Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Siistityt vehkeet...

Fandango69

Minusta on hyvin kiihoittavaa ajella karvoitus siistiksi, varsi ja kivekset kokonaan paljaiksi ja muuten sellainen lyhyt siistitty karvoitus. Kiihoittaa mukavasti joka kerta ja pakko ttyydyttää itsensä ajelun päätteeksi! Vielä jos löytäisi salarakkaan, jonka kanssa saisi luottamuksellisen nautiskelusuhteen aikaan niin nam nam! Ajeltais karvoja ja pidettäis toisiamme hyvänä, olis ihanaa hellästi hieroa paljasta pillua jonka päällä häpykummulla olis ihana siisti karvoitus ja sen jälkeen nuolla oikeen kunnolla... Katsella kun nainen ottais paljaan kullin ahnaasti suuhun ja lopuksi saisi työntyä sisään ja ja ja...
Tampereen seudulla vaikutan jos jotakuta naista kiinnostaisi....
Nelikymppinen terve ja miehekäs...
fandango(at)luukku.com

5

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khz

      Ajoin kaikki karvat alapäästä tuntuu hyvältä otaa joskus pois tuntuu kivalta katsoa kun ei ole karvoja alapäässä pidän miistä ne on seksikäitä ok

      • maxxl

        JUTTELIN töissä 17v pojan kanssa kun ei ole enään kun vähän pillu karvokaan(59v). Poika sano että ajaa itseltään ja näytti posliini munan seisovana(25CM). Tuli luokseni partahöylän kanssa ja olin jalat levällään kun parturoi, otti suihin ja nai vielä monta tuntia. Käy viikottain siistimässä jalkojen välini.


    • mä kans ajelen ja se on ihan helvetin kiihottavaa..aina joutuu vetää käteen ku ajelee.kivekset pikkasen hankala ajella

    • Ajelenvastakin

      MInä ajelen kanssa pallit ja varren karvattomaksi. Minulla kasvaa karvoja suhteellisen paljon ja kaikki häviää karvoitukseen. Paljas varsi näyttää kaiken lisäksi pidemmältä ja saa naisilta kommentteja kuinka suuri sinulla on.

      • RaadollinenTotuus

        Julma tosiasia on kuitenkin se, ettei se nappula siitä kasva milliäkään isommaksi, vaikka kuin niitä karvoja sheivailisit. Etkö ole ikinä kuullut sitä, että naiset on opetettu nuoresta pitäen "kehumaan isoksi" ihan vaan miesten onnettoman itsetunnon pönkittämiseksi... harvalla oikeasti on ISO ja naiset sen kyllä tietää.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe