Mitä kukaan muu suomalainen julkisuuden henkilö kuin poliitikkokaan ei ole uskaltanut sanoa julkisuudessa.
Armand Alizad oli n. muutama päivä sitten eräässä SubTV:n ohjelmassa vieraana. Häneltä kysyttiin että kun olette suuri salaliittoteorioiden ystävä, niin mikäs teidän kantanne ja mielipiteenne on 9/11 terrori-iskuista. Alizad sanoi että "Jenkit räjäytti ne tornit itse ja se on kyllä sellainen syy millä voidaan hyökätä ihan minne vain".
Hatun nosto ensimmäiselle julkisuuden henkilölle joka uskalsi puhua televisiossa tästä. Sillä sanomalehdissä ei saisi edelleenkään sanallakaan kirjoittaa mitään joka viittaisi USA:n tai salaliittoon koskien 9/11 iskuja.
Armand Alizad sanoi sen
5
623
Vastaukset
- Epeli
Satuin just sen jakson katsomaan Suorasta Huudosta (aika huono ohjelma näin ohimennen sanottuna)
Jep, oli tosijaan sitä mieltä että jenkit tekivät itse iskunsa (ei kyllä puhunut mitään että räjäyttivät pommeilla jos sitä tuolla räjäyttämisellä tarkoitat)
Mutta osittain itsekin olen sitä mieltä et jenkit itse homman takana tai sitten antoivat terroristien tuhota tornit, vaikka oisivat voineet pidättää osaman jo aikaisemmin. - Jerry_Falwell
tämä Armand on?
- Epeli
Arman juonti jotain ohjelmaa edesmenneellä moonTV:llä ja myöhemmin mister finland sarjaa tai jotain semmosta.
- totuus esiin!
Epeli kirjoitti:
Arman juonti jotain ohjelmaa edesmenneellä moonTV:llä ja myöhemmin mister finland sarjaa tai jotain semmosta.
Hyvä kun edes joku uskaltaa kertoa totuuden. Ei mee enää montaakaan vuotta kun joku toinen julkkis tulee ulos 9/11-kaapista;)
- nekö ne
totuus esiin! kirjoitti:
Hyvä kun edes joku uskaltaa kertoa totuuden. Ei mee enää montaakaan vuotta kun joku toinen julkkis tulee ulos 9/11-kaapista;)
on nykyään asiantuntijoita.
Tuon tason julkkikset laukovat mitä vain ainoastaan pysyäkseen otsikoissa. Todistearvo 0.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2215055Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194111- 583633
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 513450
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest383075Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo442159UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami231982