Miksi Lappajärven kautta myydään huumeita ? Olisko aika Kuraattoreiden hiukan olla asialla ?
Huume ongelma taas ..
28
1254
Vastaukset
- mielenkiintoa1
Tätä voisi tarkentaa...
- Mitä, missä, milloin
????
- amkoulu
Juu , Ammattikoulun edessä joku kaupitteli minulle ?? jotain karamellia , ja ei ollut mikään namu setä ..
- aslak jouni ?
Miksi lappalaiset kyselåå ??
- kili97643
minulle tarjottiin tupakkaa.
- kark123
Nississä mulle tarjottiin myös pillereitä ilmaiseksi
- Anonyymi
Kai otit vastaan? Ne maksaa muuten ihan perk. Ees.
- kommentsi
Aina pistää ajattelemaan, että mikä osuus on ahdasmielisellä uskonollisuudella mielenterveys- ja päihdeongelmien synnyssä.
- arvaus..............
..8liekö ulkomaiset opiskelijat....tiedä häntä ?
- La-ve
Olisko syytä laittaa kaverit urheilun pariin , sehän on tunnetusti puhdas harrastus ...
- Kav1
La-ve kirjoitti:
Olisko syytä laittaa kaverit urheilun pariin , sehän on tunnetusti puhdas harrastus ...
Jep , järviseudulla on kyllä harrastuksia nuorille , niin kamppailu urheilussa kuin mailalla lyömisestä .. joukossa viisaus kasvaa , tahi miten se olikaan , miksi muuten urheilijoilla on ylähuulen alla jotain ??? onko se jotain joka treeneissä opitaan??
- todisteita.
Eankka syytös.
Oliskohan aihetta POLIISIN selvitykseen kuka on asian kirjoittanut?- JUUras
Jos nuoret käyttää jotain se on Herran tahto , siis heittäköön se ensinmäisen kiven joka on synnitön ..
- Mari tyttö..
Olikos Arto Brykkäre lappajärveltä , tai olikos se jostain muualta ??
- Kari kuu
Artosta en tiedä , kutta kuulemma Matti Kekkonen oli käynyt Kortesjärven Apteekissa menne vuosina ..
- Anonyymi
Kari kuu kirjoitti:
Artosta en tiedä , kutta kuulemma Matti Kekkonen oli käynyt Kortesjärven Apteekissa menne vuosina ..
Kortesjärvellä asuvat ne niitä huumeita Lappajärvelle tuo.
- JUSSi ee
kuka myy??
- Bundolo
Eikös siellä ammattikoulun asuntolassa taannoin paikallisten nuorten toimesta annettu huumevalistusta näille myrkyttäjille? Olisiko kertauskurssin paikka? Vai onko jo annettu periksi.
- tarsani
kertaus on opintojen äitee .. jos joku välittää ..
- raitis ja reilu
huumeita vastaan on taisteltava kaikilla rintamilla, kotona,ja koulussa, on tehtävä viranomaisille ilmianta välittömästi kaikista huumeisiin liittyvistä havannoista.
- karvala karvala karv
Niin karvalasko
- Anonyymi
Joo varmaan länsirannan ala-asteella.
- kasvaa17
itäkylän kettutarhoilla käytetään ketuille hormooneja.
- pössymies
Kannabis irti huumeista. T.pössyttelijä
- Anonyymi
Pahkat täällä mitään ole ollut. Ei koskaan huumeita.
Perus narkkareita alue täynnä. Pikku flikat ottaa poskeen 7 eurolla
- Anonyymi
Huumeet vimpelin ongelma ei meidän.
- Anonyymi
Totta. Taas yksi huumeratyi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172602Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811730- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704