onpas kiva kun ne ovat alkaneet seukkailla. Niillähän ollu jotai alusta asti mutta nyt se on sitte tähtiin kirjotettu että ne seurustelevat. Olivat stokkalla tänään päivällä,käsikkäin kävelivät ja pussaili kiihkeesti,onnea heille!toivottavasti pärjäävät molemmat kisassa!yhdessä kävelivät sitten myöhemmin mannerheimintiellä...ihanaaa!
mia ja rene...
11
2534
Vastaukset
- minä
Mitä ihanaa tossa on? Jos mä oon homman oikein ymmärtäny niin Popstars on "tuhonnut" Renen aika pitkäaikaisen seurustelusuhteen..Toivotan voimia sille entiselle tyttöystävälle! Ei varmasti oo maailman helpoimpia tilanteita katsella televisiosta entisen poikaystävänsä uusia romansseja...
- muikku
jokaisella on toki oikeus seurustella kenen kanssa haluaa, mutta missä on suomalaisten miesten selkäranka? vai pitäisikö sanoa poikien. Hyvä julkisuuskikka...
- tuohtunut
Mitä pitäisi ajatella kun TV:ssä Suomen nuorisolle huonoa esimerkkiä näyttää sellainen moraaliton, selkärangaton luuseri kuin Rene??? On ihan ymmärrettävää että tuollainen äkkikuuluisuus nousee kenelle tahansa hattuun muttei silti ole oikein käyttäytyä kuin mikäkin kusipää ja lakata välittämästä toisten tunteista. Rene ja Mia saisivat molemmat mennä itseensä ja miettiä kuinka paljon pahaa mieltä heidän käytöksensä on aiheuttanut toisille osapuolille koko jupakassa. Hävetkööt! Toivottavasti putoavat sillä tuollaisia julkkiksia ei kaipaa kukaan.
- niijjust
ja heti ku mä pääsen telkkariin ni tönäsen eukon avantoon ja pistän talon tuloon ja siinä samalla roviolla poltan koko irtaimiston vielä. niin paljo on rene mua inspinoinu että taidan tästä heti lähteä , polttelemaan siltoja.
- wolf18
Eiks jossain tän ohjelmasäännöissä ole, että finalistipojat ja-tytöt eivät saa olla tekemisissä toistensa kanssa?
- Popstar
Siis mistä tiedätte, että Rene on jättänyt tyttöystävänsä ja heilastelee Mian kanssa? En ole kuullutkaan tuollaisesta. Onko siitä ollut lehdessä vai tv:ssä? Valaiskaa nyt vähän tietämätöntä!
- leppis
ei kaikkee tartte niin tosissaan ottaa mitä täältä lukee.
- Taru
leppis kirjoitti:
ei kaikkee tartte niin tosissaan ottaa mitä täältä lukee.
No ihan renen entisenä ystävänä ja naapurina voin kertoa että rene on jo myöntänyt tapahtuneen, kenenkää ei ole pakko uskoa mutta totta se on!!
- Leen
Taru kirjoitti:
No ihan renen entisenä ystävänä ja naapurina voin kertoa että rene on jo myöntänyt tapahtuneen, kenenkää ei ole pakko uskoa mutta totta se on!!
Entisenä ystävänä hyvinni ;)
Eikä tästä sitten kenenkään tarvii ottaa hernettä nenää. Tai jos välttämättä haluaa... - Taru
Leen kirjoitti:
Entisenä ystävänä hyvinni ;)
Eikä tästä sitten kenenkään tarvii ottaa hernettä nenää. Tai jos välttämättä haluaa...Kundi muuttui heti stadiin lähdettyään niin arvonsa tuntevaksi snobiks, että ei enää vanhaksi ystäväksi tunnista!
- minä
Taru kirjoitti:
Kundi muuttui heti stadiin lähdettyään niin arvonsa tuntevaksi snobiks, että ei enää vanhaksi ystäväksi tunnista!
No enpä sanois noinkaan..Viimeks ku mä näin Renen Huittisis,ni ei se mihinkä ollu muuttunu..Oma mukava ittensä se oli! Vaik oli asunu jo jotai 2 kk Helsingis..Nyt se ei oo päässy ees pois sieltä,et tän hetkist tilannetta en osaa sanoo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976