Talomme parkkipaikalla on seissyt oranssi avolavapaku paikoillaan jo ainakin neljä kuukautta. Auton kyljessä ei lue mitään, mutta minulla on sellainen hytinä, että se kuuluu UM-yhtiöille. Samoin talossa oleva asunto, jossa ei tietääkseni asu ketään.
Miksi joku pitää asuntoa tyhjillään ja seisottaa autoa käyttämättömänä? Eikö firmalla ole rahaa toiminnan pyörittämiseen? Vai onko kyseessä niin iso puulaki, että kämppä ja auto on vaan niinku unohtuneet?
Mikä on UM-yhtiöt?
4
628
Vastaukset
- iuytrewertyuioiuytr
On tainnut unohtua, putiikki puuhastelee monella alalla, eikä varattomalta vaikuta. Verkkotunnuksen hakeneet Realpark.fi nimellä, liittyy isoon hankkeeseen, jota rakennetaan Ideaparkin kulmille.
http://yritys.taloussanomat.fi/y/um-yhtiot-oy/nokia/1002618-3/- edelleen ihmettelee
Henkilöstön lukumäärä: 2 Mitä kummaa ??? Ja miten kotipaikka on Nokia jos osoite on Tampereelle?
- yritysmaailman kuvio
edelleen ihmettelee kirjoitti:
Henkilöstön lukumäärä: 2 Mitä kummaa ??? Ja miten kotipaikka on Nokia jos osoite on Tampereelle?
Voihan postiosoite olla eri, kuin yrityksen kotipaikka.
Äkkiseltään kuulostaa oudolta henkilöstön määrä, 2 kpl, mutta esim. Ideaparkilla henkilöstöä oli Taloussanomien tietojen mukaan viimevuonna 5 henkilöä, he siis pyörittävät kiinteistön hallintaa ym.
http://yritys.taloussanomat.fi/y/kiinteisto-oy-ideapark-ab/lempaala/1857824-9/
Nämä on niitä gryndereitä, jotka hankkeissaan käyttävät toisia yrityksiä. Jos haluaa tarkemmin tietää yrityksen vastuuhenkilöt, pitäisi muutama euro maksaa tiedoista, tiedä vaikka samoja tyyppejä olisi molempien yritysten taustalla. Eipä siinä mitään, työtä ja verotuloja nämä puuhamiehet tuovat Lempäälään.
- Meinaa
on teillä murheet, menkää töihin köyhät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.31511449- 2174863
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112568- 1621894
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il111247Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401040- 84931