Lasten asiassa ei ole mitään muuta niin olennaista eikä mitään muuta seliä olemassa kuin se kiintymyssuhde joka määrittää lapsen kehitystä. Lapsi valitsee sen tunnekohteensa itse ja viranomainen voi vain vaurioittaa pakkotoimillaan asiaa.Sitä kiintymystä ei voi rahalla ostaa eikä millään vaan se on ansaittava itse. Tuo amerikkalainen mies ei tajua mitään rakastamisesta.
Mutta se maa onkin täynnä idiootteja.
Tällaiset asiat vaurioittavat koko nuorisoamme myöskin ja kovettavat heitä entisestään. Ne vievät luottamuksen ihmiseen heiltä!
Ei mitää seliä olemassa
3
239
Vastaukset
- yliopiston käynyt
Meillä haetaan pääsääntöisesti myös psykiatrinen korkea oppi juuri Amerikasta. Tarvitseeko enää ihmetellä nuorisomme pahoinvointia ja ihmisten kerran jouduttua siihen myllyyn selviämättömyyttä ja lääketehtaitten taloutta nostavia lääkityskierteitä?
Minun ohjeeni ihan asiantuntijanakin on: välttäkää joutumasta koko psykiatrian kanssa tekemisiin-tukekaa toisiinne ja liikuntaan ja selviytykää itse!Onneksi nuo edelliset viisaudet voi oppia aivan itsenäisellä ajattelullakin. Siihen ei onneksi tarvita keinotekoisia lääkkeitä ja kaikkein vähiten yliopistoa. Vai tarvitsevatko vain he yliopistoa, jotka eivät ole sitä ajattelun jaloa taitoa oppineet jo alemmilla koulutusasteilla ;)
- kiitos
PontiusPilatus kirjoitti:
Onneksi nuo edelliset viisaudet voi oppia aivan itsenäisellä ajattelullakin. Siihen ei onneksi tarvita keinotekoisia lääkkeitä ja kaikkein vähiten yliopistoa. Vai tarvitsevatko vain he yliopistoa, jotka eivät ole sitä ajattelun jaloa taitoa oppineet jo alemmilla koulutusasteilla ;)
Olipa se hyvin sanottu Pilatus! kiitos! Viimeinen lause kruunasi koko totuuden; sydämensivistys kunniaan ja fariseukset -ne tiedetään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422234- 251813
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271445- 1091274
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151259- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846