Mulla on akne pahentunut nyt kahden vuoden aikana aika pahaksi (rauskauden jälkeen) aina teinistä asti ollu, mutta usean vuoden ajan pysyi kurissa. rupesin tässä miettimään että söin kyllä pillereitä ne vuodet että joshtuikohan sitten siitä että iho oli hyvässä kunnossa. raskauden jälkeen en ole pillereitäsyönyt vaan mulla on kuparikierukka. Voiko kuparikierukan kanssa syödä päälle ehkäisypillereitä? jos nyt koittaisin tehoisiko pillerit tähän vaivaan. kovin hormoonalliselta tää vaiva tuntuu. ainut mikä vie näpyt pois on aurinko, kesällä akne häviää lähes täysin, mutta palaa sitten aina.
hormonihoito akneen kuparikierukan lisäksi???
4
138
Vastaukset
- Marjukka
Hei!
Ihan kuin minun suustani! Tosin minulla on tällä hetkellä hormonikierukka. Itse pähkäilen myös samojen asioiden äärellä ja mietin ratkaisuja. Kerro jos keksit jotakin. :-) - IhmettäEtsimässä
Joillakin toimii diane nova e-pilleri, itselläni toimii, mutta akne palasi, kun lopetin pillerit. Akne siis ei parantunut millään muulla, ei edes roacuttanilla, minulla oli akne ennen kuin aloitin pillerit. Syynä varmaan hormonaalinen akne, ehkä etrogeenitasoni on alhainen. Nyt etsin luonnonmukaisempaa hoitoa. Ilmeisesti pitäisi karsia hiilihydraatit ruokavaliosta, koska ne laskee estrogeenitasoa ja lisää testosteronia ja aknea.
- Genie4uladys
Siis ihmettä pyydettiin:
http://www.dailymail.co.uk/health/article-2831382/Woman-left-suicidal-adult-acne-bad-child-asked-burns-victim-clear-skin-love-using-cream-containing-SILVER.html
Luonnolliseti ei siis tietenkään kun pullat on uunissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197626Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857225- 955324
- 524855
- 2434383
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494356- 444315
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284028- 593163
- 482606