demon of dawn veke

fipr mvclref

Häivy täältä anarkistipuolelle jakamaan manifestejasi ja houreitasi. Ja rakkaat uskovat, älkää reagoiko mitään sen julistuksiin niin kauan että se toivottavasti älyää poistua.

8

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kovin on tehotonta tuo manaamisesi... Uskosi on mahdollisesti sen verran heikko, että et saa minua exorcisoitua täältä pois? Huomaatko, mikä tässä listassa mainittiin ensimmäisenä:

"Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita" - Markus 16:17-18

Vai mahtaisiko epäonnistumiseesi olla jokin muu syy?

http://gregteselle.com/thoughts/wp-content/uploads/cruce2.jpg

• hehee....etko kestä raamattuun kohtistuvaa kritiikkiä ja paniikki iski?? :))
      Jos sulla on jotain sanottavaa niin käy ihmeessä vastaamassa dod:in kysymyksiin...tosin veikkaan ettet pysty siihen :)

Keep goin dod :)

• Minä olen tämän maailman jumala ja annan siunaukseni aamunkoiton demonin työlle tällä palstalla. Vakavat seuraukset odottavat niitä, jotka kapinoivat käskyjäni vastaan. Ehkä aloittaja on valmis riskeeraamaan itsensä ja tulevaisuutensa voidakseen kapinoida sitä vastaan, joka on tämän maailman minulle antanut?

• detxlö öp

taas postasit ton viimisen itse. sitkee sissi mut väärällä asialla. syvältä.

• Mikä sinulle jäi epäselväksi kommentissani, joka koskee demon_of_dawn-nimimerkin oikeutta jakaa tietoa teille uskovaisille?
        Haluatko kenties käydä kauppa sielustasi? Olen kiinnostunut jos olet halukas myymään sen. Minulla on aina käyttöä kaltaisillesi :D

• 1213

"Ja rakkaat uskovat, älkää reagoiko mitään sen julistuksiin niin kauan että se toivottavasti älyää poistua. "

Mielestäni hänen julistuksiin pitää nimenomaa reagoida, jotta ihmiset, jotka vielä ajattelevat itse, voivat nähdä, etttei hänen väitteensä ole kestävällä pohjalla. Ne ovat rusinapullailua puhtaimmillaan ja tarkoituksena on vain johtaa ihmisiä harhaan totuudesta. Jos tätä ei tuoda esiin ja ihmiset eivät itse syvällisesti tutki asioita, voivat he helposti eksyä ja silloin Jumalan viholliset voivat voittaa.

"Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä; eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville. Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa."
      Matt. 5:14-16

"demon_of:dawn" ja kumppanit ovat kuin haukkuvia koiria, ei ne pure. Niitä ei pidä säikähtää, vaan asiat pitää rohkeasti tutkia ja luottaa Jumalaan. Jumala antaa jokaiselle sitä pyytävälle ymmärrystä nähdä miten asiat on ja mikä on totuus.

• Seia

Uskon Jumalaan ja Jeesukseen, ja mielestäni demon_of_dawn kirjoittaa täyttä asiaa. Hän kertoo rehellisesti sen, mitä Raamatussa on sanottu, sen voi jokainen tarkistaa lukemalla itse nuo asiat. Monet uskovaiset eivät edes tunne Raamattua. Olen itse lukenut Raamatun muutaman kerran läpi sanasta sanaan ja suosittelen sitä kaikille uskoville. Itse aikoinaan 16-vuotiaana tultuani uskoon kauhistuin Vt:n kertomuksia: tällaiseenko Jumalaan minun pitäisi uskoa? Niin olisi pitänyt toisten uskovien mielestä, mutta minähän kapinoin. En olisi ikinä voinut palvoa sellaista Jumalaa. Ihmiset ovat kaikkina aikoina uskoneet erilaisiin jumaliin, israelilaisillakin oli monenlaisia jumalakuvia, esim. muutamien profeettojen käsitys Jumalasta oli ihan miellyttävä. Tietysti jokainen voi kuvitella Jumalan millaiseksi tahtoo ja palvoa sellaista Jumalaa kuin haluaa, mutta ihmettelen kyllä, miten voidaan täysin kritiikittömästi hyväksyä mitä tahansa väittämiä Jumalasta, kun ne ovat Raamatussa. Raamattu on ihmisten kirjoittama kirja, jossa kerrotaan ihmisten ajatuksia, käsityksiä ja uskomuksia Jumalasta, eikä meidän suinkaan tarvitse omaksua samanlaisia käsityksiä kuin eräillä ihmisillä on ollut kauan sitten.

• free-witch

Nostan hattua, ja korkealle. Juuri tällaisia uskovia soisi olevan enemmänkin.
        Ymmärrätte raamatun vajavaisuuden, ja niin kauan kuin ette tuputa uskoanne muille ettekä sitä perustele ihmisten kirjoituksilla, niin rauhaa ja hyvää teille toivon :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      180
      10430
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3575
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      54
      3331
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2885
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      211
      2255
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2213
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2043
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1648
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1466
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1386
    Aihe