tässä se nähdään

asdfasdf

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyjää tyhjästä

      NIIN, miksiköhän he haulit ISKEYTYIVÄT kissaan?

      Työtön psykopaatti, jolla on vakava persoonallisuushäiriö vahtii koiranpaskaläjiä ja naapurin kissaa. Kun ei uskalla ampua ihmisiä on pakko purkaa se kissaan.

      Sinä onneton yksinäinen ruikuttaja, tuolla provollasi ei tälläkään kerta ole mitään tekemistä, tai asiapohjaa eläinten suojelijoiden kanssa !

      • asdfasdf

        puuttukaa nyt siihen epäkohtaan että tällaista ei tapahdu,kissaa kun on laitonta juoksuttaa irtaallaan.
        oi ruikuttaja.vai eikö riitä perusteeksi,pitääkö se olla tuotantoeläin?


    • pi4egfpo3wijf3po

      Niinpä!

      Ihmeellistä onpi se, miten höpöhöpöaktivistin mielestä kissojen HEITTEILLÄ pitäminen voi olla hyväksyttävää toimintaa.

      Mitään vikaa ei kyetä näkemään niissä ääliöissä, jotka eivät huolehdi lemmikeistään.

      Omituista.

      • Mikä logiikka?

        Jos näen heittelille jätetyn lapsen jossain, pitäisikö sitä sitten ampua haulikolla?


      • Ihme logiikka se...
        Mikä logiikka? kirjoitti:

        Jos näen heittelille jätetyn lapsen jossain, pitäisikö sitä sitten ampua haulikolla?

        ...sinulla vasta on!!

        Sinunko mielestäsi kaikkea HEITTEILLE jätettyä PITÄISI ampua haulikolla?

        Miksi ihmeessä pitäisi?


      • asdfasdf
        Mikä logiikka? kirjoitti:

        Jos näen heittelille jätetyn lapsen jossain, pitäisikö sitä sitten ampua haulikolla?

        niin vihernarsisteistahan muut ovat alempiarvoisia.
        vihernarsisteista tämä sitten oikeuttaa toteuttamaan omia näkemyksiään muiden elämässä.


      • asdfasdf

        niillä kun on se oma totuus joka heistä on se yksi ja ainoa jonka mukaan muiden pitää elää,tosin ehtiä itseään se ei sido mihinkään.


    • ???

      miten käy kun turkistarhaajia juoksee vapaana?

      saako sitä ampua? eikö sen olisi parempi olla häkissä turvassa?

      • asdfasdf

        kettupoikaahan(lue joni purmonen) joskus ammuttiin kun se kirmasi turkistilalla vapaana,säikähti niin paljon että pakeni ulkomaille vahingonkorvausmaksujaan,eikä kai ole tullut vieläkään takaisin kun pelkää joutuvansa häkkiin turvaan.


    • tarhaajat häkkiin

      Turkistarhaajan ON hyvä olla häkissä, koska hän ihannoi ja puolustaa häkkioloja. Itse asiassa se onkin AINUT turva esim. uhanalaiselle NAALILLE. Näin turkistarhaaja saa tilaisuuden itse kokea onko se tarhassa oleskelu oikeastaan mukavaa.

      • asdfasdf

        Suomen ainoat naalit ovat kohta turkistilallisilla ja nämä eläinsuojelijat tahtovat kieltää.


      • asdfasdf kirjoitti:

        Suomen ainoat naalit ovat kohta turkistilallisilla ja nämä eläinsuojelijat tahtovat kieltää.

        On jo eikä niitä kohta mistään muualta löydy ku huippuvuorilta ja Grölannista.


    • Missukat

      kissanvihaaja ollut asialla. Kun saadaan ampuja, niin mahdollisimman korkea rangaistus henkilölle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe