Kalliit jäivät kauas taa! Lidlin halpisvoide peittosi muut ryppyvoidetestissä
Tanskalaistesti Hinta ei ole aina laadun tae.
Tanskalainen kuluttajalehti Taenk testasi elokuun numerossaan ryppyvoiteita. Testissä mitattiin ryppyjen syvyyttä ja pituutta.
Yllättäen testi oli edullisten merkkien juhlaa. Kaksi parasta voidetta olivat Lidlin Cien Anti-Wrinkle Day Cream Q10 sekä Eucerin Anti-Age Hydraluron-Filler. Ihoa kosteuttivat parhaiten Cien ja Nivea.
Testissä oli voiteita kaikista hintaluokista, mutta kalliit merkit jäivät edullisista.
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288740444827.html?pos=ok-nln
LIDLin halpavoide parempi kuin kalliit merkkivoiteet!
23
1939
Vastaukset
- Niin aina
Lidlissä on muutenkin kaikki parempaa halvemmalla hinnalla kuin muualla.
- knfndlkfkfkfkfkfkfln
Lidlissä on paljon hyvälaatuisia tuotteita halvalla. Dödö on parasta mitä olen löytänyt. Lidlin "kertakäyttö"partaterät on hyviä ja kestää todella monta käyttökertaa. Ihan erilaisia kuin ne prisman keltavalkoiset lelut.
- lisää kokemuksia!
Ompa mukava kuulla sellaisten tuotteiden kokemuksista mitä ei itse ole vielä ehtinyt kokeilla. Siis seuraavat partaterät Lidlistä. Olen naisihminen mutta nainenkin tarvitsee partateriä.
- ostan usein
Juu ja Lidlin itse leivotut rahkataskut on maailman parhaita.
- vanhapiika
Ostin tänään Lidlin rahkataskuja njam hyviä on
- silmäruoka
Lidilissä myös hyvä p(e)rseisiä nuoria naisia myyjinä,käyn usein.
- Sekin vielä!
No, siinähän se bonuksena tulee muun mukana kun voi ravita itseään myös psyykkiseltä puolella kauniita naisia katselemalla kehon tarvitseman ravinnon lisäksi.
- ihaillen
Meidän lidlissä on komea kaljupää töissä
- mistä nyt
lidlistä loppui se hyvä sianlihasäilyke OLDERBURGER ...annoin siitä palautetta mutta tuskinpa se takasi tulee.................:(
- lkfkdkfnxdnlkddlld
Voi hyvinkin tulla. Esim lidlin hyvä perunamuusijauhe oli kuukausia pois valikoimassa ja sen tilalla oli vain sitä pahaa mummon muusia.
Sitten se lidlin oma laadukas kuitenkin tulikin uudelleen myyntiin.
En tiedä miksi siellä noin toimitaan..
- Lindlin vakiasiakas
Onko Eucerin voide myös Lidlin valikoimissa?? En ole tullut ajatelleeksi ja huomanneeksi. Apteekin valikoimiin se ainakin kuuluu ja maksaa yli 30 euroa.
- olen säästeliäs
Minä tilaan eucerin tuotteita iherbistä , on halvempia
- hyvä rasva
olen säästeliäs kirjoitti:
Minä tilaan eucerin tuotteita iherbistä , on halvempia
Minkä hintaisia? Etsi kyllä tietoa netistä.
- edullinen.
hyvä rasva kirjoitti:
Minkä hintaisia? Etsi kyllä tietoa netistä.
Tuossa eucerin yövoide 12,- euroa
http://m.iherb.com/Eucerin-Redness-Relief-Dermatological-Skincare-1-7-oz-48-g/53971 - edullinen..
edullinen. kirjoitti:
http://m.iherb.com/Eucerin-Redness-Relief-Dermatological-Skincare-1-7-oz-48-g/53971http://m.iherb.com/Eucerin-Q10-Anti-Wrinkle-Sensitive-Skin-Creme-1-7-oz-48-g/59501
Tässä toinen - edullisia..
edullinen.. kirjoitti:
http://m.iherb.com/Eucerin-Q10-Anti-Wrinkle-Sensitive-Skin-Creme-1-7-oz-48-g/59501
Tässä toinenJos käytät koodia FIZ281 ja tilaat $40 edestä niin saat $10 alennuksen
- Lidlin vakiasiakas
edullinen.. kirjoitti:
http://m.iherb.com/Eucerin-Q10-Anti-Wrinkle-Sensitive-Skin-Creme-1-7-oz-48-g/59501
Tässä toinenKiitos linkeistä!
- Lopettakaa!!!
edullinen. kirjoitti:
http://m.iherb.com/Eucerin-Redness-Relief-Dermatological-Skincare-1-7-oz-48-g/53971Ei saa tilata iHerbistä! Täytyy ajatella Suomen apteekkien toimeentuloa, ja ostaa niistä!
Ei 3-5 -kertaiset hinnat niin paha ole. Suomeen on pitkä matka, ja apteekit tarvitsevat voittoa. Hammastahnat ja -harjatkin voisi oikestaan siirtää apteekkiin.
- 3+10
Ei kannata uskoa kaikkea, millä iltapäivälehdet sivujaan täyttävät. Yksilöllistä, mikä kosteusvoide on sopivaa kenellekin. Itse en supermarkettien rasvoja osta enkä käyttäisi vaikka ilmaiseksi saisi. Vain kokeilemalla löytää iholleen sopivan tuotteen. Hyvää ei halvalla saa, mutta omaa ihoaan kannattaa arvostaa ja hankkia hyvät hoitotuotteet nuoresta pitäen. Lidlestä kadonnut vuosien varrella monia hyviä tuotteita, joiden takia siellä tuli käytyä. Aloin asioida taas lähikaupassa, missä kamppanjahinnat edullisempia kuin Lidlessä ja tuotteet ovat samoja.
