Niin. Mitä ajattelitte tehdä halloweeninä?
Olen vasta 13, ja kaikki väittää että "karkki vai keppostelu" on noloa. Kyllä itse voisin menä yhden kaverin kanssa sinne.
Mutta se ei ole tämän otsikon ongelma. Ongelma on se, kun ensiksi kaverini lupasi olla kanssani halloweeninä, ja sitten se kysyi multa että ollaanko me kahdestaan, kun se haluaisikin olla sen toisten kavereidensa kanssa.
Jos hänelle tulee siellä hauskempaa, niin pitäisikö minun vain sanoa, että, joo mee vaan, voin mä olla yksinkin, ja sitten olisin yksin, vai pitäisikö minun vain pitää siitä kiinni että olemme kahdestaan Halloweeninä, ja meillä saattaisi silti tulla aika tylsää.
Kiitos jos vastaat..!! (:
Halloween
4
166
Vastaukset
- NeitiX
Mikset sinä voi mennä kaverisi kanssa niitten kavereitten kanssa?
Siis kaikki yhdessä?
Eihän se tuommonen kaveri ole mistään kotosin joka ei samaan aikaan pysty käsitteleen kaikkia kavereita.
Sano kaverilles et sinä ja.. ;)- parsakaali04
Kiitos kun vastasit, mutta kun ne ovat menossa latoon yöksi, ja olen sen verran ujo, etten uskalla mennä sinne. (:
ja sitä paitsi sillon varmaan aika kylmäkin.. - juutas
parsakaali04 kirjoitti:
Kiitos kun vastasit, mutta kun ne ovat menossa latoon yöksi, ja olen sen verran ujo, etten uskalla mennä sinne. (:
ja sitä paitsi sillon varmaan aika kylmäkin..ladossa tarkenee, jos siellä on heiniä ja porukkaa
eikä silloin tarvi pelätä kummituksia, kun
on kavereita. (mutta tupakointi ja makkaratulien
teko on kielletty!)
- zxc.
Mee ihan vapaast kerjää karkkii, mut tuskin kellää on sillä tää on SUOMI EI MIKÄÄ SAATNAN USA !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208