Paljonko on paljon?? Montako annosta muut naiset juo päivässä tai viikossa?? Mulla menee keskimäärin 4-5 olutta per päivä... Onko se liikaa? Olen noin 35v nainen. Alle 2v lapsen äiti...
Paljonko te muut naiset juotte alkoholia??
4
162
Vastaukset
- ööli
No kai se on liikaa, mut riippuu siitä kans, miten arki muuten sujuu. Naisen fysiikka kestää vähemmän kuin miehen, sil ei voi mitään. Älä ainakaan lisää määrää, voi tulla ongelmia. Ittekin tykkään ottaa työpäivän jälkeen, mut täytyy aina rajoittaa.
- hartwalll
viikolla 1 lonkku 0.5l per ilta saunanjälkeen ja viikonloppuna kymmenkunta.
- Maxine-93
Miks vaan päivässä tai viikossa? ;o
Täällä otetaan kerta-pari kuussa, eikä joka kuukausi välttämättä.
Eikä täällä lipitetä mitään makeita teinix sidukoita, lonkkuja tai turvottavia oluita vaan ihan vahvempia juomia shotteina.- yritä vähentää
Juon joka päivä 6-8 keskaria, joten aivan liikaa niinkuin sinäkin. Olen jo nestori jo tällä alalla enkä osaa enää lopettaa. Sinä olet nuori, vähentele pikkuhiljaaa päivittäisiä alkoannoksiasia nyt vielä kun voit. Alkoholismiin on niin helppo sairastua, se tulee salaa ja varkain. Sen lopettaminen vielä tossa vaiheessa helpompaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23843Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61783- 37769