Levonen avitti HIFK:ta

Hockeyfan

Olin paikalla tuossa pelissä JOKERIT - HIFK ja ei voi kuin ihmetellä että mikä jokerivastainen linja Levosen päähän on taottu. Yksinkertaisesti hän tarjosi HIFK:lle koko ajan ylivoimapeliä ja tulosta syntyi vasta 5-3 vastaan.

Levonen pitäisi pistää puoleksi vuodeksi kakkosdivisioonaan opettelemaan jääkiekkopelin puolueetonta tuomaripeliä. Näitä ylivoimapelin tarjoajia on myös muitankin tuomareissa sm-liigassa.

5

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aasi

Kun tyyny putosi

• Kaikki tietävä

olin itse kans katsomassa samaista pelia... ja kyllä tuli jäähyjä ihan turhasta ja paljon.. toki vielä oli pari koukkua mitkä olisi pitänyt ottaa pois.. mutta tärkeintä että jokerit vei voiton..

• Lätkäguru

Olin katsomassa samaista peliä, ja voin sanoa olevani täysin samaa mieltä kanssasi. Kolmannessa erässä hän suorastaan tarjosi HIFK:lle kavennusta tilanteessa 4-2. Molemmat Jokerien jäähyt tulivat täysin käsittämättömästä syystä, ja jopa jullit osasivat tehdä 5-3 ylivoimalla maalin.

Edes laulamamme pilkkahuudot Levosesta eivät auttaneet, vaan hän jatkoi samalla Jokerien vastaisella linjalla, kuten niin monta kertaa ennenkin. Kolmannen erän lopussa joku HIFK:n neideistä liukastui ja täräytti nassunsa jäähän, minkä seurauksena Petri Pakaslahdelle tuomittiin 5 20 minuutin rangaistus korkeasta mailasta. Samassa tilanteessa Hanna Aravirta osoitti kypsymättömyytensä valmentajana ottamalla aikalisän, vaikka jullipellen verellään sotkeman jään siivoamiseen vierähti ainakin kaksi minuuttia.

Levosen tarjoilusta huolimatta jullit eivät onnistuneet tasoittamaan peliä, ja Jokerit voitti ottelun oikeutetusti. Ja jos joku peliä näkemätön Kärppä-pelle tulee aukomaan tänne päätään, niin tässä tilastoa:

Jokerit: rangaistuksia 9 kpl, 39 min
      HIFK: rangaistuksia 5 kpl, 10 min

Eikä Jokerit todellakaan pelannut sen enempää sikaa kuin HIFK, jullipellethän joutuivat koko ajan rikkomaan Jokerien pyörityksessä! Levonen Suomisarjaan!

• JiiÄm

'Japa' Levonen on Suomen ja koko Euroopan ylivoimaisesti paras päätuomari antaa pelata kunnon lätkää eikä vihellä hipaisuja! TAKLAUKSIA LISÄÄ LIIGAAN Tshekki tyylinen kiekko on perseestä!

• jups

siis kyllä ottaa päähän tuollaiset valitukset kun tuomari oli huono!! tuomari kun pitää oman linjansa niin ei siinä pitäisi kellään olla päänaukomista!!! näköjään jokeri ja hifki-fanit on kaikkein pahimpia tuomarin mollaajia!! turhia jätkiä ootte!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen