KIITOS TUESTA

Meidän kannanottomme - 66 henkilön allekirjoittamana - lähti presidentille, pääministerille, ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtajalle (=Timo Soinille) sekä varapuheenjohtajalle, ulkoasiainvaliokunnan jäsenille ja varajäsenille, suomalaisille eruroparlamenttaarikoille ja tiedoksi Israelin Suomen suurlähetystöön.

Ohessa liitetiedostona 66 henkilön kannanotto Suomen ulkoasiainministerin viimeisimpään Israelin vastaiseen agendaan. Tällä kertaa hän on keksinyt rinnastaa Venäjän toimet Ukrainassa Israeliin, millä perusteella hän on ajamassa pakotteita myös Israelille. Mielestämme rinnastus on todella kaukaa haettu ja täysin sopimaton ja se kuvastaa vain ulkoasianministerin omaa henkilökohtaista, huolestuttavaa Israelin vastaisuutta.

Miksi palestiinalaishallinnolle tai terroristijärjestö Hamasille ei ole laitettu eikä olla laittamassa mitään ”pakotteita”. Heille on vain annettu ja annetaan avokätisesti varoja vaikka ei ole mitään takuita/tilivelvollisuutta, menevätkö ne oikeisiin kohteisiin. He ovat läntisen maailman lellilapsia. Tämä on meille aivan käsittämätöntä. Täysijärkisessä maailmassa terrorismia ei pidä palkita eikä sallia vihanlietsomista suvereenia juutalaisten kotimaata tai juutalaisia vastaan, mitä on nähtävissä huolestuttavassa määrin taas monessa Euroopankin maassa.

13

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liar liar

      totuusvoittaaaina23.9.2014 14:01
      Siksi me ladalla ajavat pääsemme taivaaseen kun elämä on ollut täällä maanpäällä yhtä h.e.l.v.e.t.t.i.ä ja taas kotirauhan häitsijät ei kun heillä on jo paratiisi täällä maanpäällä kun mersulla ajavat----------------

      arto/totuusvoittaaaina/totuusonvoittaja
      on siis lukenut raamatuistaan
      et LADAKUSKI pääsee taivaaseen,
      ja six valehtelee et hän on sellanen.


      Liikenteessä on nähty ihan muunmerkkinen auto hänelle rekisteröitynä.

      • JOOO ladalla mennään osoittamaan Israelille tukea ja vastustamaan homoliitoja


      • Hyundai jo romutettu
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        JOOO ladalla mennään osoittamaan Israelille tukea ja vastustamaan homoliitoja

        totuusonvoittaja25.9.2014 00:45
        JOOO ladalla mennään osoittamaan Israelille tukea ja vastustamaan homoliitoja ------
        onx sun OMA auto rikki?se aasialainen?
        menixe rikki kun sait sakot 150 km/h-ajelusta?

        kenen ladalla meette?


      • Hyundai jo romutettu kirjoitti:

        totuusonvoittaja25.9.2014 00:45
        JOOO ladalla mennään osoittamaan Israelille tukea ja vastustamaan homoliitoja ------
        onx sun OMA auto rikki?se aasialainen?
        menixe rikki kun sait sakot 150 km/h-ajelusta?

        kenen ladalla meette?

        E iokle muuten minun lada tehty aasiassa vaan suunniteltu Saksassa ja valmistettu Tsekissä vuonna 2013


      • SAKSAN Hyundai,joo..
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        E iokle muuten minun lada tehty aasiassa vaan suunniteltu Saksassa ja valmistettu Tsekissä vuonna 2013

        ai Hyundait suunnitellaan Saksassa?

        naamakirjassahan autoas esittelet,
        mutta..et osaa sen merkkiä OIKEIN kirjoittaa
        vieläkään?


      • korkki kii jo arto
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        E iokle muuten minun lada tehty aasiassa vaan suunniteltu Saksassa ja valmistettu Tsekissä vuonna 2013

        totuusonvoittaja26.9.2014 01:28
        E iokle muuten minun lada tehty aasiassa
        vaan suunniteltu Saksassa -----

        vai ..OKLE?


    • hahaaaaahahahahahaha

      oikein 66 vajakkia? miten säälittävää :D

      • doctor who

        Kello 2.34 reaktostasi päätellen, olet ottanut lääkettä tupla annoksen.


    • 4+7

      Luin erään uutisen jossa kerrottiin, että Gazan jälleenrakentaminen olisi hyväksytty ja YK on luvannut pitää huolen, että varat eivät valu Hamasille.

      Pitikö paikkansa ja onnistuuko valvonta, en tiedä, mutta näin kerrottiin.

      • tosi on

        Juu, me maksamme juutalaisten pommittamat siviili korttelit taas jälleen kerran.


      • jgjgjg

        Ei YK ole aikaisemminkaan arabiterroristeille mitään mahtanut.


      • ei ole pakko
        tosi on kirjoitti:

        Juu, me maksamme juutalaisten pommittamat siviili korttelit taas jälleen kerran.

        Älä lähetä rahaa KUA:lle!


    • gfrteu

      Arto,tämähän on naurettava!!He...he....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe