mia ja rene...

joo

onpas kiva kun ne ovat alkaneet seukkailla. Niillähän ollu jotai alusta asti mutta nyt se on sitte tähtiin kirjotettu että ne seurustelevat. Olivat stokkalla tänään päivällä,käsikkäin kävelivät ja pussaili kiihkeesti,onnea heille!toivottavasti pärjäävät molemmat kisassa!yhdessä kävelivät sitten myöhemmin mannerheimintiellä...ihanaaa!

11

2507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Mitä ihanaa tossa on? Jos mä oon homman oikein ymmärtäny niin Popstars on "tuhonnut" Renen aika pitkäaikaisen seurustelusuhteen..Toivotan voimia sille entiselle tyttöystävälle! Ei varmasti oo maailman helpoimpia tilanteita katsella televisiosta entisen poikaystävänsä uusia romansseja...

      • muikku

        jokaisella on toki oikeus seurustella kenen kanssa haluaa, mutta missä on suomalaisten miesten selkäranka? vai pitäisikö sanoa poikien. Hyvä julkisuuskikka...


    • tuohtunut

      Mitä pitäisi ajatella kun TV:ssä Suomen nuorisolle huonoa esimerkkiä näyttää sellainen moraaliton, selkärangaton luuseri kuin Rene??? On ihan ymmärrettävää että tuollainen äkkikuuluisuus nousee kenelle tahansa hattuun muttei silti ole oikein käyttäytyä kuin mikäkin kusipää ja lakata välittämästä toisten tunteista. Rene ja Mia saisivat molemmat mennä itseensä ja miettiä kuinka paljon pahaa mieltä heidän käytöksensä on aiheuttanut toisille osapuolille koko jupakassa. Hävetkööt! Toivottavasti putoavat sillä tuollaisia julkkiksia ei kaipaa kukaan.

      • niijjust

        ja heti ku mä pääsen telkkariin ni tönäsen eukon avantoon ja pistän talon tuloon ja siinä samalla roviolla poltan koko irtaimiston vielä. niin paljo on rene mua inspinoinu että taidan tästä heti lähteä , polttelemaan siltoja.


      • wolf18

        Eiks jossain tän ohjelmasäännöissä ole, että finalistipojat ja-tytöt eivät saa olla tekemisissä toistensa kanssa?


    • Popstar

      Siis mistä tiedätte, että Rene on jättänyt tyttöystävänsä ja heilastelee Mian kanssa? En ole kuullutkaan tuollaisesta. Onko siitä ollut lehdessä vai tv:ssä? Valaiskaa nyt vähän tietämätöntä!

      • leppis

        ei kaikkee tartte niin tosissaan ottaa mitä täältä lukee.


      • Taru
        leppis kirjoitti:

        ei kaikkee tartte niin tosissaan ottaa mitä täältä lukee.

        No ihan renen entisenä ystävänä ja naapurina voin kertoa että rene on jo myöntänyt tapahtuneen, kenenkää ei ole pakko uskoa mutta totta se on!!


      • Leen
        Taru kirjoitti:

        No ihan renen entisenä ystävänä ja naapurina voin kertoa että rene on jo myöntänyt tapahtuneen, kenenkää ei ole pakko uskoa mutta totta se on!!

        Entisenä ystävänä hyvinni ;)
        Eikä tästä sitten kenenkään tarvii ottaa hernettä nenää. Tai jos välttämättä haluaa...


      • Taru
        Leen kirjoitti:

        Entisenä ystävänä hyvinni ;)
        Eikä tästä sitten kenenkään tarvii ottaa hernettä nenää. Tai jos välttämättä haluaa...

        Kundi muuttui heti stadiin lähdettyään niin arvonsa tuntevaksi snobiks, että ei enää vanhaksi ystäväksi tunnista!


      • minä
        Taru kirjoitti:

        Kundi muuttui heti stadiin lähdettyään niin arvonsa tuntevaksi snobiks, että ei enää vanhaksi ystäväksi tunnista!

        No enpä sanois noinkaan..Viimeks ku mä näin Renen Huittisis,ni ei se mihinkä ollu muuttunu..Oma mukava ittensä se oli! Vaik oli asunu jo jotai 2 kk Helsingis..Nyt se ei oo päässy ees pois sieltä,et tän hetkist tilannetta en osaa sanoo..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe