tanssii tähtien kanssa EI politikkojen

entinen katsoja

Jutta Urpilainen oli Liikaa tässä ohjelmassa
...olisi pysynyt politiikassa ...eipä viitsi katsoa , kun se jakuttaja on siellä.

7

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dar Jeeling

Jutan puheissa sentään oli jotakin järkeä toisin kun tämän höpöhöpö Krissen!

• ORV

Anteeksi,,!!!!!!!,kyllä Jutta oli hyvä ...paras tuomari mitä on ollut

• Köpi K.

Jutta oli kylläkin tuomareista paras. Mutta kuka oli se pöljä, joka keksi laittaa Krissen tuomariksi? Pitäisi ajatella kahdesti. Eihän Krisse osannut sanoa mitään. Hänellä pitäisi olla valmis käsikirjoitus, josta lunttaisi tekstin.

Kaiken kaikkiaan ihan käsittämätön moka vaihtaa Helena A-H Krisseen.

• Astor

Eihän Jutta ollut kuin tämän kerran mukana, vierailevana tuomarina!
      Ja minusta hän suoriutui yllättävän hyvin, osasi antaa ihan asiallisia kommentteja, ehkäpä ymmärtääkin jotain tanssimisesta. Saapa sitten nähdä millainen meininkin on ensi kerralla, kun vierailijaksi tulee Duudsonien Jukka...

• Jutta oli hyvä

Minusta Jutta oli loistava arvioidessaan parien esityksiä. Motivoitunut ja selvästi kiinnostunut aiheesta. Muutenkin oikein lämminhenkisen tuntuinen ihminen.

Huonoin kaikista tuomareista oli mielestäni Susanna Rahkamo. Niin tyhjänpäiväinen, että en enää katsonut koko lähetystä.

• ☺️ kattotaan nyh

Jutta oli ok ja kiva kun tuli pois mukavuus alueeltaan. Ehkä ensi vuonna jo tanssiakin.
      - ensi viikolla vieraileva tuomarina on Duudsoneista isäntä . Silloin varmasti sanan säilä on värikkäämpää.

• gnyy

Minun mielenkiintoni kyseistä ohjelmaa kohtaan lopahti jo muinoin kun Ratia vain roikkui ja roikkui kisassaja monta kehityskykyistä putosi hänen takiaan. Tanssiminen ja sen opettelu ei ollut pääasia kilpailussa joten mielenkiinto meni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1599
    2. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      11
      1487
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1415
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      234
      1385
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1301
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1110
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1040
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      91
      981
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    Aihe