Nyyh nyyh!
Olen vain pieni syrjitty naisparka, byhyyyyyyy!!!
Nyyh
12
705
Vastaukset
- Kokenut
Hae resepti lääkäriltä. Kyllä se siitä.
- sovari
ja itkun kitkut voi eiku tarvii mennä intiin, niiskun niiskun, mamia tulee ikävä
- rose66
ainakaan itkemällä parane. Pistä hammastikku varpaankynnen väliin ja potkaise kovaa seinään, niin sitten sinulla on ainakin aihetta itkeä.
- jorojukka-kukka
Nikin takana taitaa majailla mies.
- Google
jorojukka-kukka kirjoitti:
Vai niin. Joku laukoo jotain idioottimaista ja saman tien lausujana onkin mies. Ei onneksi pidä ainakaan paikkaansa oikeassa elämässä.
- jorojukka-kukka
Google kirjoitti:
Vai niin. Joku laukoo jotain idioottimaista ja saman tien lausujana onkin mies. Ei onneksi pidä ainakaan paikkaansa oikeassa elämässä.
Olen ihan samaa mieltä, että todellisessa elämässä idioottimaisia miehiä tapaa suhteellisen harvoin, onneksi, sillä yleensä nämä yksilöt ovatkin niin sikamaisia, ettei niitä yksi nainen edes montaa kestäisi.
- Femunen
Kaiken takana on nainen.
- rose66
Femunen kirjoitti:
Kaiken takana on nainen.
kaiken takana on nainen - totta :).
Ja jos joku loukkaantui idiottimaisesta lohkaisustani niin sitten loukkaantu....
ei se elämä yleensä itkemällä parane, vaan asioiden eteen täytyy jotain konkreettisesti tehdäkin.
Jokaisessa meissä on jotakin, kunhan vain löydämme sen ja annamme itsellemme tilaisuuden.
Jos jatkuvasti uskottelee itselleen, että on vain pieni raukka jossain nurkassa -niin ennen pitkää muutkin uskovat sen. Ei pidä antaa periksi, vaan mennä vain etiä päin!
Itsesääli on sairautta, jos sitä alvariisa harrastaa..Itkeminen taas on terapeuttista ja puhdistavaa. - jorojukka-kukka
rose66 kirjoitti:
Ja jos joku loukkaantui idiottimaisesta lohkaisustani niin sitten loukkaantu....
ei se elämä yleensä itkemällä parane, vaan asioiden eteen täytyy jotain konkreettisesti tehdäkin.
Jokaisessa meissä on jotakin, kunhan vain löydämme sen ja annamme itsellemme tilaisuuden.
Jos jatkuvasti uskottelee itselleen, että on vain pieni raukka jossain nurkassa -niin ennen pitkää muutkin uskovat sen. Ei pidä antaa periksi, vaan mennä vain etiä päin!
Itsesääli on sairautta, jos sitä alvariisa harrastaa..Itkeminen taas on terapeuttista ja puhdistavaa.Vastasit naista halventavaan provoon halventavasti ja myös sadistisesti. Minä yllätyin tuon tyyppisestä heitosta. En jaksa uskoa että naisella on tarve halventaa itseään. Ei minulla ainakaan.
Ja kuten varsin hyvin huomaat, palstalla ei yksikään nainen nyyhki surkeana, vaan päinvastoin. - helmi-y
Vastasit naista halventavaan provoon halventavasti ja myös sadistisesti. Minä yllätyin tuon tyyppisestä heitosta. En jaksa uskoa että naisella on tarve halventaa itseään. Ei minulla ainakaan.
Ja kuten varsin hyvin huomaat, palstalla ei yksikään nainen nyyhki surkeana, vaan päinvastoin.mitä mieltä minä tästä olen?
- helmi-y
rose66 kirjoitti:
Itsesääli on sairautta, jos sitä alvariisa harrastaa..Itkeminen taas on terapeuttista ja puhdistavaa.hieno nainen. Enemmän sun kaltasia niin maailma pelastuu.
- Agnostikki
Lopeta se Raamatun lukeminen, se ei ole sinulle hyväksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938