Kaupungilla alkaa yyteet. Mitä kaupungin toimintoja pitäisi lopettaa tai vähentää?
Mistä leikataan?
14
386
Vastaukset
- Ihana nainen ja nort
Pässi Veestä voi aloittaa
- Ihmisiä muuttaisivat
Päkästä! Alkaisi ihmisiä muuttamaan Orivedelle kun saisi rakentaa muuallekkin kuin keskustaan!
- ihailen pässi päkää
Päkällä olisi aineksia johtaa koko kaupunkia.
- 6+7
Kunta tai mikä tahansa yritys menestyisi kaikkein parhaiten jos sitä pyörittäisi vain tavalliset työntekijät. Sitä mallia kannattaisi kokeilla.
- K keskustasta
Hyvä kysymys. Mut miks kaupungin työntekijöitä rankaistaa? onks tää heidän vika?
- yyteet
Sinänsä tilanne on yksinkertainen: Jos rahaa ei ole, sitä ei ole. Se ei ole kai sinänsä kenenkään vika, ei etenkään työntekijöiden.
Hankalaa vain keksiä mitä täysin toisarvoista verorahoilla kunnassa tehdään. Jostakin pitäisi kuitenkin leikattavaa löytyä :-/- Juu,
Aina se jonkun vika on, ettei rahat riitä näin suuressa kunnassa. Rahaa on palanut täysin turhaan mm koulujen sulkemisiin, koulujen pieleen menneisiin rakentamisiin ja remontteihin, terveyskeskuksen täysin pieleen menneisiin remontteihin jne jne. Lääkäreitäkin on isolla rahalla ostettu, mutta ei ole saatu mitä sovittiin.
- älyhoi1234
Sen pöhköpallojengin vois laittaa puulaakisarjaan. Saisivat itte kerätä kolikkonsa, eikä nyhtää kaupungilta. Nyt sit vielä velka-Juupajokikin sponssaa. Käsittämätöntä, että tollaseen roskaan kyllä on varaa...
- Karhu Veteläinen
Yt tarkoittaa yhteistoimta. Tätä yhteistoimintaa oriveellä ei ole ollut, vaan kaikkea muita sosialismin muotoja.
- 1 + 1 = 1
http://orivesi.sdp.fi/wp-content/uploads/sites/188/2012/09/Viskari-Tarmo_4694_12_Foto-.jpg
On aina samaa mieltä kuin maankäyttöinsinööri Päivi Valkama. Ihailtavaa monelta kantilta:
1. Valkamalla hyvä ymmärrys tehdä ammattitaitoisesti päätösehdotuksia
2. jos lautakunnassa tulee äänestystilanne, Viskari on ainoa joka ymmärtää ammattitaitoisesti tehdyn päätösehdotuksen ja äänestää jaa Valkaman ehdotusta. Muut laumassa ei mieltä, herää kysymys että tiivistyykö laumassa tyhmyys?
3. Orivesi näyttää paljon paremmalta ulkopuolisten silmiin, täällä asutaan keskitetysti, tänne halutaan keskustaan asukkaita, ei mettään, koska mettä on metsätyömies Viskarin sosiaalinen voimavara
4. päättäjien ikärakenne alkaa oleen ehtoopuolen, joten nautitaan viellä tästä yhteistyöstä
http://pk.orivesi.fi/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting_frames - 1 + 1 = 1
1 + 1 = 1 kirjoitti:
http://orivesi.sdp.fi/wp-content/uploads/sites/188/2012/09/Viskari-Tarmo_4694_12_Foto-.jpg
On aina samaa mieltä kuin maankäyttöinsinööri Päivi Valkama. Ihailtavaa monelta kantilta:
1. Valkamalla hyvä ymmärrys tehdä ammattitaitoisesti päätösehdotuksia
2. jos lautakunnassa tulee äänestystilanne, Viskari on ainoa joka ymmärtää ammattitaitoisesti tehdyn päätösehdotuksen ja äänestää jaa Valkaman ehdotusta. Muut laumassa ei mieltä, herää kysymys että tiivistyykö laumassa tyhmyys?
3. Orivesi näyttää paljon paremmalta ulkopuolisten silmiin, täällä asutaan keskitetysti, tänne halutaan keskustaan asukkaita, ei mettään, koska mettä on metsätyömies Viskarin sosiaalinen voimavara
4. päättäjien ikärakenne alkaa oleen ehtoopuolen, joten nautitaan viellä tästä yhteistyöstä
http://pk.orivesi.fi/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting_frameshttp://pk.orivesi.fi/kokous/20141675-12.PDF tästä pääsee tutustuun asiaan kuinka oriveellä
- rahakas
Säästösyistä tietty
- nostettaon
Yhdytään Tampereeseen, jos meidät vaan huolitaan, niin kaikki on astetta paremmin!
- hyvä1
No nyt lisätään tuloja, kun saadaan maahanmuuttajat tänne ainakin hetkeksi. Siis taloutta kuntoon ja valtiolta tuloja ja työpaikkoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279