Kuvaile tyypillinen suomalainen.
KUVAILE TYYPILLINEN SUOMALAINEN
2
149
Vastaukset
- seipäänniellyt
Ns mörkö. Ei juuri puhu ongelmistaan vaan pitää kaiken sisällään, keskustelu yleensäkin pintapuolista eikä valittaa saa vaikka syytä olisi, syö mielummin ahdistuspillereitä.
Työssään tosikko ja pitää pakkovääntöä sekä ahkeruutta päämääränä. Jos ei em täytä potee huonoa omaatuntoa. Syyttää muita virheistä jos vain voi ja ottaa kunnian itselleen jos mahdollista. Esittää muiden ideat ominaan. Luulee olevansa korvaamaton.
Viinan juominen on kunniakasta, raittius hienohelmaista ja halveksuttavaa. Auto on pyhä lehmä ja sillä pädetään. Salaa katsoo verotiedot sekä tuntee riemua ja kateutta em asiasta. Kliseisesti tekee kaiken itse niin hyvässä kuin pahassa.
Pelkää ulkomaalaisa ja maahanmuuttajia eikä puhu kieliä vaikka osaisi, hävettää jos kuitenkin tekee lausumis tai kielioppivirheen. Alemmuuskompleksi vaivaa vaikka sitä peitellään mölyämällä. Ei sano päivää tai tervehdi. Ei tunne sanaa Kiitos ja Ole hyvä.- yks voan
Tuohon ei ole paljon lisäämistä.paitsi että anteeksi jos oon olemassa ja sori jos oon syntynyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463220Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091952Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171920Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si811791- 181522
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431418- 281356
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1261212UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131168