Aloitusjaksossa näkyi olevan tanssimassa pari kappaletta lievästi sanottuna jäykkääleidiä. Soikku ja Kukkohovi olivat ketteryydessään aivan ratakiskon luokkaa mitä taipuisuuteen tulee. Siinä on tassittavilla herroilla hikinen kausi edessä.
Ratakiskon pätkät
2
206
Vastaukset
- Astor
Anne on pitkä ja näyttävä nainen, mutta jäykkä ja kömpelö vaikutelma korostuu, kun tanssipartneri on melkein päätä lyhyempi. Kunpa olisivat laittaneet Annelle tuon Soikun partnerin, joka on tosi pitkä poika; olisivat olleet sopusuhtaisempi pari. Ja Annella oli naistanssijoista kaikkein korkeakorkoisimmat tanssikengät - mitähän varten? Siinähän jalkatyön puutteet näkyi entistä selvemmin, etenkin se ettei ole kunnon tuntumaa lattiaan.
Eihän Soikkukaan juuri osannut tanssia, mutta jäi onnekseen aika näkymättömiin kun Jurijs tanssi hänenkin edestään. Ja pienen ihmisen liikeradat on niin pieniä ettei jäykkyys sillä lailla käy silmille. Mutta ovathan hekin aika epäsuhtainen pari.
Luulenpa vaan, että tanssittavien herrojen kausi ei veny kovinkaan pitkäksi. - hupia
Myötähäpeän tunne oli suuri...kukkohovin koikkelehtiminen oli noloa, jotenkin olis oottanut hänen osaavan tanssia edes jotenkin...mutta ei...
Soikku oli kuin sätkynukke, jota komea tanssipartneri veti perässään liikkeisiin tahdotttomasti...hih
Jopa Kunnaskin tanssi näitä naisia paremmin...ei ois uskonut...!!
Lisää hupia ensi sunnuntaina.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093146
- 562345
- 221912
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61748Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241526Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404