Olin paikalla tuossa pelissä JOKERIT - HIFK ja ei voi kuin ihmetellä että mikä jokerivastainen linja Levosen päähän on taottu. Yksinkertaisesti hän tarjosi HIFK:lle koko ajan ylivoimapeliä ja tulosta syntyi vasta 5-3 vastaan.
Levonen pitäisi pistää puoleksi vuodeksi kakkosdivisioonaan opettelemaan jääkiekkopelin puolueetonta tuomaripeliä. Näitä ylivoimapelin tarjoajia on myös muitankin tuomareissa sm-liigassa.
Levonen avitti HIFK:ta
5
299
Vastaukset
- Aasi
Kun tyyny putosi
- Kaikki tietävä
olin itse kans katsomassa samaista pelia... ja kyllä tuli jäähyjä ihan turhasta ja paljon.. toki vielä oli pari koukkua mitkä olisi pitänyt ottaa pois.. mutta tärkeintä että jokerit vei voiton..
- Lätkäguru
Olin katsomassa samaista peliä, ja voin sanoa olevani täysin samaa mieltä kanssasi. Kolmannessa erässä hän suorastaan tarjosi HIFK:lle kavennusta tilanteessa 4-2. Molemmat Jokerien jäähyt tulivat täysin käsittämättömästä syystä, ja jopa jullit osasivat tehdä 5-3 ylivoimalla maalin.
Edes laulamamme pilkkahuudot Levosesta eivät auttaneet, vaan hän jatkoi samalla Jokerien vastaisella linjalla, kuten niin monta kertaa ennenkin. Kolmannen erän lopussa joku HIFK:n neideistä liukastui ja täräytti nassunsa jäähän, minkä seurauksena Petri Pakaslahdelle tuomittiin 5 20 minuutin rangaistus korkeasta mailasta. Samassa tilanteessa Hanna Aravirta osoitti kypsymättömyytensä valmentajana ottamalla aikalisän, vaikka jullipellen verellään sotkeman jään siivoamiseen vierähti ainakin kaksi minuuttia.
Levosen tarjoilusta huolimatta jullit eivät onnistuneet tasoittamaan peliä, ja Jokerit voitti ottelun oikeutetusti. Ja jos joku peliä näkemätön Kärppä-pelle tulee aukomaan tänne päätään, niin tässä tilastoa:
Jokerit: rangaistuksia 9 kpl, 39 min
HIFK: rangaistuksia 5 kpl, 10 min
Eikä Jokerit todellakaan pelannut sen enempää sikaa kuin HIFK, jullipellethän joutuivat koko ajan rikkomaan Jokerien pyörityksessä! Levonen Suomisarjaan!- JiiÄm
'Japa' Levonen on Suomen ja koko Euroopan ylivoimaisesti paras päätuomari antaa pelata kunnon lätkää eikä vihellä hipaisuja! TAKLAUKSIA LISÄÄ LIIGAAN Tshekki tyylinen kiekko on perseestä!
- jups
siis kyllä ottaa päähän tuollaiset valitukset kun tuomari oli huono!! tuomari kun pitää oman linjansa niin ei siinä pitäisi kellään olla päänaukomista!!! näköjään jokeri ja hifki-fanit on kaikkein pahimpia tuomarin mollaajia!! turhia jätkiä ootte!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944