MOIKKA..kertokaa joku mitkä ois hyvaiä suomalaisia elokuvia,???pliiis???
hyviä leffoja
10
1412
Vastaukset
- CoolHand
Vaikea kertoa, kun ei ole yhtäkään hyvää...
- Jou
yks hyvä on häjyt.
- dfhndfx
ja toinen on bad luck love...
- gegs
mun mielestä ainakin hymypoika oli ihan jees.
- punkkarikloppi
-häjyt
-helmiä ja sikoja
-talvisota
-pitkä kuuma kesä
-palmut
-uunot
-täältä tullaan elämä
-kissan kosto- CoolHand
Siinä tuli junttilista TOP-8 paskoja...
- punkkarikloppi
CoolHand kirjoitti:
Siinä tuli junttilista TOP-8 paskoja...
taitaa olla suomalaisuutta vastaan.
- CoolHand
punkkarikloppi kirjoitti:
taitaa olla suomalaisuutta vastaan.
Ei, vaan suomalaisia elokuvia, joissa aina sama juoni (paska juoni), liittyy viinaan, huumeisiin, seksiin ym. joissa näyttelee Samuli Edelman junttia.
- wakener
Helmiä ja sikoja
- Alis
Kaikki elokuvat jotka kertoo pohojamaasta on ollut hyviä,ainakin ne jotka olen nähnyt :)
MIELIPITEITÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746