Vetoa europarlamentaarikkoihimme, etenkin naisiin, että he äänestäisivät Rocco Buttiglionen ja uuden komission puolesta. Vaikka Rocco Buttiglione on tölväissyt homoja, niin hänen edustamansa konservatiivinen arvomaailma on meidän naisten puolella kun taistelemme kansainvälistä ihmiskauppaa ja prostituutiota vastaan. Ilman konservatiiveja on vaarana, että eurooppalaiset liberaalit laillistavat prostituution ja seksin ostamisen.
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
http://www.satuhassi.net
Vetoa europarlamenttiin
12
597
Vastaukset
- Lotta
Kannattaisi samalla vedota etenkin
Lasse Lehtiseen, Kyösti Virrankoskeen ja Hannu Takkulaan, jotka ovat Ylen mukaan ilmoittaneeet hyväksyvänsä Buttiglionen komissioon.
Hassi, Myller ja Jäätteenmäki ovat jo ilmaisseet kielteisen suhtautumisensa ko. henkilöön. Kokomuuksen edustajat taas ovat ilmeisesti melko suopealla linjalla.- Lotta
... nyt kävi kömmähdys
Luin tuon ensimmäisen viestin pikaisesti ja tein väärän tulkinnan: ymmärsin sen kannustavan estämään ko. herran pääsyn komissioon.
Pahoitteluni ensimmäiselle kirjoittajalle, mutta itse esittäisin mielummin vetoamuksen äänestää Buttiglionea vastaan ja vetoamaan noihin ko. miestä puoltaviin henkilöihin, jos vaikka joku heistä vielä tulisi järkiinsä. - helmi-y
Lotta kirjoitti:
... nyt kävi kömmähdys
Luin tuon ensimmäisen viestin pikaisesti ja tein väärän tulkinnan: ymmärsin sen kannustavan estämään ko. herran pääsyn komissioon.
Pahoitteluni ensimmäiselle kirjoittajalle, mutta itse esittäisin mielummin vetoamuksen äänestää Buttiglionea vastaan ja vetoamaan noihin ko. miestä puoltaviin henkilöihin, jos vaikka joku heistä vielä tulisi järkiinsä.niinhän sinä aina teet...
xD - Lotta
helmi-y kirjoitti:
niinhän sinä aina teet...
xD...saatiinhan sillä edes sinut hyvälle tuulelle ;)
- jorojukka-kukka
Lotta kirjoitti:
... nyt kävi kömmähdys
Pahoitteluni ensimmäiselle kirjoittajalle, mutta itse esittäisin mielummin vetoamuksen äänestää Buttiglionea vastaan ja vetoamaan noihin ko. miestä puoltaviin henkilöihin, jos vaikka joku heistä vielä tulisi järkiinsä.Pikaisesti luen täälläkin päässä, enkä availe linkkejä. Mietin vain, että mikähän on oikea viestin tarkoitus ja jätin kommentoimatta kokonaan. Huh, selvyys tuli kuitenkin. :)
- jorojukka-kukka
helmi-y kirjoitti:
niinhän sinä aina teet...
xDTuleeko mielestäsi juuri naisille usein kömmähdyksiä?
- helmi-y
jorojukka-kukka kirjoitti:
Tuleeko mielestäsi juuri naisille usein kömmähdyksiä?
onko Lotta nainen?
- jorojukka-kukka
helmi-y kirjoitti:
onko Lotta nainen?
Mutta vastaapas esittämääni yksinkertaiseen ja selkeään kysymykseen. Kiitos!
- ????
jorojukka-kukka kirjoitti:
Pikaisesti luen täälläkin päässä, enkä availe linkkejä. Mietin vain, että mikähän on oikea viestin tarkoitus ja jätin kommentoimatta kokonaan. Huh, selvyys tuli kuitenkin. :)
tämä lukihäriö?
- Lotta
???? kirjoitti:
tämä lukihäriö?
Voin vastata oman lukihäiriöni puolesta, eli ottaen huomioon Rocco Buttiglionen lausunnot naisista ja naisten asemasta, ei ainakaan minulle ensimmäiseksi tullut mieleen, että joku pyytäisi feministi-palstalla vetoamaan hänen puolesta. Kun vielä unohdin taas kerran tuon "maltti on valttia" -asenteen niin väärinymmärryshän siitä syntyi.
- Kölvi
Seksinoston kieltävä lakiehdotus on konservatiivisten akkojen höyräilyä.
Samalla kun annamme tukemme prostituution vastaiseen toimintaan, tuemme mm. näitä ajatuksia:
- Naisten paikka on kotona
- Abortin kieltävää lainsäädäntöä
- Avioerolakien kiristämistä
Buttiglionen ajatukset eivät, ikävä kyllä, ole tältä vuosisadalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2765401- 704986
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234375Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484086- 513820
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413408
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873097Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv662949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688