KOSKEN KORVALLA

Jeesus sanoi

Suomihan on kuuluisa Koskenkorvastaan ja nyt sai KOSKI KORVALLEEN sitten !

Tämän itsetuhoisammaksi ja totalitäärisemmäksi ei voi enää meno mennä: oman maan kansalaisia -maan jonka tappelivat aivan varmasti Outi Koskenkin ukki ja vanhemmat tälle mallille ei enää saa edeskuunnella vaan viedään kuin terroristit Amerikkaan!

Ja nämä torvelot allekirjoittivat senkin kuuluisan terroristiluovutuspykälän jossa kuka tahansa jota toiminnasta epäillään voidaan raahata Kosken poikien tyyliin Amerikkaan tuomiolle.

Voi hyvä Jumala-herätkää ihmiset!!!!!!!

Jeesuskin tuo paljasjalka hippi tajusi asian jota ei suomalainen viranomainen tajua, sanoi: antakaa lasten tulla tyköni! Suomi ei anna tulla.

Olemmeko antaneet maamme jumalattomiin käsiin?

6

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salomon

      Lapset haluavat tulla isänsä tykö. Ei ole oikein viedä isää lapsilta eikä kaapata lapsia isältä. Suomi on oikeusvaltio. Me emme ole mitään merirosvoja vaan noudatamme kansallisia ja kansainvälisiä lakeja. Lain pakoilu ei ole hyväksyttävää. Suomen ei pidä suojella rikollisia.

      • Oikea Salomon teki kyllä viisaita päätöksiä, mutta kuten on aina sanottu, että älkää kuunnelko vääriä profeettoja, niin sanon nyt minäkin.

        Vaikka sinä pikku 'salomon' puhutkin isän puolesta, voin minäkin itse viiden lapsen isänä, myös ikävä kyllä eronneena ja lapset äitinsä hoteihin 'menettäneenä', sinulle sanoa; "Jos sinäkin haluaisit säilyttää myös ansaitsemaasi kunnioitusta, silloin annat myös arvoa lasten omalle tahdolle."

        Siinäpä sinulle tarkemmin miettimistä, sen voin itse kokeneena sanoa.


      • Salomon
        PontiusPilatus kirjoitti:

        Oikea Salomon teki kyllä viisaita päätöksiä, mutta kuten on aina sanottu, että älkää kuunnelko vääriä profeettoja, niin sanon nyt minäkin.

        Vaikka sinä pikku 'salomon' puhutkin isän puolesta, voin minäkin itse viiden lapsen isänä, myös ikävä kyllä eronneena ja lapset äitinsä hoteihin 'menettäneenä', sinulle sanoa; "Jos sinäkin haluaisit säilyttää myös ansaitsemaasi kunnioitusta, silloin annat myös arvoa lasten omalle tahdolle."

        Siinäpä sinulle tarkemmin miettimistä, sen voin itse kokeneena sanoa.

        Lapset ovat lapsia. Ei tilanteessa, jossa he ovat olleet pitkään kaapattuina ja manipulaation alaisina voi odottaa, että he pystyisivät tekemään päätöksiä näin vakavassa asiassa. Ei saa laittaa aikuisten asioita lasten harteille. Sitä et taida ymmärtää.


    • loginomi

      onko sellainen olemassa, ei siitä ainakaan paljoa ole kohistu! Vai vaatii kenraalikuvernöörin palatsi sellaista! NATO-jäsenyys sellaisen tiuetenkin toisi tullessaan! Kertokaa joku!

      • totta

        Ja Suomi sen allekirjoitti viime vuonna muistaakseni.

        Se asia pidettiinkin hissukseen vain Matti Wuori toi asiaa oikeastaan esille! Ja kauhistui protestoi!

        Siis siinäpykälässä on se epäily joka riittää jo ettäsuomalinenkin voidaan hakea täältä USA han!


      • loginomi
        totta kirjoitti:

        Ja Suomi sen allekirjoitti viime vuonna muistaakseni.

        Se asia pidettiinkin hissukseen vain Matti Wuori toi asiaa oikeastaan esille! Ja kauhistui protestoi!

        Siis siinäpykälässä on se epäily joka riittää jo ettäsuomalinenkin voidaan hakea täältä USA han!

        Suomessa olekin taas kenraalikuvernöörin palatsi kellareineen!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1143
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1016
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      108
      797
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      224
      634
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe