Miksi Lappajärven kautta myydään huumeita ? Olisko aika Kuraattoreiden hiukan olla asialla ?
Vastaukset 28
- mielenkiintoa1
Tätä voisi tarkentaa...
- Mitä, missä, milloin
????
- amkoulu
Juu , Ammattikoulun edessä joku kaupitteli minulle ?? jotain karamellia , ja ei ollut mikään namu setä ..
- aslak jouni ?
Miksi lappalaiset kyselåå ??
- kili97643
minulle tarjottiin tupakkaa.
- kark123
Nississä mulle tarjottiin myös pillereitä ilmaiseksi
- Anonyymi
Kai otit vastaan? Ne maksaa muuten ihan perk. Ees.
- kommentsi
Aina pistää ajattelemaan, että mikä osuus on ahdasmielisellä uskonollisuudella mielenterveys- ja päihdeongelmien synnyssä.
- arvaus..............
..8liekö ulkomaiset opiskelijat....tiedä häntä ?
- La-ve
Olisko syytä laittaa kaverit urheilun pariin , sehän on tunnetusti puhdas harrastus ...
- Kav1
La-ve kirjoitti:
Olisko syytä laittaa kaverit urheilun pariin , sehän on tunnetusti puhdas harrastus ...
Jep , järviseudulla on kyllä harrastuksia nuorille , niin kamppailu urheilussa kuin mailalla lyömisestä .. joukossa viisaus kasvaa , tahi miten se olikaan , miksi muuten urheilijoilla on ylähuulen alla jotain ??? onko se jotain joka treeneissä opitaan??
- todisteita.
Eankka syytös.
Oliskohan aihetta POLIISIN selvitykseen kuka on asian kirjoittanut?- JUUras
Jos nuoret käyttää jotain se on Herran tahto , siis heittäköön se ensinmäisen kiven joka on synnitön ..
- Mari tyttö..
Olikos Arto Brykkäre lappajärveltä , tai olikos se jostain muualta ??
- Kari kuu
Artosta en tiedä , kutta kuulemma Matti Kekkonen oli käynyt Kortesjärven Apteekissa menne vuosina ..
- Anonyymi
Kari kuu kirjoitti:
Artosta en tiedä , kutta kuulemma Matti Kekkonen oli käynyt Kortesjärven Apteekissa menne vuosina ..
Kortesjärvellä asuvat ne niitä huumeita Lappajärvelle tuo.
- JUSSi ee
kuka myy??
- Bundolo
Eikös siellä ammattikoulun asuntolassa taannoin paikallisten nuorten toimesta annettu huumevalistusta näille myrkyttäjille? Olisiko kertauskurssin paikka? Vai onko jo annettu periksi.
- tarsani
kertaus on opintojen äitee .. jos joku välittää ..
- raitis ja reilu
huumeita vastaan on taisteltava kaikilla rintamilla, kotona,ja koulussa, on tehtävä viranomaisille ilmianta välittömästi kaikista huumeisiin liittyvistä havannoista.
- karvala karvala karv
Niin karvalasko
- Anonyymi
Joo varmaan länsirannan ala-asteella.
- kasvaa17
itäkylän kettutarhoilla käytetään ketuille hormooneja.
- pössymies
Kannabis irti huumeista. T.pössyttelijä
- Anonyymi
Pahkat täällä mitään ole ollut. Ei koskaan huumeita.
Perus narkkareita alue täynnä. Pikku flikat ottaa poskeen 7 eurolla
- Anonyymi
Huumeet vimpelin ongelma ei meidän.
- Anonyymi
Totta. Taas yksi huumeratyi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459