Toi on totta
- Anonyymi
Kyseistä jaksoa ei ole olemassa niinkuin on tullut jo selväksi aikaisemmista viesteistä. Se on pelkkää creepypaskaa niinkuin jalmarin kuolema Paavo pesusienessä ym.
- Anonyymi
Joku teini on tehnyt sen kauhu jutun 👊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku teini on tehnyt sen kauhu jutun 👊
Tai se on matt Gröening
- Anonyymi
Okkkk
- Anonyymi
Urbaanilegendat = parhautta!
- Anonyymi
Ei oo totta
- Anonyymi
Eikös se oo joku Himo-läski Homer juttu??!?!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517403Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?435261HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032866- 1622268
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki362175- 241794
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401688Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4101620mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121602Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t41517