Mulla on akne pahentunut nyt kahden vuoden aikana aika pahaksi (rauskauden jälkeen) aina teinistä asti ollu, mutta usean vuoden ajan pysyi kurissa. rupesin tässä miettimään että söin kyllä pillereitä ne vuodet että joshtuikohan sitten siitä että iho oli hyvässä kunnossa. raskauden jälkeen en ole pillereitäsyönyt vaan mulla on kuparikierukka. Voiko kuparikierukan kanssa syödä päälle ehkäisypillereitä? jos nyt koittaisin tehoisiko pillerit tähän vaivaan. kovin hormoonalliselta tää vaiva tuntuu. ainut mikä vie näpyt pois on aurinko, kesällä akne häviää lähes täysin, mutta palaa sitten aina.
Vastaukset 4
- Marjukka
Hei!
Ihan kuin minun suustani! Tosin minulla on tällä hetkellä hormonikierukka. Itse pähkäilen myös samojen asioiden äärellä ja mietin ratkaisuja. Kerro jos keksit jotakin. :-) - IhmettäEtsimässä
Joillakin toimii diane nova e-pilleri, itselläni toimii, mutta akne palasi, kun lopetin pillerit. Akne siis ei parantunut millään muulla, ei edes roacuttanilla, minulla oli akne ennen kuin aloitin pillerit. Syynä varmaan hormonaalinen akne, ehkä etrogeenitasoni on alhainen. Nyt etsin luonnonmukaisempaa hoitoa. Ilmeisesti pitäisi karsia hiilihydraatit ruokavaliosta, koska ne laskee estrogeenitasoa ja lisää testosteronia ja aknea.
- Genie4uladys
Siis ihmettä pyydettiin:
http://www.dailymail.co.uk/health/article-2831382/Woman-left-suicidal-adult-acne-bad-child-asked-burns-victim-clear-skin-love-using-cream-containing-SILVER.html
Luonnolliseti ei siis tietenkään kun pullat on uunissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921632
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4231111- 841095
- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185976- 93877
- 65645
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37618