Lasten asiassa ei ole mitään muuta niin olennaista eikä mitään muuta seliä olemassa kuin se kiintymyssuhde joka määrittää lapsen kehitystä. Lapsi valitsee sen tunnekohteensa itse ja viranomainen voi vain vaurioittaa pakkotoimillaan asiaa.Sitä kiintymystä ei voi rahalla ostaa eikä millään vaan se on ansaittava itse. Tuo amerikkalainen mies ei tajua mitään rakastamisesta.
Mutta se maa onkin täynnä idiootteja.
Tällaiset asiat vaurioittavat koko nuorisoamme myöskin ja kovettavat heitä entisestään. Ne vievät luottamuksen ihmiseen heiltä!
Ei mitää seliä olemassa
3
239
Vastaukset
- yliopiston käynyt
Meillä haetaan pääsääntöisesti myös psykiatrinen korkea oppi juuri Amerikasta. Tarvitseeko enää ihmetellä nuorisomme pahoinvointia ja ihmisten kerran jouduttua siihen myllyyn selviämättömyyttä ja lääketehtaitten taloutta nostavia lääkityskierteitä?
Minun ohjeeni ihan asiantuntijanakin on: välttäkää joutumasta koko psykiatrian kanssa tekemisiin-tukekaa toisiinne ja liikuntaan ja selviytykää itse!Onneksi nuo edelliset viisaudet voi oppia aivan itsenäisellä ajattelullakin. Siihen ei onneksi tarvita keinotekoisia lääkkeitä ja kaikkein vähiten yliopistoa. Vai tarvitsevatko vain he yliopistoa, jotka eivät ole sitä ajattelun jaloa taitoa oppineet jo alemmilla koulutusasteilla ;)
- kiitos
PontiusPilatus kirjoitti:
Onneksi nuo edelliset viisaudet voi oppia aivan itsenäisellä ajattelullakin. Siihen ei onneksi tarvita keinotekoisia lääkkeitä ja kaikkein vähiten yliopistoa. Vai tarvitsevatko vain he yliopistoa, jotka eivät ole sitä ajattelun jaloa taitoa oppineet jo alemmilla koulutusasteilla ;)
Olipa se hyvin sanottu Pilatus! kiitos! Viimeinen lause kruunasi koko totuuden; sydämensivistys kunniaan ja fariseukset -ne tiedetään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456