- Lidl-jotkut tosi hyviä
On tullut asioitua Suomeen rantautumisesta asti, ehkä noin 11v., ja täytyy sanoa, että jotkut tuotteet on todella hyviä, jotakin tuotetta saa suuremman pakkauksen samalla rahalla kuin toisessa kaupassa ( sanotaan nyt vaikka etikkaa tai klorittia ). Takuut, ne tavarat joihin takuu tulee, on hyvät jne.
Aika usein olen nähnyt että joku ostaa käyttötavaraa johon tulisi kenties monen vuoden takuu mutta sanoo kassalla ettei tarvi kuittia ( jossa takuu siis on ). Takuut toimii hyvin, monet tavarat olen takuuajan puitteissa hajottua palauttanut ja aina on toiminut
Mutta nyt ihan viime aikoina olisin ollut huomaavinani, ettei enää olisi niin halpa kuin oli aiemmin.
Tätä näkemystä puoltaisivat myös pari seikkaa. Se että Lidlin liikevoitto Suomesta kasvoi selvästi viime vuonna ja se, että sanotaan minkä tahansa uuden kauppaketjun millä tahansa alalla ottavan 10v ennen kuin voittoa alkaa tulla ja kustannukset voidaan laittaa täysimääräisinä hintoihin.
Lidlissä, kuten varmaan muidenkin kauppaketjujen valikoimissa, on ollut tuotteita, joista ihmiset pitävät paljon ja ostavat hirveän paljon, mutta ne on juuri siitä syystä lopetettu?!
Esim. hyvin halvat esipaistetut sämpylät, joiden kate on hyvin pieni, mutta joiden varastointi ja kuljetus vie paljon tilaa. Mutta joiden hylly oli aina tyhjänä, kun tuote oli tosi hyvä ja ihmiset osti paljon.
Näitä on muitakin. Eli valikoimista tuote ei poistu vain sen takia, ettei sitä osteta, syy voi olla myöskin että on halpa ja ostetaan liikaa, mutta hintaa ei voi nostaa kuitenkaan niin korkeaksi että se kattaisi kulut.
- Selvää säästöä kyllä
Mutta MUTTA ei niin hyvää ettei jotain huonoakin!
Käyn nykyään melko usein myös ja muutos on ollut lähinnä asiakasvitojen suurena määränä johon he Lidlissä ei pysty aina vastaamaan, viikkotarjous yms. tarjoustuotteet ovat loppuneet jo samana päivänä kun myynti on alkanut tai niitä EI EDES TUODA myyntiin sitten joka myymälään kuten käyttötavaroita yleensä jne. Mutta myös elintarvikkeissa samaa havaittavissa!
HENKILÖKUNTAA on joskus liian vähän, ja kun tavaraa menee tilalle ei tule uutta, ja tyhjät pahvilaatikot pyörii "jalossa" tai hyllyn täytteinä ainakin!
Paistopisteet joskus huonossa jamassa (Pasila) liikkeessä jossa käyn esimerkkinä.
Virhelyöntejä tuotteissa on ollut useamman kerran, eli kassa ei ole aina samalla tasolla kuin tuotteet ilmoitetaan myytäviksi.
Näitä on vaikea lähteä jälkeenpäin korjaamaan jos hintaero on vähäinen tms.
MUTTA KEHOITAN AINA OTTAMAAN KUITIN - ja tarkistamaan onko tuotteet suhteessa maksettuihin lukuihin ja määriin!
Jos ns. muukalaisten käyntejä voisi ajoittaa muuhun aikaan kuin mitä muut käyttävät asioimisessa olisi sekin palvelua, ei jaksa aina katsella mm. somalien lukuisia määriä huutamassa ja mesomassa kaupassa missä sattuvat olemaan pentuineen ja aina luuri korvallaan ja muiden kulun tukkeena usein eli aina! Somaleille OMAT kaupat ainakin jos ei muille?!
Myös jotenkin tuntuu sanotaan "värilliset" kassat jos niitä on kuten mm. Sörnäisissä Hki, on heidän kassajonoissaan paljon "heimolaisia" ja mitä todennäköisemmin on myös ns,. "ohilyöntejä" eli ei kassavirtaa monelta osin ollenkaan?!
Tuotteita ei siis aina makseta jos sattuu olemaan kassa jolla "solidaarisuutta" samanvärisiin tms.! Tämän kaltaisen olen huomannut itsekin, joten se ei ole valhetta ja mielikuvitusta! Tavaravirrassa siis menee ns. ohi hinnanlukijan tavaraa!
Olen informoinut asiakaspalautteena asiasta ja toivonut enemmän ns. 'tavallista väkeä' kassaan - huomattavaa on myös missä muualla tahansa, missä on joku "etninen" siis huomattavassa määrin erilainen on kassatyössä sillä kassalla on vapaata ja jonotusta ei esiinny!?
Mistähän sekin johtuu... voi van kysyä?
Huonosti Lidl avautuu asiakkaan suuntaan päin, joskin sitäkin on ollut jo pitkään pakko tehdä! Tuli ostoskorit jne. niiden valtavien market-kärryjen lisäksi jne.!
Mainontahan on ylivoimaista nykyisellään, ja ei niin salaista kuin alkuvuosina, piti mennä paikanpäälle katsomaan mitä on myynnissä yms.! - Urkki kävisi Lidliss
- blondi ostoksilla
Lidlissä oli halpoja naisten pikkuhousuja, 2,99 pkt jossa kahdet pikkuhousut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995