Sims2 Ja LISÄOSAT? Mitä ihm.

SimsAngel

Siis oon ajatellut säästää rahaa tohon sims 2 ja ostaa sen MUTTA MITÄ ihm. SIIS eiks siin muka toimi sit nää sims 1 lisä osat (lemmikit, taikaa ym.?)

SEHÄN ON SIT IHAN NAURETTAVAA. kaikki ostaa eka, sims1 ja lisäosii siihen aika paljon, sit tulee sims2 ja hups, ollaaankin ostettu lisäosat ihan TURHAAN, Kun ei niillä enää mitään tee, jos haluu pelaa sim2.. tai sit pitäis varmaan ostaa niille oma kone.. NO HUH HUH.. sit kun tulee nää kuuluisat sims 2 lisä osat, ja niit on myyty sairaast, ilmotetaan v 2006, tulee myyntiin UPEA sims3 jihuu jihuu jihuu.. ja siihen pitää ostaa omat lisä osat jotka on taas näin 100e.. JA KIERRE JATKUU :(

13

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lehmuliini

Oon ihan samaa mieltä! Onhan se kiva peli joo, mutta tommonen rahastus sillä ottaa vähän päähän, kun ne on just tosi kalliita ne lisäosatkin. Sitte kun niitä tehään tosi monta, ja sen jälkeen kun on ostanu ne kaikki, tuleekin kokonaan uusi sims, johon tulee taas kokonaan uudet lisäosat, ja sitten kun se uusin on aina niin hohdokas ja parempi kuin edelliset, niin sitten on ikään kuin ostanut ne turhaan, koska ei enää huvitakkaan pelata niitä vanhoja.

• jööh

... miten hitossa luulette että ne voisivat yhdessä pelittää, siis ykkösen lisäosat ja kakkonen??? Eri grafiikka ym.
        Rahastusta? Ehkä, mutta jos kukaan ei maksa näitä pelejä, lisää ei tule.

• Korat

Mulla on Sims2:n, enkä minä ainakaan ole TURHAAN ostanut Sims1:stä ja kaikkia lisäosia siihen. Koska olen saanut viettää niiden kanssa hyviä hetkiä. Kaikki vanhenee ja uudistuu ajallaan.
      Eikä sitä Sims2:sta ole mikään pakko ostaa, voittehan te odottaa suosiolla sen muutaman vuoden kun tulee se Sims3:n ja ostaa sitten sen.

• Sims 1 lisäosineen on niin alkukantasen näköstä vanhalla grafiikkamoottorilla ja niin edelleen... Täytyyhän niitten kehittää sitä peliä. Eli jos ne tekee uusimmalla tekniikalla ja semmosilla uuden simssin niin on täysin mahdotonta saada mitään sims 1:een liittyvää toimimaan siinä pelissä.

Jaksaisitko pelata jotain sims 1 sitten vuonna 2006?
      Sehän on surkeen näköstä verrattuna sitten sen vuoden simssiin.

• Stitch...

Mistä helvetistä oot kuullu tollasta ettei ne lisäosat toimi... KYLLÄ mulle ainakin toimii sims1 kaikkine lisäosineen aivan moitteettomasti..

• Ei v..tu millainen älykääpiö! Kyse oli siitä, etteivät Sims1 lisäosat toimi Sims2 pelin kanssa!
        Opettele mursu lukemaan!

• Stitch...

Siis mistä oot kuulllu tollasta paskaa ette ine muka toimis?? Kyllä mulla ainakin toimii sims1 lisäosineen aivan moitteettomasti

• Cevil

Sinun The sims1 pelin lisäosat toimivat siis the sims2 pelin kanssa?
        Salli nauraa!

• SimsAngel
        Cevil kirjoitti:

Sinun The sims1 pelin lisäosat toimivat siis the sims2 pelin kanssa?
        Salli nauraa!

No joo, ehkä se on noinkin et kukaan ei jaksais pelaa sitä enää sillon 2006 ja en aina ihan ajattele loppuun mitä kirjotan... :D mut must se ei vaan näin heti vilkaisult oo kauheen loppuun ajateltuu et koko ajan uusii ja uusii simssei tulee mut... no ihan sama :D :D

• *lumina*

..olisin suunnitellut ja luonut jonku pelin tai minkä tahansa tuotteen ja alkasin myydä sitä, totta kai haluaisin saada siitä niin paljo rahaa ku mahollista.

Täytyyhän noita pelejä kehittää koko ajan. Muuten Sims olis jo kauan sitte kuollu ja kuopattu. Ei minua ainakaan jaksas kiinnostaa pelata alkuperästä simssiä vaikka uutta ei oliskaan tullu. The Simski olis varmasti jo roskissa ilman niitä kaikkia lisäosia...

• Miä :D

No se ois kyl aika ihme jos ne pelais sims 2 kanssa, koska niissä on ihan eri grafiikkakin...kannattas vähän ny ajatella hei...no harmi... jos se kierre jatkuu...mut sims 2 rulz ja aion ostaa sen...ja pelata...ja jos uusi sims 3 tulee vuonna...nakki..:D niin en ehkä heti aio tuhlata rahoja siihen...kato ei sun oo pakko ostaa sitä...!

• TheSims

Tottakai ei käy se on ihan eri peli...!!!

• Hewlewpotrl

eergjerljrlaog vrnoerrrn oört kve-v rout al vpu4ov 4vop ku n b erkj

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2404
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1812
    3. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1471
    4. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1396
    5. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      57
      1347
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      185
      1204
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      94
      1140
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1015
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      951
    10. Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !

Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako
      Mikkeli
      134
      830
    Aihe