Minä olen Se Avarakatseinen ryssän vihaaja ja sotakiihkoilija ja

Minä olen Se Avaraka

Minä olen Se Avarakatseinen ryssän vihaaja ja sotakiihkoilija ja olen spermassani, kun kuulen sanan Hornetti ja Nato. Olen myös tullut homokaapistani, kun näyttelin 40 vuotta muka hetskua. Nyt oon siis homoinen Se Avara ja kaikki pallit ovat mielessäni.

27

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan ne molemmat re

Onhan ne molemmat rekisteröityneet Tom of Finlandin seuraan Se Avara ja EmakkoPoikakin!
      Emakko lisäksi Suomen kuseskelijat ry:n varapuheenjohtaja ja Avara vielä Panemme lampaita ry rahastonhoitaja

• on on

on

• dsfdfsdsadsfadfa

dfsfdasfdsadafdadsfaadfas

• Minä olen Se Avaraka

Minä olen Se Avarakatseinen ryssän vihaaja ja sotakiihkoilija ja olen spermassani, kun kuulen sanan Hornetti ja Nato. Olen myös tullut homokaapistani, kun näyttelin 40 vuotta muka hetskua. Nyt oon siis homoinen Se Avara ja kaikki pallit ovat mielessäni.

• Ylläpidon kannalta

Ylläpidon kannattaa olla niistä kirjoituksista varovainen. Ne voidaan kaikki toimittaa eteenpäin mietittäväksi vaikka valtiovierailun agendalle!

• puolueeton 1

Mikä "Ylläpito".Kaikki nämä kirjoitukset ovat saman "Almamedian hallituksen kontrollin alla".T-reen A-lehden ylläpito on täysin sananvapauden vastainen.Toimisto-pomo potkii blogeista ulos kaikki "asiakirjoittajat",yksi toisensa perään."VITUN hankaaminen" hyväksytään normaalina Suomenkielen ilmaisuna,mutta Malesian matkustajakoneen MH-370 -MH-17 uhrien maininta johtaa pysyvään porttikieltoon blogeista.Vaikeaa uskoa sananvapauden alaspainamiseen, entisessä "Suomessa" ???

• puolueeton 1

Onpas kamalaa luettavaa.Kovin on Suomalaisen "moraali" pudonnut alas viimeisten vuosikymmenien aikana.Ulkomailla matkatessa ei enää kehtaa myöntää olevansa Suomalainen.Maineemme on putoamassa jyrkästi,maailman-politiikassakin.Ennen olimme puolueettomia,mutta nyt Stubbin johdolla nuoleskellaan jenkkien "perälautaa".

• iiiiui

evakko on evakko vaikka................... paistais

• Munsalasta

Kunhan vain nauran tälle menolle!

• ;-)

Ole vain spermassasi, ryssä.

• 2151

132154531354864

• hbhnfgh

gfbhghj,kj,k

• sffadsfdsfdsafdsafds

Ei meillä mitään kartanoa ollut, mutta Suomi maksoi kun ruikutimme. Haaa haaaa tyhmät länsisuomaiset torvelot!

• tttyuuyj

vfedfretrtyttyhy

• yuuyjujii

olet surkimus!

• aafafdsdsadsdfs

sfdsfafdsfasdfsdafasfaaf

• iuuiouioilöpo

Oletko myös kusipää?

• 203

121616516513231162300303

• afafdaewew

Saat sontaa, jos on puutetta täältä

• 0321654684

103133210320,03212

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

• ereqrwrqreqwqr

rewrrereqqrewrewrewqwqreqrer

• cxvcczxzcxcvc 13.1.2

cxvcczxzcxcvc 13.1.2015 09:22

zvcczvcvcvzzvvzvcvcvcvczvv

cvcxzvzvvcvczxvcx 13.1.2015 09:23

vczvvczvvcvczvczcvvcvcv

vcvccv 13.1.2015 09:23

cccvcvzvcvzcvvczvzcvvcvcvzcvzvc

ewqrerwrewerwrew 12.1.2015 16:54

weqrrrrqrrqrqrr

ereqrwrqreqwqr 12.1.2015 16:54

rewrrereqqrewrewrewqwqreqrer

erwqreqewqrrewq 12.1.2015 16:55

rqwrqrwrrqrerreqrre

rqerqrqreqw 12.1.2015 16:55

rqrreqqwerewerwqqrwqwrrewrqe

• biiipaaaalaluubaaaa

biiipaaaalaluubaaaa siismaipeipi

• 443q2

sdfaffdfaare353544

• Eikö olekaan stallar

Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari? Eikö olekaan stallari, stallari, stallari tai homostallari, tai tarkkistallari tai stallari?

• Anonyymi

Mitähän viinan puolikasta on taas kokeiltu? Jotain muutakin seassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe