Kyselisin, että onko vadelmanlehtiteestä ollut apua synnytyksessä? Millä rv synnytit? Vaikuttiko maidonnousuun?
Onko mitään muita yrttejä jotka auttaisi synnytyksessä?
Esikoisen kanssa supisteli säännöllisen epäsäännöllisesti 3vrk putkeen yötäpäivää ennen synnytystä. Pisin tauko oli 20 minuuttia supistusten välillä.
Olen nauttinut 100% luomu vadelmanlehtiteetä jostain viikosta 30 saakka. Nyt rv 38 ja juon sitä kolme kupillista päivässä.
Tätä ennen join clipperin vadelmanlehtiteetä, kunnes huomasin siinä olevan itse vadelmanlehteä kovin vähän ja haudutusaikakin oli todella lyhyt :o
Mutta siis kokemuksia olisi kiva kuulla :)
Vadelmanlehtitee kokemuksia? Muut yrtit synnytyksessä?
1
2424
Vastaukset
- pojan äiti
Voi kun en enää muista, että mitä kaikki neuvoja sain synnytyksen käynnistämiseen. Asun ulkomailla ja täällä on vähän Suomea enemmän kaikki luonnontuotteita ja homeopatiaa käytössä.
Mulle annettiin ohje johonkin itte keitettävään teehen, mihin tuli ainakin neilikkaa ja kanelia. Lopulta sekotettiin 1:1 appelsiinimehun kanssa. Oli aika jouluinen..
Lisäksi synnytyslaitoksella saadussa listassa oli neilikkaöljytamponit. Täällä saa neilikka öljyä ihan apteekista. Sitä laitettiin muutama tippa veden sekaan ja sinne sitten kastettiin tamponia. Mulla alko synnytys tämän hoidon jälkeen, mutta en sitte tiedä oliko sillä asian kanssa mitään tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978