Paras halli on HIFK:lla sillä se on korkea ja lähellä jäätä. SIINÄ ON FIILISTÄ! Sen sijaan Jokeri halli ei nouse niin korkealle ja peli tuntuu olevan liian kaukana.
Vannoutuneena kannatan HPK:ta
joka tapauksessa!!
Missä paras halli?!!
19
1307
Vastaukset
- BigRed
En kylläkään elämässäni ole kovinkaan monessa hallissa vieraillut, mutta täytyy todeta, ettei nämä uudet ja prameat hallit (Hartwall ja Länsiauto - areenat) vedä vertoja vanhalle kunnon Helsingin jäähallille.
Ainoastaan maajoukkueen peleissä olen ollut aistivinani edes jonkinmoista tunnelmaa Hartwall areenassa...- Nakkikoju
siellä nakkikattilassa keitetään ruotsalaisia nakkeja ruotsinkielisen selostuksen kera!
- Haukotus
Nakkikoju kirjoitti:
siellä nakkikattilassa keitetään ruotsalaisia nakkeja ruotsinkielisen selostuksen kera!
Mene kotiisi keittelemään niitä nakkeja...
Nakkikoju kirjoitti:
Uudistunut Raksila se paras on =)
Tai oikeastaan Raksilan Areena, viime vuona oli viellä Raksilan jäähalli, mutta kaikki muuttui parempaan suuntaan kesällä, joten raksila on mun mielestä paras jää-halli. HUOM: mun mielestä - joku vaa
#62 kirjoitti:
Tai oikeastaan Raksilan Areena, viime vuona oli viellä Raksilan jäähalli, mutta kaikki muuttui parempaan suuntaan kesällä, joten raksila on mun mielestä paras jää-halli. HUOM: mun mielestäpaska halli..siinä meni 6miljoona euroa hukkaan. Sm liigan huonoin ja kylmin halli..piti muka tulla lämpimä halli..ja pöh.
yhtä pelii voi mennä kattoo ku saku ja tps tulee ouluun 5.12. - #62
joku vaa kirjoitti:
paska halli..siinä meni 6miljoona euroa hukkaan. Sm liigan huonoin ja kylmin halli..piti muka tulla lämpimä halli..ja pöh.
yhtä pelii voi mennä kattoo ku saku ja tps tulee ouluun 5.12.Edes käynyt uudistuneessa Raksilassa? joo oma lemppari hallisi on varmaan aavikko, jossa jääkin sulaa eikä peli kule
- Sssss.
#62 kirjoitti:
Tai oikeastaan Raksilan Areena, viime vuona oli viellä Raksilan jäähalli, mutta kaikki muuttui parempaan suuntaan kesällä, joten raksila on mun mielestä paras jää-halli. HUOM: mun mielestäVaikka Raksila nykyään onkin Oulun Energia Areena, niin kutsun sitä silti aina Raksilaksi. :)
Ja vaikka monet sanovatkin Oulun hallia huonoksi, minusta se ei sitä ole. Käytävät tosin liian kapeat mutta muuten ihan hyvä. Ja eihän niitä pelejä hallilla voiteta vaan pelaajilla.
- Jani 10vee
Hartwall Areena on paras!
Minusta on kivaa istua isojen jokerifanien keskellä fanikatsomossa mutta meidän Äiti ei tykkää että istun siellä fanikatsomossa koska ne isot pojat huutaa kaikkia rivouksia.
Hartwalissa on paremmat palvelut kuin Petoluolassa.Hartwalissa on Viskipaari mutta minä en saa mennä sinne koska isot pojat polttelee siellä tupakkia ja äiti ei tykkää jos minun vaatteet haisee tupakalle.
Hartwalista saa pyttipannua ja pinkviinituutteja.Nam!
Minä voisin kehua Hartwalia vaikka kuinka pitkää mutta nyt minun pitää mennä syömään äidin tekemiä lihapullia.Nam!
Eikä minun isäkään tykkää jos minä survvailen täällä Suomi24:sessa.
Jokerit on Stadin Kingejä!Nam!
T.Jani 10vee - lappeenranta
saipan halli on paras lappeenrannassa
- Savolainen-Pysäyttäjä
Perkele, meillä on paras halli.
Siinä on iän tuomaa legendaa.
Homeinen katto voi pudota hetkellä minä hyvänsä katsomon niskaan, yläkatsomon puupenkeistä saa kivasti tikkuja perseeseen.
Kylmäkin hallissa on niin, että aina matsiin mennessä otan pakastemarjat mukaan niin saavat välillä jäätyäkin.
Yleisöäkin mahtuu "mukavat" 4500, jos ripustetaan puolet kattopalkkeihin katselemaan.- VeskuSimoSpede
Onko se Savonlinnan halli edes käytössä/pelaako siellä mikään joukkue?
T.VeskuSimoSpede - Savolainen-Pysäyttäjä
VeskuSimoSpede kirjoitti:
Onko se Savonlinnan halli edes käytössä/pelaako siellä mikään joukkue?
T.VeskuSimoSpedeNo siellähän pelaa tämä meidän Savonlinnan ylpeys eli SaPKo
Matseja on tosi kiva käydä katsomassa, sillä erikoisempia otteluja ei löydä mistään. Sattuu ja tapahtuu.
Katon niskaan tipopumista odotellessa....
Savolainen -Pysäyttäjä - 873
Savolainen-Pysäyttäjä kirjoitti:
No siellähän pelaa tämä meidän Savonlinnan ylpeys eli SaPKo
Matseja on tosi kiva käydä katsomassa, sillä erikoisempia otteluja ei löydä mistään. Sattuu ja tapahtuu.
Katon niskaan tipopumista odotellessa....
Savolainen -PysäyttäjäPARAS HALLI LÖYTYY RAUMALTA JA TOINEN TAMPEREELTA
- 845
1.HELSINGIN VANHA JÄÄHALLI
2.TAMPEREEN HAKAMETSÄN JÄÄHALLI
3.PORIN ISONMÄEN JÄÄHALLI
4.ELYSEE AREENA
5.TURUN KUPITAAN JÄÄHALLI
6.KOUVOLAN JÄÄHALLI
7.RAUMAN ÄIJÄNSUON JÄÄHALLI < EN OLE OLLUT MUTTA TESOMAN JÄÄHALLI TAMPEREELLA ON MYÖS SIISTIN OLOINEN SIELLÄ OLEN OLLUT JA NOKIAN JÄÄHALLISSA- MIES
1.TESOMAN JÄÄHALLI
2.NOKIAN JÄÄHALLI TÄÄLLÄ MÄ OON OLLU LÄHINNÄ JUNNUPELEJÄ KATSOMASSA
- lukossa
Ässien globen on paras.
En tiedä sen areenan nimeä, mutta virasjoukkueen mukana sinne on tosi paha mennä. - HIPPOS TIETENKIN
HIPPOS ON PARAS HALLI !!!!!
- shaolin**
Kyllä se on Hakamettän jäähalli.
Tunnelma 10. - AHDH
Kyllä mä tykkään käydä Elysee Arenalla kattomassa pelejä. Helsingin DDR on kans aika jees! Paskimmat hallit on Raumalla ja Oulussa (tosin tänä vuonna en tiedä).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1044544Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071912- 1331306
- 1021188
- 801101
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate181999- 42911
Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll25887IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57841Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g62812