Millaisia kihomadot on ulosteessa? Onko ne valkoisia tai kellertäviä madon muotoisia noin. 1cm pituisia...mutta onko ne kuolleet sitkeitä vai limaisia helposti ilmaiseksi mössöksi meneviä. .Itsellä on ollu kihomatoihin sopivia oireita vuoden ja olen syönyt pyrviniä puolen vuoden ajan,välillä oireet häviää hetkeksi, mutta tulee pian takaisin. Yhtäkään elävää matoa en ole nähnyt, ulosteessa on tuollaisia ohuita säikeitä jotka sopisivat ulkonäöltään Kihomadoiksi ,ne ovat aina liikkumattomia. On ulosteen sisällä ja päällä,harvemmin päällä..
kihomatojako
pelkoinen93
1
118
Vastaukset
- loiset
eipä tuo ainakaan erästä perhettä haitanna vaan 3 päivää sitten kihomatoja ja nyt ollaan viety lapset ulkomaille lomalle. tartunta vaara muihin on vielä päällä noin 2 viikkoa .
kyllä vei y unet kun kuulin taas tapahtuneen tuollaista. lapset ovat kaikki alle 8 vuotiaita ja 4 kpl luulisi että tuo perhe olisi jättännyt lomansa myöhemmäksi ja hoitannut ja siivonnut kotinsa loisilta pois . vai tuliko vieraat ihmiset desifioimaan huushollin heidä lomalleissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940