mia ja rene...

joo

onpas kiva kun ne ovat alkaneet seukkailla. Niillähän ollu jotai alusta asti mutta nyt se on sitte tähtiin kirjotettu että ne seurustelevat. Olivat stokkalla tänään päivällä,käsikkäin kävelivät ja pussaili kiihkeesti,onnea heille!toivottavasti pärjäävät molemmat kisassa!yhdessä kävelivät sitten myöhemmin mannerheimintiellä...ihanaaa!

11

2566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Mitä ihanaa tossa on? Jos mä oon homman oikein ymmärtäny niin Popstars on "tuhonnut" Renen aika pitkäaikaisen seurustelusuhteen..Toivotan voimia sille entiselle tyttöystävälle! Ei varmasti oo maailman helpoimpia tilanteita katsella televisiosta entisen poikaystävänsä uusia romansseja...

• muikku

jokaisella on toki oikeus seurustella kenen kanssa haluaa, mutta missä on suomalaisten miesten selkäranka? vai pitäisikö sanoa poikien. Hyvä julkisuuskikka...

• tuohtunut

Mitä pitäisi ajatella kun TV:ssä Suomen nuorisolle huonoa esimerkkiä näyttää sellainen moraaliton, selkärangaton luuseri kuin Rene??? On ihan ymmärrettävää että tuollainen äkkikuuluisuus nousee kenelle tahansa hattuun muttei silti ole oikein käyttäytyä kuin mikäkin kusipää ja lakata välittämästä toisten tunteista. Rene ja Mia saisivat molemmat mennä itseensä ja miettiä kuinka paljon pahaa mieltä heidän käytöksensä on aiheuttanut toisille osapuolille koko jupakassa. Hävetkööt! Toivottavasti putoavat sillä tuollaisia julkkiksia ei kaipaa kukaan.

• niijjust

ja heti ku mä pääsen telkkariin ni tönäsen eukon avantoon ja pistän talon tuloon ja siinä samalla roviolla poltan koko irtaimiston vielä. niin paljo on rene mua inspinoinu että taidan tästä heti lähteä , polttelemaan siltoja.

• wolf18

Eiks jossain tän ohjelmasäännöissä ole, että finalistipojat ja-tytöt eivät saa olla tekemisissä toistensa kanssa?

• Popstar

Siis mistä tiedätte, että Rene on jättänyt tyttöystävänsä ja heilastelee Mian kanssa? En ole kuullutkaan tuollaisesta. Onko siitä ollut lehdessä vai tv:ssä? Valaiskaa nyt vähän tietämätöntä!

• leppis

ei kaikkee tartte niin tosissaan ottaa mitä täältä lukee.

• Taru
        leppis kirjoitti:

ei kaikkee tartte niin tosissaan ottaa mitä täältä lukee.

No ihan renen entisenä ystävänä ja naapurina voin kertoa että rene on jo myöntänyt tapahtuneen, kenenkää ei ole pakko uskoa mutta totta se on!!

• Leen
        Taru kirjoitti:

No ihan renen entisenä ystävänä ja naapurina voin kertoa että rene on jo myöntänyt tapahtuneen, kenenkää ei ole pakko uskoa mutta totta se on!!

Entisenä ystävänä hyvinni ;)
        Eikä tästä sitten kenenkään tarvii ottaa hernettä nenää. Tai jos välttämättä haluaa...

• Taru
        Leen kirjoitti:

Entisenä ystävänä hyvinni ;)
        Eikä tästä sitten kenenkään tarvii ottaa hernettä nenää. Tai jos välttämättä haluaa...

Kundi muuttui heti stadiin lähdettyään niin arvonsa tuntevaksi snobiks, että ei enää vanhaksi ystäväksi tunnista!

• minä
        Taru kirjoitti:

Kundi muuttui heti stadiin lähdettyään niin arvonsa tuntevaksi snobiks, että ei enää vanhaksi ystäväksi tunnista!

No enpä sanois noinkaan..Viimeks ku mä näin Renen Huittisis,ni ei se mihinkä ollu muuttunu..Oma mukava ittensä se oli! Vaik oli asunu jo jotai 2 kk Helsingis..Nyt se ei oo päässy ees pois sieltä,et tän hetkist tilannetta en osaa sanoo..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1887
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe