Kiitos suomalainen lehdistö että teilläon vielä taistelutahtoa ja sydäntä tuoda ihmisoikeudet pikku ihmisillekin ja jopapaviaaneille!
Olette eturivin joukkoa maailmassa!
Toisin kuin manipuloitu US media.
Kiitos pojat piilottaneelle miehelle. Olet sankarini! Forever!!! Oikeaa Rokan Antin henkeä!Kunnon sissitoimintaa!
Kiitos!!!!!
Suomalainen media vielä terve
3
233
Vastaukset
- HSS
Olet sen median uhri...
Suomalainen keltainenlehdistö on aivan samanlaista paskaa kuin USA:n vastaava.
Pojat nimetään mediassa suomalaisilla nimillä ja heistä tehdään supi suomalaisia ja totuutta vääristellään.
Rikollisen sankari-äidin taistelu kuorruteaan siirapilla ja nostetaan talvisodan tasoiseksi taisteluksi.
Ja sinulla on pokkaa sanoa suomalaista mediaa terveeksi?
Ota peukku pois sinivalkoisesta perseestäsi ja ajattele omilla aivoillasi. - TroboZ
Kyllä taas viedään suomalaista ihmistä kuin pässiä narussa teuraalle. Kaiken olet uskonut ja keltaisen lehdistön toimittajat vain naureskelevat. He ovat onnistuneet tehtävässään täydellisesti. Sinut on manipuloitu uskomaan:
a) Alex ja Jaakob ovat suomalaisia (he eivät ole)
b) Isä on varmasti huonompi vanhempi (epäilen)
c) poikien kotimaa on Suomi (ehei)
d) Äiti on kokenut oikeusmurhan (emme ole nähneet oikeudenkäyntiä ollenkaan)
e) Pojat raahattiin väkisin ja poliisit pahoinpitelivät äidin (juu ei)
f) Pojat vapaaehtoisesti ryhtyivät syömälakkoon (äidin manipulointivoima valtava)
Olet aivopesty, et pysty ajattelemaan itse. Oletko oikeasti tätä mieltä mitä kirjoitat. Nyt odotankin seuraavaksi, että äiti saa vankeustuomion kahden ihmisen kidnappauksesta sekä heidän kiduttamisesta antamatta heille ruokaa sekä manipuloimalla heidät syömälakkoon. Linnaan, kuten auttajakin. Oikea paikka lainrikkojille.- suomeen ikuisesti pettynyt
tuskin outi linnaan joutuu kun ei satu omistamaan mulkkua mutta jos outi olisi mies niin hän olisi istunut jo vuoden verran vankilassa eikä todellakaan olisi mikään sankari.on tässä hyväkin puoli kun tästä eteenpäin jos outi ei saa tuomiota teoistaan niin kaikki suomalaiset voi ottaa hänestä mallia ja kaapata niin omia kuin muiden lapsia samalla tuomiolla koska suomessahan on reilu oikeuslaitos tuomioissa vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715