ikäkriisi

par

Kävi kälppä. Meidät poikkasttiin

15

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks typy

sinä Par nyt alat ikäkriisistä puheleen. Mikä se sellanen on? :=))))
      Se ehkä vois tulla joskus 80v. mutta meillähän siihen vielä aikaa. :=))))
      Missä sitä on lorvailtu? Luulin että yksin minut taas jätetty. Hyvä että olet vielä kuulolla. :=)))

• par

Tuonne alemmas oon sormet vääränä kirjoitellut. Vilkaseppas sinne. Juttu jäi just sillensä kun iästä kirjoitin. Vielä minä tässä kekkaloin. Kuhan olet lukenut niin palataan. Ai niin kekkasin uuden jujun,
        aloitin ihan jutun juuresta tän saman.=))))))
        Iästä ei ole muuta sanottavaa kuin:"Sä oot just sen ikäinen kuin haluat, itestä kiinni.

• yks typy
        par kirjoitti:

Tuonne alemmas oon sormet vääränä kirjoitellut. Vilkaseppas sinne. Juttu jäi just sillensä kun iästä kirjoitin. Vielä minä tässä kekkaloin. Kuhan olet lukenut niin palataan. Ai niin kekkasin uuden jujun,
        aloitin ihan jutun juuresta tän saman.=))))))
        Iästä ei ole muuta sanottavaa kuin:"Sä oot just sen ikäinen kuin haluat, itestä kiinni.

niin humalassa, että ,vaikka ,kuin, jos kuinka alas meen, niin en löydä sun viestiä :=)))
        Sun piti se virren alkukin mulle kertoa.
        Iästä puheenollen, olen vielä nuori typy. Ja niin oot varmaan sinäkin. Kippis taas! Punkulla jatkan. Ja huomisesta päivästä ei vielä huolta :=))))

• par
        yks typy kirjoitti:

niin humalassa, että ,vaikka ,kuin, jos kuinka alas meen, niin en löydä sun viestiä :=)))
        Iästä puheenollen, olen vielä nuori typy. Ja niin oot varmaan sinäkin. Kippis taas! Punkulla jatkan. Ja huomisesta päivästä ei vielä huolta :=))))

oi herra jos mä matkamies maan. Et sillensä. Vähä hassulta tuntuu näin irrallisena se kirjoittaa, se kuulu siihen edelliseen viestiin. No, se la vii, niinko ransmanni sanoo. Kyllä ne parrinpätkät siellä nököttää, on vaan monen muunkin jotta ota nuista selvää. Eihän sitä itekkään tahdo mukana pysyä.
        Ei ikäkriisiä minulla:))))))

• yks typy
        par kirjoitti:

oi herra jos mä matkamies maan. Et sillensä. Vähä hassulta tuntuu näin irrallisena se kirjoittaa, se kuulu siihen edelliseen viestiin. No, se la vii, niinko ransmanni sanoo. Kyllä ne parrinpätkät siellä nököttää, on vaan monen muunkin jotta ota nuista selvää. Eihän sitä itekkään tahdo mukana pysyä.
        Ei ikäkriisiä minulla:))))))

tuo tosiaan on. Sen verran oon kirkossa käynyt ja virsiä veisannut. Onkohan Par meidät nyt nämä miehet jättäneet? Minäkin toivoin tältä illalta vähän äksöniä, noiden miesten kans, mutta olishan se pitänyt tietää, että ne ovat lähteneet vihreämmille niityille.
        No ei se mitään. Mehän ei niitä roikaleita kaivata. Että kippistä taas :=)))))

• NeitiX
        yks typy kirjoitti:

Tykkäät näköjään vetää niin sanottuja kalsarikännejä..
        Käy nyt vähän pyöriin kylillä.. Viel kerkee..
        Mun täytyy men kattoon teeveest traamaa ja sitä kautta unosille..
        Oikein hauskaa iltaa/yötä/aamua sulle(niin kauaks aikaa ku sul virtaa) ja muille myös..
        Palaan asiaan kun ite selviin tulevast.. ;D

• par
        NeitiX kirjoitti:

Oikein hauskaa iltaa/yötä/aamua sulle(niin kauaks aikaa ku sul virtaa) ja muille myös..

pikkumusta ja piikkikorot:))))

• yks typy
        NeitiX kirjoitti:

vetää näitä kalsarikänneja. Harvoin tulee lähdettyä kylälle pyöriin, kun se niin kallista.
        Olen huomannut, että parempaa keskusteluseuraa saa täältä kuin kapakasta.
        Kapakassa kaikki yrittää näyttää parempaa kuin on, mutta täällä huuhaalla ei kenelläkään oo siihen tarvis :=)))))
        Hauskaa iltaa myös sinulle. Palataan asiaan :=))))

• par
        yks typy kirjoitti:

vetää näitä kalsarikänneja. Harvoin tulee lähdettyä kylälle pyöriin, kun se niin kallista.
        Olen huomannut, että parempaa keskusteluseuraa saa täältä kuin kapakasta.
        Kapakassa kaikki yrittää näyttää parempaa kuin on, mutta täällä huuhaalla ei kenelläkään oo siihen tarvis :=)))))
        Hauskaa iltaa myös sinulle. Palataan asiaan :=))))

on sitä aikanaan kylillä juostu kyllästymiseen asti. Svetarit ja flanellipaita on asuni mun. Koht'sillensä vaihtuu paituliin ja matkani vie pehkuihin lukemaan:)))))

• yks typy
        par kirjoitti:

on sitä aikanaan kylillä juostu kyllästymiseen asti. Svetarit ja flanellipaita on asuni mun. Koht'sillensä vaihtuu paituliin ja matkani vie pehkuihin lukemaan:)))))

olis kohta aika mennä nukkuun tosiaan.

Mut pikku alkkareissa vaan, mä pystyn nukkumaan.
        Jos flanellipaidan päälleni paan, niin kuuma alkaa ahdistaa.
        Varmaan verenkierto viel' niin hyvä,
        et silleen uneen mä vaivun syvään.

Hyviä öitä sulle vaan tää typy toivottaa. :=))))

• juutas
        yks typy kirjoitti:

puheen ollen"; alkaako se typyllä kolmosella
        vai nelosvaihteella?

• yks typy
        juutas kirjoitti:

puheen ollen"; alkaako se typyllä kolmosella
        vai nelosvaihteella?

se sinne neloseen päin menee, ja kallistuu siinäkin loppupäähän. :=)))
        Mutta eihän iällä väliä, kun on muuten nuorekas ja nätti. Vai? ;=)))))

• juutas
        yks typy kirjoitti:

se sinne neloseen päin menee, ja kallistuu siinäkin loppupäähän. :=)))
        Mutta eihän iällä väliä, kun on muuten nuorekas ja nätti. Vai? ;=)))))

hällä väliä. Jotain tommosta olen ounastellutkin.
        Iällä ei muuten väliä, mutta jos vastailee tai
        lueskelee juttuja, olis pikkusen hyvä tietää
        henkilön kypsyysastetta (tai kyllähän se
        yleensä tekstistä paistaa läpi).

• yks typy
        juutas kirjoitti:

hällä väliä. Jotain tommosta olen ounastellutkin.
        Iällä ei muuten väliä, mutta jos vastailee tai
        lueskelee juttuja, olis pikkusen hyvä tietää
        henkilön kypsyysastetta (tai kyllähän se
        yleensä tekstistä paistaa läpi).

kysyt, niin aika raakile sen puoleen olen. Liekkö vielä edes puolikypsäkään :=))))
        Mutta en vielä toivoa oo menettänyt. Jos tässä pikkuhiljaa kypsyiskin :=))))))

• juutas
        yks typy kirjoitti:

kysyt, niin aika raakile sen puoleen olen. Liekkö vielä edes puolikypsäkään :=))))
        Mutta en vielä toivoa oo menettänyt. Jos tässä pikkuhiljaa kypsyiskin :=))))))

lähinnä elämänkokemuksen muassaan tuomaa
        kypsyyttä.
        Meikku kuvitteli vajaa 10-vuotta sitten olevansa kaiken nähnyt ja valmis jo kuolemaan, mutta
        monenlaista uutta sitä taas on oppinut.
        Milloin alkanee se lopullinen taantuminen ja
        huomaako sitä itse.
        Mutta mitäpä siitä, ei sitä ole millään tavoin
        erikoinen yksilö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      113
      7247
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      42
      1270
    Aihe