Jokersh nummersh slobodas haash holbash 2-1 I-O
Njet, imposeshas nitsivoo ryskash
2
89
Vastaukset
- Hekoheko...
Luuletko olevasi vitsikäs?
- Veikko.
Trviaali vastaus:"Minä en luule, vaan tiedän". Vaikka ei sillä pysy elossa, jos vain tietää. Jokainen uusi vitsi avataan luulemalla. Vahingon ilo on paras ja pahin ilo.
Mutta jos nauratte jonkun onnettomuudelle, niin vanhan testamentin profeetta vihaisena vannoi:"Teidän käy samoin, jos se oli muka niin kivaa, edes muiden mielestä". Mutta ei se ole hyvä syy olla iloinen jonkun onnettomuudesta, vaikka en minä tiedä, oliko toi Jokereille "onnettomuus", ei ole jos oppivat venäjää, vakoilevat tietysti kaikenlaista, se saattoi olla Presidentin määräys:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623