Sekasauna vihdoin Helsinkiin

Nainen 1970

31

7836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikamiehen taivas

      Wautsi, Saksassa olen käynyt sellaisessa, oli se huhu huh, miten nyt sanoisikaan, aikamoista ilustelua kyllä.
      Saksassa sitä harrastaa pienet piirit, vaikea uskoa että täällä se on myös sallittua.

      • Vieteriukko.

        Mahtoikohan joku nyt ymmärtää väärin. Sekasauna tarkoittanee yleistä saunaa näidän kahden saunaseuran jäsenille.

        Ei sitä, että miehet ja nasiet saunoo sekaisin.

        EIse onnistunut Yrjönkadun uimahallissakaan kun naiset nuilottivat samaan aikaan käyvistä miehistä niin paljon ,että eriteltiin miesten ja naisten vuorot.


      • saunatonttutar
        Vieteriukko. kirjoitti:

        Mahtoikohan joku nyt ymmärtää väärin. Sekasauna tarkoittanee yleistä saunaa näidän kahden saunaseuran jäsenille.

        Ei sitä, että miehet ja nasiet saunoo sekaisin.

        EIse onnistunut Yrjönkadun uimahallissakaan kun naiset nuilottivat samaan aikaan käyvistä miehistä niin paljon ,että eriteltiin miesten ja naisten vuorot.

        Kyllä siellä miehet ja naiset saunovat sekaisin. Hermannin sauna on yleinen muutenkin ja sinne saa kuka tahansa mennä 10 euron maksua vastaan normaalina aukioloaikana. Sompasaunaseuran toiveesta torstaisin on sekavuorot, jolloin miehet ja naiset saunovat alasti yhdessä.


      • kiinnostunut69
        saunatonttutar kirjoitti:

        Kyllä siellä miehet ja naiset saunovat sekaisin. Hermannin sauna on yleinen muutenkin ja sinne saa kuka tahansa mennä 10 euron maksua vastaan normaalina aukioloaikana. Sompasaunaseuran toiveesta torstaisin on sekavuorot, jolloin miehet ja naiset saunovat alasti yhdessä.

        onko saunatonttutar itse tulossa ylihuomenna?


    • jomppajortikka

      Veikkaan, että ilostelijat saavat nopeesti porttikiellon saunaan.

      • Teeriuntoemmanuel

        Sepä ikävää, ettei voi ottaa kaikkea riemua irti käynnistä - mistä toi asenne on peräisin?


    • tyssit puhjana sielt

      On kyllä matalamielistä tuollainen, kyllä maailma on mennyt saunakulttuurissa meistä ohi. Muualta löytyy sellaisia saunalaitoksia missä tyydyttyy kaikki tarpeet.

      • Saunoja.

        Naiminen ei kuulu sauna kulttuuriin. Sauna on pyhä paikka jossa rentoudutaan ja puhdistaudutaan.


    • kehityksen aika

      Suomen saunakulttuuri on köyhä ja takapajuinen, maailmalla on saunakulttuuri kehittynyttä ja laaja-alaista. Tämä nurkkakuntaisuus on Suomessa yleistä monissa asioissa. Näkee kuinka ohutta on tapakulttuuri vielä tässä maassa.

    • saunoja.

      Mukava tarina kävijältä tuolla aloittajan linkin takana. Pitänee käydä tutustumassa saunaan.

    • täällä sauna myös

      mun saunaan voi kaikki naiset tulla saunomaan minun kanssa :)

    • mukavvoo?

      No. Onko kokemuksia kävijöillä?

      • o mores

        no kyllähän se oli vähän ihmeellistä, että naiset olivat lauteilla pyyhkeet päällä.


    • muiNainen

      Saahan sitä olla pyyhkeet päällä halutessaan. Se ei ketään häiritse ellei tarkoituksena ollut tirkistely.

    • saunatonttu.

      Eipä oo kukaan kävijä kommentoinut aihetta. Onko ajatus sekasaunomisesta toteutunut?

    • Monelta sinne on menossa huomenna porukkaa? Itse ajattelin jo klo 15:) terveisin 25 vuotias nuori mies :)

    • saunatonttutar

      Yleensä ihmisiä menee kello 18-19 ja kävijähuippu on kello 19-20. Naisia ei tainnut eilen olla.

    • Voivoi sentään

      O n se surkuhupaisaa kuinka nykyään sekasaunasta tulee monelle heti mieleen joku seksuaalinen juttu. Ei sekasauna sitä tarkoita että kaikki ovat siellä itseään esittelemässä tai seksiseuraa hakemassa.

    • pervojen juttuja

      Kyllä se kuule ihan sitä tarkoittaa, siellä tirkistellään ja sitten arvostellaan vastakkainen sukupuoli.

    • Pervotuska

      On se mukavaa mennä sekasaunomaan ja sen jälkeen tiikeriterapiaan.

    • Kysymys4

      Onko kukaan käynyt tuolla viimeaikoina? Onko minkälaista meininkiä siellä ja onko molempien sukupuolten edustajia siellä yleensä kuinka paljon?

      • saunoja.

        Naurettavaa, pelkkää seksiseuran hakemista. Jos tämä on sitä kehittyneen maailman sauna kulttuuria, niin ei kiitos.


    • bastu

      Olitko nimimerkki "saunoja" siis käynyt tuolla?

    • saunatonttutar

      Ei siellä ole mitään seksiseuraa haettu! Naissaunojat ovat varattuja ja heillä on omat miehet mukana.

    • bastu

      Käykö tuolla sekasaunassa paljon saunojia? Alastiko siellä ollaan vai pyyhkeessä?

    • saunatonttutar

      Alasti siellä ollaan. Pukuhuoneessa kietoudutaan pyyhkeeseen. Mukaan mahtuu!

      • Pettynyt saunoja

        Ai sä kävit taas juoksemassa munan perässä sielä. Älkää sitten enää jättäkö niitä kondomeita sinne pukuhuoneen istuimille. Kiitos.


    • lutin

      Eihän tossa ole mitään outoa jos miehet ja naiset saunovat keskenään. Sekaan vaan !

      • Saunaseponseppo

        Ainakin täältä Ylöjärven suunnalta olen käynyt katselemassa naisia lauteilla. Kiva nähdä aika ajoin ihan oikeita värkkejä ettei vain pelkkiä nettisivujen tarjontaa. Ja mainioita rintoja myös.


      • Anonyymi
        Saunaseponseppo kirjoitti:

        Ainakin täältä Ylöjärven suunnalta olen käynyt katselemassa naisia lauteilla. Kiva nähdä aika ajoin ihan oikeita värkkejä ettei vain pelkkiä nettisivujen tarjontaa. Ja mainioita rintoja myös.

        No kyllähän puoli elämää poikamiehenä viettäneenä välillä pitää koronasulkujen jälkeen käydä tuolla saksalaistyylisessä sekasaunassa. Sinne mennään alasti hämärään. Pukuhuoneet on erikseen joo.
        Näin poikamiehenä voin todeta, että kolmen viikon selibaatin jälkeen ei pysty näkemään alle 50-v. hoikkaa naista alasti ilman näkyviä muutoksia keskikerroksessa.


    • Saunojaa

      Onneksi niissä ei saa olla alasti.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe