lainkaan uskonnon uhreja. Kristitytkö tässä ainoita pahiksia ovat.
Onkohan Islamissa ja muissa uskonnoissa
7
113
Vastaukset
- ononon
on, mutta uskaltavat vielä vähemmän julkisesti puhua kuin kristinuskon uhrit
- v...
Eikä, jos on kaula katkaistu, voi paljon puhua.
- Uskonnot
Kaikissa uskonnoissa on uhreja.
- Pseudouskovainen
Kaikissa Tieteissä ei ole uhreja.
Pseudotieteen haittavaikutuksista ei ole yhtään pitävää Pseudotieteeseen perustuvaa tutkimusta tehty, joten Pseudotieteellä ei ole uhreja. - bnb
Pseudouskovainen kirjoitti:
Kaikissa Tieteissä ei ole uhreja.
Pseudotieteen haittavaikutuksista ei ole yhtään pitävää Pseudotieteeseen perustuvaa tutkimusta tehty, joten Pseudotieteellä ei ole uhreja.Mihin Pseudouskovainen uskoo?
"lainkaan uskonnon uhreja. Kristitytkö tässä ainoita pahiksia ovat"
Kaikissa uskonnoissa on uhreja, Islamissa uhrit ovat yleensä naisia ja ISIS tekee aika pahaa jälkeä lähi idässä.
Juutalaisuudellakin on tuhansia uhreja lähi-idässä.
Uhrittomia uskontoja ei taida olla kun pari.- n..
Jeesukseen uskovia teloitetaan lähi-idässä ja muissakin muslimimaissa. Pohjoiskoreassa vainotaan ja tapetaan Kristittyjä. Uskonsa ja vakaumuksensa tähden henkensä menettäneitä sanotaan marttyyreiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792