Mikä on tääl meininki? Olisko uusille tilaa?
Saako tänne tulla vaikka on teen juoja, kun heille ei näy olevan omaa palstaa? :=)
Mitäs tänne?
16
1386
Vastaukset
Jos lorautat siihen teen sekaan vähän rommia niin sitten on ihan Jees!
- nainen-54
sehän sopii vallan mainiosti. :=)))
Jos näillä kriteereillä pääsee joukkoon, niin sehän mulle sopii. Miten Kadunmies on netissä, eikä kadulla? nainen-54 kirjoitti:
sehän sopii vallan mainiosti. :=)))
Jos näillä kriteereillä pääsee joukkoon, niin sehän mulle sopii. Miten Kadunmies on netissä, eikä kadulla?..Tämä minun nikki on oikeastaa lyhennelmä mieleeni muinoin juolahtaneesta ajatuksesta. en kuitenkaan paljasta sitä nyt koska tarina on pitkä ja sinä kyllstyisit kuuntelemaan sitä näin ovensuussa, joten käy ihmeessä peremmälle ja tutustu vähän paikkoihin ja jos tuntuu kotoisalta niin: Tervetuloa!
- nainen-54
Kadunmies kirjoitti:
..Tämä minun nikki on oikeastaa lyhennelmä mieleeni muinoin juolahtaneesta ajatuksesta. en kuitenkaan paljasta sitä nyt koska tarina on pitkä ja sinä kyllstyisit kuuntelemaan sitä näin ovensuussa, joten käy ihmeessä peremmälle ja tutustu vähän paikkoihin ja jos tuntuu kotoisalta niin: Tervetuloa!
Tässä vähän lueskelinkin juuri, mitä aiheita teillä on ollut täällä. Olen innokas kyllä keskustelemaan. Joskin vähän huumorimielellä. Mua ei saa kukaan suuttumaan, mutta kipinöimään kylläkin :=)))
Mutta palaillaanpa asiaan myöhemmin. Sänky kutsuu että töihin aamulla jaksaa. :=)))) nainen-54 kirjoitti:
Tässä vähän lueskelinkin juuri, mitä aiheita teillä on ollut täällä. Olen innokas kyllä keskustelemaan. Joskin vähän huumorimielellä. Mua ei saa kukaan suuttumaan, mutta kipinöimään kylläkin :=)))
Mutta palaillaanpa asiaan myöhemmin. Sänky kutsuu että töihin aamulla jaksaa. :=))))"Mua ei saa kukaan suuttumaan, mutta kipinöimään kylläkin"
Osta kuitenkin varmuuden vuoksi itsellesi kotiin peltinen astiasto, jos meinaat jäädä, täällä on hermot kulutustavaraa ;D- nainen-54
Kadunmies kirjoitti:
"Mua ei saa kukaan suuttumaan, mutta kipinöimään kylläkin"
Osta kuitenkin varmuuden vuoksi itsellesi kotiin peltinen astiasto, jos meinaat jäädä, täällä on hermot kulutustavaraa ;DSaas sitten nähdä kuka niitä peltiastioita tarvii? Olen nääs aika kova kimuli :=)))
No hyviä öitä kuitenkin sulle "kova kundi"
Jos huomenna käytäs taistoon. Mua ette nitistä. :=))))
- ZeireeNi
tänne sopii aina.. ja varsinkin, kun yksi poistuu paikalta, lopullisesti.. :)
kiitos kaikille, ystäville sekä vihamiehille, siirryn nyt toisiin maisemiin..
the end- nainen-54
välillä siirryn eri paikkoihin. Pakko käydä välillä vieraissa. Tekee todella hyvää. :=)))
Onnea matkaan vaan sulle. Uudet seikkailut odottaa :=)))) ...kantavista voimista tekee lähtöä? Harkitse vielä, kirjoituksesi ovat olleet olennainen ja tärkeä osa keskustelua! Mutta jos todella lähdet, niin jäämme kaipaamaan sinua ja olet aina tervetullut takaisin!
- merliNella
Aika aikaansa kutakin:)
Kiitti myös sulle ja muistahan heilutella iloisesti häntää, missä kuljetkin...;DDD - nainen-54
nainen-54 kirjoitti:
välillä siirryn eri paikkoihin. Pakko käydä välillä vieraissa. Tekee todella hyvää. :=)))
Onnea matkaan vaan sulle. Uudet seikkailut odottaa :=))))olen aidosti uusi tällä foorumilla. Monella muulla olen kyllä ollut. Eri foorumi ja eri nikki. Eikös se vaihtelu aina piristä muissakin asioissa :=))))
- nomansland
norMix kirjoitti:
...kantavista voimista tekee lähtöä? Harkitse vielä, kirjoituksesi ovat olleet olennainen ja tärkeä osa keskustelua! Mutta jos todella lähdet, niin jäämme kaipaamaan sinua ja olet aina tervetullut takaisin!
tunnen Zeireenin sen verran hyvin ja tiedän että hänellä on nyt livessä paljon muuta tekemistä ettei virtuaali juurikaan kiinnnosta
- Kiinnostunut
nomansland kirjoitti:
tunnen Zeireenin sen verran hyvin ja tiedän että hänellä on nyt livessä paljon muuta tekemistä ettei virtuaali juurikaan kiinnnosta
Miten sinä Zeikun niin hyvin tunnet?
- nomansland
Kiinnostunut kirjoitti:
Miten sinä Zeikun niin hyvin tunnet?
Zeireeni on minulle ihan livestä tuttu nainen että ihan sillä perusteella tiedän kyllä mikä on homman nimi
- JJRJ
merliNella kirjoitti:
Aika aikaansa kutakin:)
Kiitti myös sulle ja muistahan heilutella iloisesti häntää, missä kuljetkin...;DDDNiimhän se om, ompa niimkin.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412518Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761843Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913